Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Druk weekend achter de rug met pijn dus ook haha maar nu eindelijk weg ;)
    nog steeds misselijk hehe
    Geukkig maar moet nog 8 daagjes wachten en dan EINDELIJK een eerste echo!!

ga zo ook ff het hartje weer zoeken...
    Want na de tandarts verdoving enzo en foto en para's wil ik toch ff weten
    dat het goed zit zover als dit kan!

Hoe is het verder met iedereen hier toch wel rustig he?
    Zonneschijn ik heb je een PB terug gestuurd!

2. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @bwtje
    de pijn valt nu wel mee
    ik voel het nog wel maar ik had er al zoveel last van..
    spannend nog 8 daagjes en dan kan je jullie wondertje zien!

3. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja ik had er af en toe last van dan kwam het opzetten verder niet..maar na het vullen poeh dat was ff niet leuk!
    Ja ik ben ook erg benieuwd naar ons wondertje hihi en hoop dat alles ook goed is!

4. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Heeeeeyyyyyyyy

Linda: Leuk dat je tante word!!

Sjoon: Ben eindelijk op de site geweest hij deed het joepie.:D Ziet er goed uit!!! Mijn man is ook electricien (werkt bij een bedrijf is geen zelfstandig ondernemer)

Ilonaruben: Hoe lang heb je de tijd om te klussen???

Bulldog: Is de pijn nog te harden??

Bianca: Wat een wakkere dochter zeg, poeh hoe hou ze het vol.;)

Bwtje: Irritant zeg zo abnormaal veel napijn. Kan geen kwaad hoor voor de baby, bij mij is er een verstandkies getrokken tijdens mijn zwangerschap.

Judith kan nou het drempeltje af dus ze loopt telkens buiten.;) Van de week dacht is he waar is ze nou, was ze buiten op de trampoline gekropen zat ze op haar knieen heen en weer te gaan.:D:D:D

5. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    bwtje bij mij hebben ze niks opgevuld !
    moet alleen ff uitkijken met warm en koud eten/drinken.
    anders kan het weer open gaan.

@mineke de pijn is nog te harden, jeetje gelukkig is judith er niet vanaf gevallen..
    hie rprobeert hij ook de drempel over te gaan maar dat lukt nog niet dus hij doe het maar kruipend...

ik ga me eten klaar maken...

tot morgen...

fijne avond

6. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    fijne avond!
    zojuist de angelsound weer eens gebruikt!
    En ik zet hem in het midden neer en gelijk een heerlijk kloppend hartje hij of zij lag er dus perfect voor!
    wat heerlijk om te horen :)
    toch weer geruststellend zo ;)!!

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ bulldog ai verstandskies trekken zo vreselijk ben blij dat ik ze alle 4 nie meer heb;) hoop dat je niet al teveel last krijgt. met eten enz

@ bwtje wauw das snel met het hartje wel een hele geruststelling!!

8. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Hoi allemaal, ben er ook weer es, heb wel wat meegelezen de afgelopen week maar niet gekletst.
    Senna heeft 3 tandjes boven gekregen, tegelijk...!! Ze was een aantal dagen niet te genieten en 's nachts veel wakker en ontroostbaar. Ik had er alweer spijt van dat ik zo hard heb lopen roepen om meer tandjes (ze had er nog maar 2 onder).
    Nu dus 3 boven erbij en 4e zit eraan te komen.

Ilona, geniet van je nieuwe plekje. Lekker dat er zo weinig hoeft te gebeuren!

Bulldog, jeetje zeg, à la minute een verstandskies laten trekken... pff moet er niet aan denken. Sterkte ermee!

Bwtje, heb je pb gelezen. Die speeltuin is goed idee ja, maar toen we er laatst langsreden was het nog een grote puinhoop. Bedenk me net dat ik waarschijnlijk de 29e smorgens op kraamvisite ga/moet bij een collega, was het vergeten...

Linda, leuk dat je tante wordt!

9. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hallo allemaal!

@ilona succe met klussen in je nieuwe huisje

@bwtje rot zeg dat je zo'n napijn had....

