Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hebben jullie kindjes nu ook dat ze om alles gaan janken...als iets niet lukt, als ze hun zin niet krijgen en nu nieuw.....als ik even naar boven loop op iets te pakken (ze zit dan in de kinderstoel tv te kijken ofzo...) dan is het echt krijsen...voorheen kon ik gewoon even naar boven...niets aan de hand...maar nu...pfff ze is nu gewoon weer een beetje 'lastig' (verder is het een scheet hoor;)) aan het worden..zal er weer een sprongetje aan komen?? die is toch pas met 15 maanden?? dan schijnen ze op de grond te gaan liggen krijsen als ze hun zin niet krijgen en driftbuien...dus we kunnen onze lol nog op...

2. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Veel plezier bij je kleine baby nichtje!
    En coco dat is idd schrikken zeg pfff thee...

3. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
  4. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Bekijk bijlage 6611

zij aanzicht vooraan het hoofdje en achterin de handjes en beentjes in de lucht :)

5. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @linda ja dat is hier ook zo ...

@coco haha was er om 7u uit dus valt wel mee toch?

@bwtje mooie echo`s hoor...

6. ilonaruben

9 jul 2009
    83
    0
    0
    facilitair medewerker
    amersfoort
    goede morgen meiden./

Heb gister samen met mijn ouders en broertje mijn zusje afgezet bij het vliegveld.
    Was toch wel emotioneel.
    pff. NU lekker veel briefen schrijven en foto's sturen.
    Hoop dat het nu al kerst is.

7. ilonaruben

9 jul 2009
    83
    0
    0
    facilitair medewerker
    amersfoort
    bwtje wat een mooie echo.

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ bwtje fijn dat je echo goed was meid en wat een leuke foto's :D:D

9. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    dank dames!!!

Ilona het duurt nog ff tot kerst maar als het eenmaal zover is dan denk je wat is het weer voorbij gevlogen ;)
    succes met schrijven :)

10. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Linda: Hier ook één met een kort lontje, haha. Zit hij bijvoorbeeld met zn vormenstoof te spelen en probeert hij een auto door het gaatje heen te meppen, en dan wordt hij zo boos als het niet lukt. Echt een klein driftkikkertje.

@ bwtje: Mooie echo zeg, echt heel duidelijk. Ben je volgens de echo even ver als volgens je eigen berekening?

@ bulldog: Nou, hier stond de tijd niet goed, dus ik dacht dat je die berichtjes al om half 6 had gepost. Maar heb nu de tijd veranderd.

11. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    He bwtje, loop jij in het nieuwe babytopic zo veel te posten joh. Wij gingen altijd gelijk op met berichtjes, maar nu loop je er 300 voor.

12. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hihi LOL
    ja de berekening klopt het scheelde 1 dag ofzo dus zat er netjes in de buurt ;)

Ennuh ja ik moet nu bij 2 topics posten dus ja dan ga ik sneller he...
    En bij de Febr. mama's is het af en toe echt niet bij te houden zeg!!

13. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Toen wij in het begin net zwanger waren was het soms ook niet bij te houden. Jammer dat er nu nog maar zo weinig meiden over zijn die lekker meekletsen.

14. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja dat komt omdat je dat heel intensief samen bezig bent...en wacht tot de Dday
    En nu zijn het hele andere dingen en gaat het allemaal wat rustiger..
    Ik snap het wel hoor..

15. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hier ook een driftkikker
    bijv een rond blokje in een 4kant gat doen dat gaat niet dan word hij kwaad.
    of als hij zn zin niet krijg word hij kwaad.

@coco ik vind het ook jammer en vooral als je dan ziet dat sommige wel op de site actief zijn maar dan hie rniet meer komen.
    maarja dat moeten ze zelf weten nou is het goed bij te houden om te reageren enzo..

16. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @bwtje mooie echo! wanneer ben je nu uitgerekend?

17. ilonaruben

9 jul 2009
    83
    0
    0
    facilitair medewerker
    amersfoort
    Ik probeer toch wat meer te kletsen maar heb het zo druk.
    Vind het wel erg leuk om jullie verhalen te horen.

Ruben heeft he lopen nu echt te pakken. gilt het ook uit van het lachen als hij een paar stappen heeft gezet. haha lol

18. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

@ ilonaruben: nog eventjes volhouden. Het is zo kerst. En brieven schrijven etc.... werkt ook heel goed.

Ik heb 't ook gelezen van QenY.... moe word je er toch van. Zo'n kind heeft volgens mij een of andere munchhausen sydroom..... maar goed... ik maak er geen woorden aan vuil. Ze is gewoon 1 groot aandachtsorgel.

@ hier: ik voelde gisteren allerlei steken in mijn liesstreek. pff... ben wel nieuwsgierig. Volgende week donderdag is mijn NOD.

Gisteren was er een enorme brand bij ons achter. Een lampenwinkel met daarboven een woning stond in lichterlaaie. Wij (mijn buren en ik) gingen er heen om te kijken (hoe bedoel je ramptoerist ;)). Bleek ook nog achter in het schuurtje een hennepkwekerij te zitten. En wij vonden het al stinken. Maar we mochten niet verder gaan. En trouwens.. heel de straat stond vol met mensen. Ja, wat wil je. Als je midden in het centrum woont ;)

19. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

ergens in februari. Vlgs mij 11 feb.

20. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    tussen 11 en 13 febr haha
    als ik een ticker doe zegt die 11 bij VK zegt die 12 en echo 13 lol