Nou ik heb met de angelsound al het hartje kunnen vinden...en ben goed misselijk...vanochtend ook al bij douchen en daarna nog eens overgegeven.. Dus dat zegt dat het wel goed zit..maar zien is altijd wel fijn he En hopelijk zien we er ook maar gewoon 1tje hehe ze plagen allemaal dat het er 2 zijn hihi
In mijn album staan ook 2 foto's van mijn buikje nog niet zo groot hoor..maar nu heb ik echt een buikje erop staan haha gaat niet meer weg
dat stelt wel een beetje gerust ja.. dat zou wat zijn he als het er 2 zijn?! komen er 2lingen voor in jullie familie?
Hoi heb even een vraagje, deden jullie vorig jaar in het begin op de wandelwagenbak een parasol tegen de zon of gebruikten jullie wat anders?? Hoorde laatst van iemand dat een parasol snel eraf waait of valt dat mee???? Of hingen jullie er een hydrofielluier voor?
ik ben zelf een halve bij bart ook wel wat.. maar het heeft pas meer kans als mijn oma een tweeling 2eiig had gehad..dus zal wel niet hoor Ik vind het ook klaar hierna maar Bart wil dan weer 4 nou echt niet dus he hahaha hierna is hij aan de beurt maar ja bij een tweeling heeft hij alsnog zijn zin
ik heb de maxi cosi mura en hierbij zit een clip van de quinny parasol en die klik je er echt op vast..dus die waait er niet zomaar vanaf en bij zon idd extra parasolletje.. ps vind het leuk dat je hier gezellig nog meekletst !!
@spirit ik heb nooit geen parasol gehad ik deed altijd een hydrofiele luier eroverheen. nu heb ik wel een parasol ik dnek dat je als je die straks genoeg vast draai goed blijf zitten.
spannend, succes bij de echo. bulldog, ik heb gisteren alles gedaan, normaal doe ik dat met 2 dagen. dus hoefde vanochtend alleen ff te stofzuigen