Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    misschien wordt het wel een valentijns beeb;)

2. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    net ff de keuken gedaan, gestofd, getofzuigd gedweild...noa in bad gedaan...pff ben alweer kapot :p l
    vanmiddag als noa slaapt maar de badkamer en toilet en boven..lijkt me straks zwaar met 2 kleintjes of 1 kleintje en zwanger...maar dat zien we dan wel weer.. ik ga straks ff een stukje met r fietsen...t zou mooi weer worden maar ik merk dr nog niks van..

noa zegt nu de hele tijd...hallo!!! en dank! als ze wat krijgt...net gaf ik haar een banaan zegt ze DANK! (goed opgevoed he;) haha)maar ze zegt het ook als ze wat aan mij geeft een speeltje ofzo...alsof ik dan dank moet zeggen hahah

3. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    lol zeker goed opgevoed!
    Ennuh ja wie weet die kans zit er wel in een luv baby :p

Maar hier schijnt de zon al ff hoor kids spelen lekker buiten nu :D

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

#10744 Delfino, 29 jul 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 jul 2009
    hey meiden even een vraagje tussendoor...

heb ondertussen al antwoord op mijn vraag ;)

5. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Joh flex, nou ben ik nieuwschierig wat je vraag was, hahaha...

6. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ik weet het :D

Alleen ben het weer vergeten...

ook wel zwangerschapsdementie ;)

7. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    net de bovenverdieping gestofzuigd, gedweild en de badkamer gedaan noa lag lekker op bed...dus ik klaar lekker colaatje gepakt denk ga ff op de bank op de laptop...noa wakker...grrr net dus ff lekker wezen fietsen...nu is het wel lekker...vanmorgen miezerde het hier...
    noa heeft echt dr dag vandaag niet,...ze jankt om alles...pff echt vermoeiend..als ik bij wijze van naar de wc ga dan huilt ze al..vanmiddag met broodje eten ook...ik had dus gister die berenboterhammenworst gekocht voor dr ik dacht is weer eens wat anders...nou dan doe ik dus ook niet meer...ze eet dus de worst van het broodje af en dr brood laat ze liggen....dan gaat ze dr mee spelen, gooit het op de grond etc etc en als ik het dan weg haal.....ja jullie raden het al JANKEN...ben ook weer de hele dag nee aan het zeggen...ze doet zowat alles wat niet mag....laat dit snel voorbij gaan...

8. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Jammer he, denk je even tijd voor jezelf te hebben: NOT. Jammer dat ze zo drammerig is vandaag.
    Dat met die worst herken ik wel. Hier eet hij ook eerst het beleg eraf als het niet vastgeplakt zit. Maar het voordeel is hier wel dat hij dan daarna, bij gebrek aan beter, het droge brood alsnog op eet.

9. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    tsja het zal wel vaker voorkomen...:p t is alleen zo vermoeiend...en als je een lief kind gewend bent dan is het wel even wennen zo...

10. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    goeie avond dames:D

Was weer een lekker druk dagje vandaag nog effe gauw meegelezen.

Coco: Zo van die thee daar moet ik ook niet aan denken hoor, gelukkig dat het goed afgelopen is. Je moet je geen slechte moeder voelen hoor ongelukjes zitten in een klein hoekje. Maar snap het wel hoor kan mezelf ook voor mijn kop slaan als er weer wat mis gaat.

Bulldog: Arme hond:D Hier ook de ikea serie en hier zat ze ook al een paar keer op het tafeltje.;)

Linda: Wacht maar af straks word dat driftige nog erger! Hier een dochter van 5 die af en toe stampend naar boven gaat en dan keihard haar deur van haar slaapkamer dicht knalt. Voordeel is alleen dat het na 5 minuten over is komt ze weer naar beneden of er niks gebeurd is.

Bwtje: Wat een mooie echo zeg, je ziet inderdaad het neusja al goed.

Ilona: Nou wel even wennen zonder zus en nou maar bergen brieven schrijven. Zit Hello Goodbye weleens te kijken en dan zit hier thuis al bijna te janken.

Bianca: Ik zou ook gaan kijken hoor als er zo dichtbij brand is. ;)

Iedereen een fijne avond nog.

Judith heeft vandaag helaas waterpokken gekregen maar als het zo blijft als vandaag heb ik nog niks te klagen. Ze is wat hangerig en een beetje pieperig maar vind het reuze meevallen.

11. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @mineke...als ze vandaag de waterpokken heeft gekregen is de kans groot dat het n de loop van de dagen erger wordt...maar ja dat zal je vast wel weten je hebt ervaring;) noa had de eerste dag 1 of 2 plekjes toen 3, 4 5 en voor ik het wist zat ze onder van dr teen tot dr kruin....sterkte in ieder geval hopelijk valt het mee!

12. ilonaruben

9 jul 2009
    83
    0
    0
    facilitair medewerker
    amersfoort
    hye meiden.

MIjn vader en opa gaan vandaag beginnen met behangen in de woonkamer.
    Het begint nu toch echt op te schieten.

mineke beterschap met je dochter

13. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Mineke beterschap met je waterpokken meisje..hier nog al die tijd geen waterpokken..als beeb nr 3 er is mogen ze wel allemaal in 1 x het krijgen hoor :D!!

Ilona klus ze..leuk is dat he als het ergens op begint te lijken..ben ook heel benieuwd straks in September het schiet al op..zo onwerkelijk een ander huis!

En alle dames met andere beebs succes haha ff een sprongetje he ;)
    Hier weer een tandje erbij dus verklaart ook het slecht slapen van de afgelopen daagjes..

Nou hier is mijn ontbijt de revue alweer gepasseerd haha ik had een stink luier van Eva voor de boeg maar ik haalde het niet eens...kwam voor de luier er al uit hahaha
    Ze heeft nu alsnog een schone luier hoor :D!!

Pfff nog ff he? ;)

Vanmiddag met zonneschijn afgesproken..nu schijnt de zon hopelijk blijft dit zo..kunnen we lekker naar de speeltuin toe ;)

14. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    goeiemorgen

@linda is niet fijn als ze niet zo lief zijn kheb het hier ook wel eens...

@ilona wanneer denk je erin te kunnen in je huisje?
    heb je een apartement?

@bwtje balen dat je misselijk bent hopelijk is het snel over.
    vveel plezier vanmiddag..

@mineke succes met de waterpokken hopelijk valt het allemaal mee!
    vanaf wanneer kunnen ze dat krijgen eingelijk?

@bianca de ramptoerist ik ben zo ook als er ergens iets is gelijk gaan kijken hihi..

15. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    zoonlief is gister weer naar de kapper geweest was echt nodig dit is de 3e keer al...
    nu is het weer lekker kort en heeft hij nog een ondeugerende (?) koppie gekregen...

ga vanmiddag even kijken voor hem voor een paar goeie schoenen nou dat hij loopt moet hij toch wel een goeie schoen aan zn pootjes hebben..

16. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    `
    vanaf dat ze geboren worden..hehe als broertjes en zusjes of andere kindjes in aanraking komen heb je de kans het te krijgen..ik had het ook toen ik 2 weken oud was..

17. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    foto :D!!

18. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Mineke: Beterschap voor je meisje met de waterpokken.

@ Ilona: Lastig klusje, behangen. Wij hebben het één keer zelf gedaan, maar nooit meer! Dus slim dat je hulp hebt ingeschakeld.

@ bwtje: Leuk zeg, een forumvriendin die je ook in het echt ziet. Veel plezier vanmiddag en doe haar de groetjes.

@ bulldog: Hier ook al een aantal knipbeurten achter de rug. Het groeit echt snel, niet normaal. Gelukkig is mijn vriendin kapster, dus die doet het lekker hier thuis, hoeven we er niet steeds speciaal op uit om naar de kapper te gaan.

19. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja wij hebben ook behangen haha maar in een oud huis met alleen maar hoekjes is dit ook geen succes..ik denk dat je het juist vaker moet doen om het gewoon onder de knie te krijgen en rechte muren willen ook wel meehelpen :D!!

In het nieuwe huis zijn alle muren van Spachtelputz dus ja dan zit behangen er ook niet echt in..

Ja ik ben toen met Zonneschijn ook naar de Yoga lessen geweest ;)

20. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    oww dat wist ik niet dat ze zo snel de waterpokken konden krijgen,
    zoonlief zit niet op een kdv en komt ook bijna nie tin aanmerking met andere kindjes alleen die jonger zijn dan hem.

wij hebben hier alles gestuct kan er gewoon overheen sausen..

Deel Deze Pagina