@mineke haha wat een bijdehandje is judith zeg haha

@zonneschijn wow 28 weken alweer!! jeetje mina zeg nog maar 12 weken...

noa staat nu heel vaak los...en dat vind ze maar wat interessant...

ff jullie mening....nu dat me schoonzusje weer zwanger is begint het toch nog veel erger te kriebelen dat het al deed....t is niet dat ik echt jaloers ben ofzo maar toch een klein beetje wel maar vind het wel echt super leuk voor ze.....maar het liefst ben ik vandaag nog zwanger maar ja hahah zoals ik jullie al gezegd had staat die vakantie naar menorca met de familie al in de planning en daar heb ik ook heel veel zin in....maar ik heb dus al helemaal zitten rekenen vanaf wanneer we ongeveer voor n kleintje kunnen gaan...ik heb gekeken op internet en de meeste luchtvaartmaatschappijen hanteren een max van 34-36 weken mits er geen complicaties zijn anders is de max 32-34 dus als ik vanaf eind september/oktober echt serieus voor een kleintje zou gaan en ik in 1 x zwanger zou raken ben ik tijdens die vakantie dus 34 weken zwanger...maar wat is de kans dat je in 1 x zwanger ben....ik twijfel of ik gewoon vanaf einde sept begin oktober gewoon moet kijken waar het schip strand of wachten tot november/december.....:( duurt nog zooo lang...)

10. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Linda, hmm nu je het zo schrijft; 12 weken... schrik ik ook wel een beetje. Da's al snel... we hebben nog geen kamertje (wel de meubeltjes maar we moeten nog een muurtje bouwen), nog niks aan het geboortekaartje gedaan.... toch maar snel actie aan ondernemen dan;).
    Wat betreft je zwanger willen worden, vind ik het lastig om je echt een advies te geven. Wel zou ik denk ik mijn gevoel achterna gaan en zoals ik het lees in jouw geval er dus toch al eerder voor gaan.
    Wat vind manlief? Waarschijnlijk denkt hij er helemaal niet zo overna, of wel? In ieder geval zou die van mij dat niet doen, zo vooruit denken.... ;)

Vorige week pretecho gehad, grappig om te zien dat het echt een ander kindje dan Senna is (27 weken-pretecho's vergeleken). Hele andere neus, ander kinnetje en bollere wangetjes. En dit jongetje kijkt echt chagarijnig haha... :) Hij loopt qua groei precies op schema, Senna liep met deze termijn al anderhalve week achter. Dus ben er wel blij om.

11. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @zonneschijn hahaha een chagerijnige baby hhihi ben benieuwd hoe dat eruit ziet;) fijn dat jullie knulletje zo lekker groeit;)
    jeroen is er helemaal niet zo mee bezig als ik...terwijl hij het ook graag wil hoor maar vrouwen zijn daar toch anders is...ik sta er zowat mee op en ga ermee naar bed....wil het echt heel graag maar toch maar wachten tot zowiezo begin oktober...:(

12. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Erg herkenbaar, wat betreft mannen en zwanger (willen) worden...
    Oktober lijkt ver weg, maar de tijd gaat zo snel vind ik. Nog maar 12 weken (tot 13 oktober) las ik net hihi...;) Dus begin oktober is al over een week of 10/11.

13. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Hallo lieve meiden,

Ik heb een tijdje niks van me laten horen..
    We zijn pas verhuisd,jinthe heeft nu haar eigen kamertje zo leuk:D
    Sorry ik heb ook niet teruggelezen,dat ga ik ff morgen doen en dan op iedereen reageren ;)

Hier gaat alles super!! jinthe die loopt nu langs de tafel,gaat ineens zo hard allemaal haha.ook kruipt jinthe niet op handen en knieen,maar die schuift echt razendsnel zo met haar billen overal naar toe whaha.. en dan die handen erbij.GEWELDIG! :D

En even over een 2e kleintje,ik wacht voorlopig nog,ik moet eerst afvallen,wat nu al razendsnel gaat nu ik met mijn medicatie gestopt ben:D

En ook wil ik eerst volop van jinthe genieten,al kan ik wel oefenen hoe het is met 2 kleintjes,want mijn beste vriendin haar zoontje komt straks 1 dag in de week bij me voor 4 maanden,vanwege haar werk en die is van 24 maart 2009..

Dus ik ben benieuwd of ik het trek.hahahaha,het is wel natuurlijk,dat jinthe net loopt en daar moet ik dan achteraan,en een baby.Buiten dat heb ik ook absoluut geen lekkere zwangerschap gehad,dus ik denk als jinthe 3 jaar is,we pas voor een 2e gaan:)

Ik kom morgen weer ff reageren..

