Hihi, bedankt alvast voor de groetjes... Ben er ook weer even, beetje drukke week deze week en afgelopen weekend waren we een weekend aan zee in een hotel (of had ik dat al verteld...). Mineke, beterschap met de waterpokken! Hoop dat ze er zo weinig last van blijft houden. Ilona, lekker dat je hulp hebt. Is het lekker wonen op je nieuwe plek of zit je er nog niet? Bwtje, neem maar een teiltje mee dan voor vanmiddag hihi.. Nee hoor, wel balen als je er zo'n last van hebt. Hoop dat het droog blijft. Het gras zal wel erg nat zijn, wordt veel reservekleren meenemen hier. Dinsdag hadden we een evaluatie op kdv, 1 jaar-gesprek... Ze waren niet alleen maar positief. Senna reageert soms heel heftig op geluidjes (van rolgordijn of blender bijv.) en bij het kdv gaat ze dan helemaal over de flos en is ontroostbaar. Ze gaat dan ook kokhalzen en nu afgelopen maandag spuugde ze ook echt. Ze maken zich er zorgen om. Thuis reageert ze ook erg gevoelig op geluid maar laat ze zich makkelijker troosten. Ook het afscheid nemen smorgens op kdv blijft een "drama", Senna huilt dan heel hard en begint ook te kokhalzen (maar dat is na 3 minuten weer over), maar ze vroegen of we daar pedagogische hulp bij nodig hadden. Nou daar zit ik echt niet op te wachten. Als het na 3 min. weerover is lijkt mij er weinig aan de hand... Omdat ze nog zo klein is (gisteren gewogen en ze is nu 7 kilo precies) ontwikkelt ze ook minder snel (ze trekt zich sinds kort soms op tot knieën en soms tot half staan (voorover dan), ook dat noemden ze bij kdv als opvallend. Baal er best wel van want had net zelf even wat rust dat Senna gewoon Senna is, klein en wat minder snel in d'r ontwikkeling maar wel heel vrolijk en nieuwsgierig en dan krijg je zo'n bericht... :x Spugen doet ze inderdaad nog steeds heel snel; ook 's nachts als ze dan huilt in d'r slaap en je bent er niet snel genoeg bij of je doet juist de speen er "te snel" in, dan gaat ze kokhalzen en is ze niet meer te stoppen en komt d'r eten eruit. Gisteren had ze zich opgetrokken op d'r knietjes in de box en viel ze achterover (helemaal niet hard) en komt ook meteen d'r avondeten eruit van een uur ervoor. Ik zal es met CB overleggen want dat spugen vind ik eigenlijk ook niet normaal zo snel als dat bij d'r gebeurt, maar onderzoeken in het ziekenhuis oid zie ik ook echt niet meer zitten. Nou is een lang verhaal geworden... haha was niet m'n bedoeling maar als ik eenmaal erover begin te typen wil ik ook alles typen... Ik reageer snel weer meer op anderen hoor. Morgen moet ik nog een paar uur werken en dan heb ik eerst 4 weken vakantie en dan begint m'n verlof al, dus ben na morgen ongeveer een half jaar vrij... Bwtje, ik laat je weten als senna in bed ligt straks goed? Kunnen we dan kijken of het speeltuin wordt of niet.
hee hee meid wat een verhaal!!! Nou laat ze maar lekker zeuren natuurlijk hou jij je kind goed in de gaten...en ieder kind zijn ontwikkeling is weer anders..En daar moeten ze maar rekening mee houden... Ik had nog een backup plan..maar misschien met Senna niet zo'n goed idee dan? Ik had Heesbeen als idee voor met regenachtig weer want als alles ook nat is is het natuurlijk niet handig...hier nog altijd zonnig !! Kom je met de auto of niet? Ik weet niet of we er allemaal inpassen haha..maar anders moet je maar kijken wat je van mijn backup plan vind..ik weet niet of je het kent? En anders ergens een happie eten ofzo in het winkelcentrum ook redelijk overdekt ! Nou mocht je dit niet meer lezen we smsen nog wel Eva ligt hier al te snurken hihi
zonneschijn niet ieder kind is even snel en op het buro houden ze toch ook het gewicht bij? als hun er iets opaan merken zeggen ze het wel. miss toch idd even overleggen voor het spugen ... veel plezeir vanmiddag met bwtje. enne lekker hoor een half jaar vrij.... gaan jullie nog op vakantie of wa sje al geweest?
