@flex een jack russel lekkere zenuwachtige honden zijn dan.. succes ermee straks. mijn broer en schoonzus wouden ook een hond toen ze zwanger was een bordeuax dog zon klossebak, achteraf hadden ze de hond nooit moeten nemen omdat ze er uit eindelijk geen tijd voor hadden...
is niet erg haha voelde me gister ook niet 100%!! Maar hier was het toch geen speeltuin weer? alles was goed nat :S wel ff warm later op de dag ja.. maar ja we zijn zwanger he dus het mag kijk maar ff voor de 29ste ik had je nog een pb gestuurd moet die avond wel werken voor zuidzorg maar dat is 's avonds pas.. en vrijdag heb ik vrijgekregen maar ga dan 's avonds al wat drinken met een vriendin maar ook dit is later dus kan overdag nog..
@ bull waar bedoel je dan eronder of echt ernaast?? eronder tot nu toe nog niets..is lekker om te spelen..of later eventueel een bureau dit is een beetje nog open..rechts dus de trap en links tegen de muur dus niet veel ruimte meer naast het bed zal zo al flink volstaan hehe
@bwtje onder zeg maar naast het bed van eva. de open ruimte wel een goei idee om daar met de tijd een buro of iets te maken....
zo ik ga koken wens iedereen een fijne avond.... nog 1 dag en dan weekend zit mn vakantie er weer op maandag weer aan de gang..
gaaf bed bwtje! flex: ik zou zelf niet voor een jack russel kiezen, ik vind ze te druk die hondjes. vrienden van ons hebben er ook eentje, maar mijn vriend zegt ook dat ze die hond niet zo goed af gericht hebben, dus het ligt ook wel een beetje aan hun dan.... ik vind zelf een beagle en een sharpei een mooie hond, of die met die platte snoet en een rimpelige kop, ik weet zo niet wat voor ras dat is.
Bwtje, oh je pb had ik ngo niet gelezen, vroeger kreeg ik in mijn hotmail altijd een berichtje. Nu niet meer, dus let er eignelijk ook niet op. Vrijdags kan ik niet, hebben afscheid/eindejaarsfeestje op m'n werk. Ik zal ook nog es kijken naar de datums. Was het zo nat gister? Vond het wel lekker warm in ieder geval. Maar hoe dan ook, we gaan elkaar zien! Mooi ontwerp trouwens zeg! Lijkt me wel eng om via t trappetje omhoog te komen.
ja dat vond ik ook maar nu zijn ze nog lekker jong dus lekker spelen !! hier komt ook nooit een jack russel vaker gezien en vind het niet samen gaan.. hier komt een hond als de oudste minimaal de hond kan uitlaten eten geven en ermee om kan gaan en de rest ook niet te jong is vind dit erg belangrijk want het is ook gewoon opvoeden wat je doet...en wil er dan wel tijd in kunnen steken en dat gaat nu moeilijk.. mijn voorkeur duitse dog haah lekker groot en anders een sint bernard berner senner oid...
is goed zonneschijn ja hij had nog een trap bedacht..maar deze is ruimte besparend en sem is helemaal van het klimmen dus komt wel goed wil daar ook wel een zacht hoekje maken just in case..en kleedjes eronder enzo..
@ hier goedde voorbereiding getroffen voor de komst van de pup volgende week zaterdag gaan we meteen naar de puppy cursus net zolang tot hij luisterd en daarna de vervolg cursus heeft hij die goed afgerond gaan we flyballen met hem heb er zin in
Bwtje: Leuke ideeen hoor slaapboom. Flex: pfff heb je energie teveel om er ook nog een puppy bij te nemen.
leuke hoor een nieuw pup. woensdag de sleutel gekregen van huisje. Heb besloten om guppen te nemen. collega had er een paar over. Dit worden mijn nieuwe huis dieren. vanavond paardrijden en naar hp 6 en morgen ga ik beginnen met behang trekken. Zondag komen mijn ouders thuis en dinsdag gaat mijn zusje naar afganistan voor 4.5 maand.
Ja. Zij zit het militaire hospital in ermelo. Zij zal in kamp holland op de intencive care gaan werken in haar eentje. Gelukkig gaat haar vriendin ook mee. die zal gaan werken op de verpleegafdeling.
ja is zeker heftig. Ze vind het zelf heel erg leuk/leerzaam/mooie ervaring. Ze zal met kerst avond thuis komen. hopend dat we met kerst weer lekker met z,n alle zijn.
@ bwtje: Wow, wat gaaf zeg!!! Een soort boomhut-idee. Kan jouw man dat zelf maken? *jaloers.... wil ook zo'n vent* @ Ilona: Wanneer ga je over in je nieuwe huisje?
@ Flex: Mooie kaart! En Jack Russels zijn inderdaad erg druk. Maar voor iedere hond geldt dat je er tijd en moeite in moet steken om ze op te voeden en uit te laten en te verzorgen.