Fijne nacht dames,hahahaha

14. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    heij clau! fijn dat je al helemaal gesettled ben...en wat goed dat het afvallen z goed gaat! hoeveel ben je al afgevallen??? ik ben ook aan het afvallen, ben nu 3,5 kilo kwijt maar het blijft nu een beetje hangen op die 3,5 kilo dus moet er ff wat meer aan trekken denk ik:p wat leuk dat je straks op n kleintje mag passen zeg! lijkt me idd wel weer wennen! maar wel heel leuk!

15. ilonaruben

9 jul 2009
    83
    0
    0
    facilitair medewerker
    amersfoort
    ik heb vandaag ook besloten om te gaan afvallen.

Leuk je weer te zien clau..

zonneschijn fijn dat de pretecht goed was.

16. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    goeiemorgen

@linda valt niet mee he om te wachten!
    kweet er alles van.

@zonneschijn wat fijn dat de baby op schema loop
    enne chagerijnig nee toch zeker....

@claudia succes met afvallen
    ik begin maandag weer als ik ga werken o mproberen me laatste 3 kilo er af te krijgen en het leifste meer natuurlijk...

@ilona jij ook succes met afvallen
    hoe gaat het in je huisje..

17. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    jeroen en ik hebben het er gister nog over gehad en we willen het allebei heel graag dat we eigenlijk niet meer zo lang willen wachten....want als ik in september/oktober in een keer zwanger raak dan zou ik dus ongeveer 34 weken zwanger zijn op vakantie en jeroen vind dat helemaal niks...en hij heeft ook wel gelijk want stel dat het dan geboren wordt of er gebeurt wat....maar dat zou dus betekenen dat we nog langer moeten wachten....dus hebben we besloten om nu met de pil te stoppen 2 maanden ontpillen en dan in september gaan we er gewoon voor en we zien wel waar het schip strand...als we in 1 x zwanger raken kunnen we helaas niet mee en als het een paar rondes duurt dan kunnen we wel mee..ik denk dat me ouders en broer en schoonzus wel teleurgesteld zullen zijn...iedereen verheugd zich nu al op die vakantie, maar dit is een beslissing die invloed heeft op de rest van ons leven en die willen we dus niet van een vakantie af laten hangen... en een kleintje op komst zullen ze ook vast wel weer leuk vinden :p

18. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    toen met noa zouden we ook wachten tot we ons appartement verkocht hadden, maar kon destijds ook niet meer wachten omdat het verlangen zo groot was...dat ik toen eerder met de pil gestopt ben er we toen gewoon geprobeerd hebben...uiteindelijk was ik na 3 rondes zwanger, appartement was verkocht en we woonden toen net 1 dag in ons nieuwe huisje toen ik positief testte:p

19. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

@ ilonaruben: fijn dat je er niet zoveel hoeft te doen in je nieuwe huisje. Is het een huisje in Amersfoort.

@ bulldog: hoe gaat het nu met de hechtingen etc. wat er bij is gekomen van je verdoving? Is het wel allemaal goed gegaan? hoe is het met de pijn?

@ zonneschijn: tijd gaat hard zeg bij jou. Wauw al 28 weken en fijn dat de pretecho goed is gegaan.

@ bw'tje: geweldig zo'n kloppend hartje. Gaat het verder wel allemaal goed met je? Ben je trouwens al aan het pakken voor jullie nieuwe huisje?

@ linda: ja, ik ken dat gevoel. Nu kwam bij ons mijn vriendje als eerste met een 2e babywens. Bij mij kriebelde het pas toen ik van de kaakchirug afkwam. Voor die tijd kwam vriendjelief met het idee.
    Inmiddels is het half juli en ik zit te wachten op een positieve ovutest. ;)

@ mezelf: ik ben verkouden en hoogstwaarschijnlijk moeten we a.s. vrijdag naar een uitvaart. Mijn lieve buurvrouw is gistermorgen overleden. Ze was 81, maar ze was de laatste paar dagen zo fit en toen hoorde ik van m'n andere buren dat ze in het zkh lag en gistermorgen is ze door een hartaanval overleden :(. Ik had haar al een paar dagen niet gezien. vindt het zo sneu voor haar dochters....
    heel de straat vindt het vervelend....

20. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

@ ilonaruben: we gaan binnenkort (ergens op een zaterdag in augustus) met mijn ouders, broer, schoonzus + neefje naar dierenpark Amersfoort.

Is dat een leuk dierenpark?

Deel Deze Pagina