Nou wat tips is altijd handig hoor, heb zitten rekenen de andere hebben het 4 jaar geleden na elkaar gehad dus ben het alweer aardig vergeten. Vandaag zijn er best een hoop bijgekomen nog, wanneer stopt dat???? Vanacht wel een paar keer gehuild maar jah dat mag als je ziek ben. Ze vind het af en toe jeuken volgens mij en ik geef iets vaker een schone luier, ze heeft zulke gemene daar zitten. Ze gaat ook jammeren volgens als ze veel geplast heeft. Gelukkig valt haar humeur nog reuze mee, dus denk dat ik morgen en zaterdag wel ga werken. Is toch al zo hopeloos op mijn werk, iederen op vakantie. Bedankt dat iedereen met haar meeleefd! Bulldog: Ik was mijn vriendin op visite geweest en die kinderen hadden het. Wist ik niet anders was ik wel weggebleven, maar jah vooruit ze heeft het nou in ieder geval gehad. Volgende week gaan we met vakantie en nou heb ik de irritante tik dat mijn hele huis schoon moet vantevoren, bah ben heel de dag al aan de poets. Ga gauw weer verder, heb dat altijd echt erg! Wie heeft daar nog meer last van!!!
Zonneschijn: Probeer het van je af te zetten, elk kindje is anders hoor. En als je het niet wil, je kan gewoon hulp weigeren hoor niks is verplicht. Mijn andere dochter spuugde hier ook zo snel, ze kan nog steeds spugen als ze wil. Dus als ze haar eten niet lekker vind en ze zit te kokhalzen dan zit ik al van pas op he anders komt het eruit. Maar zei deed het niet met huilen maar als ze moest hoesten. Ze heeft ook tot anderhalf jaar elke avond in bed gespuugd. En zei is ook een grote meid geworden hoor, zei droeg met anderhalf ook nog maat je 80. Dus kop op, je heb een mooie dochter.
@ Mineke: Inderdaad als ik terug kom van vakantie kom ik graag in een schoon en opgeruimd huis, maar ga nooit overdrijven. In die tijd dat je weg bent, komt er weer genoeg stof... Toevallig heb ik vandaag een beetje een opruimdag. Computerkamer van manlief eens grondig onder handen genomen, want het was echt een zwijnenstal. In de woonkamer ook het een en ander weg geruimd. Overal lagen stapeltjes van boekjes, papieren, prullen en rommeltjes die nog eens uitgezocht moesten worden, en dat heb ik min of meer gedaan. Ook cd-/dvdkast helemaal opgeruimd, dus kan weer terugkijken op een productieve dag.
@coco goed bezig geweest dan. fijn is dat dan he als je ziet wat je dan heb gedaan en dat het opgeruimd is vind dat altijd zo fijn om te zien dan... @mineke ik wist wel da thet besmettelijk was maar niet dat ze het zo jong al konden krijgen een collega heeft een zoon van 4 en die heeft het pas gehad.. ik ga weer verder morgen en zaterdag werken dus wee tniet of ik er van het weekend ben. anders alvast een fijn weekend voor iedereen..
@zonneschijn jeetje wat een verhaal...ieder kindje ontwilled zich idd anders en wa zegt het cb ervan dan?? over het kokhalzen, tsja misschien is hulp wel handig tenzij je het als niet vervelend ervaart maar ja als elke keer als ze overstuur is haar eten eruit komt dan komt ze ook niet aan...en misschien is het voor senna zelf wel vervelend....sterkte er in ieder geval mee.. @mineke tegen de jeuk en littekenvorming kan je lotio alba (zinkoxideschudsel) kopen of calendulan kinderemulsie van vsm.. je hebt ny ook poxclin dat is nieuw dat is een soort van cooling foam bevordert de genezing en is verkoelend tegen de jeuk...een bad met havermout schijnt ook goed te helpen!
Hoi meiden,Daar ben ik weer..Wat later als dat ik zei,maar heb het erg druk. @bwtje,nogmaals gefeliciteerd met je goede echo @zonneschijn,ik zou dat even overleggen met het cb,kan best begrijpen dat jullie je daar zorgen over maken Hoe is het met je zwangerschap?? @coco,lekker opgeruimd,fijn gevoel is dat he..Ik was vandaag ook al lekker bezig,al heb ik nog een hoop dozen op te ruimen @mineke,rotdat je meisje de waterpokken heeft hoop voor haar dat het snel over is! @lin,hoe is het met noa? we missen jullie wel hoor Iemand nog wat vernomen van kleintje,moaatje??? Hier gaat alles goed,jinthe die eet als een dijker haha,dus hier geen problemen,ben ook benieuwd wat ze weegt 5 aug moet ik naar het cb,en krijgt ze gelijk haar prikjes. Sinds we hier wonen gaat ze toch maar snel het huis door hahaha op die billen joh! Ook gaat ze overal aan staan,en zet ze stapjes aan de tafel,ik ben zóóó'trots op haar tot later!!
Hai Dames!! Lange tijd niet geschreven, heb wel een beetje proberen bij te lezen steeds... Ten eerste bwtje gefeliciteerd! Ik had het niet verwacht, wel heel erg leuk om te lezen! En alle andere zwangeren ook (heb er toen wel een paar gefeliciteerd, maar weet niet precies wie meer...) Wij hebben het ook over de 2de gehad, maar willen toch wachten tot volgend jaar, moet gewoon eerst de overgebleven zwangerschapskilo's kwijt en er moet worden verbouwd! (Maar oh oh oh wat kriebelt het....) Het mooiste wat wij in gedachte hebben is rond mei/juni zwanger te worden, dan ben ik in het voorjaar van 2011 uitgerekend! Maar ja , het is niet te plannen... Flex: Ook bezig met een hond???! Wat leuk! Wij willen graag na de vakantie een Shih tzu ! Ilona, ik heb erg veel respect voor je zus en alle andere die uitgezonden worden, maar ook voor de thuisblijvers lijkt het me erg zwaar! Veel sterkte! Ik hoop dat het verder met iedereen goed gaat! Zal weer proberen wat regelmatiger te reageren!
heb zonet bij de juli mama's 2009 een paar foto's geplaats van onze kleine meid, voor degenen die benieuwd zijn veel kijkplezier!
@ Claudia: De verhuizing achter de rug. Fijn dat alles goed gaat daar. @ Kleintje: Leuk weer wat van je te horen. En dat van die kriebels ken ik. Aan de ene kant was ik liever gisteren al zwanger, aan de andere kant wil ik toch nog even wachten, dan is het allemaal wat praktischer. Maarja, manlief wil sowieso nog even wachten, dus de keuze is makkelijk.' @ Spirit: Ga meteen even kijken.
@ kleintje hey wat leuk je hier te zien!!! he leuk zo'n hondje zijn erg schattig weet je al waar je hem vandaan gaat halen?? @ spirit ik ga meteen even kijken ben wel erg nieuwsgierig namelijk!! @ hier vanmiddag om 3 uur naar onze pup weer kijken en vanavond om half 8 de 3d4d echo
haha ik begon vanochtend al te klagen op msn waar je was haha ben ook benieuwd idd naar de rest... Maar ik zie dat je al gepost hebt braaf ! Wij idd ook bijna verhuizen denk ook wel fijn als we er in zitten en ook echt alles klaar is...RUST zennnnn HAHA ps uhm mocht het nog niet gelukt zijn met de tijd...ergens is een optie dat je tijd kan aanpassen en dan een optie kiezen dat je ziet dat het klopt hehe succes
hi hi dank je dank je!! Het was hier een overduidelijk discussie punt wel niet 3e etc etc.. Bart wil er zelfs 4 nou dat gaat dus ff niet op haha En ik heb gezegd als er dan een 3e komt dan ook sneller..dan zijn we er ook maar klaar mee met alles luiers etc.. Bij de tweede bewust gekozen voor tijd ertussen en nu bij de 3e dus zo En uhmm tja zwsch. kilo's enzo wordt weer een punt voor na de bevalling haha