Ik kon ook geen foto's zien van Spirit bij dat topic, misschien een ander??? Ja leuk he Flex! Ik heb nog niet echt een adresje, zit een beetje op marktplaats te speuren, staat zo'n lieffie op, maar we gaan in september 2 weken weg dus we willen echt pas daarna! Maar ben benieuwd naar jouw puppy! En succes bij de echo!!!
Ik heb maar in dr album gekeken en daar staan ze ook pfff krijg het elke keer weer moeilijk als ik Nick zie zeg...blijft moeilijk!
het topic voor de mama's is nog niet geopend geloof ik maar ik had ze gepost in het forum van het afgelopen jaar dat we met elkaar kletsten. Heb de foto's nu ook in m'n album staan, is wel zo makkelijk! Bedankt voor al jullie lieve reactie's!! fl3xgirl succes met de puppy's!! En veel plezier tijdens de pretecho!!
Hey meiden,alles goed met iedereen?? @kleintje,Das toevallig haha,lijkt wel telepathie @Spirit,ik had ook al bij de juli mama's gereageerd,wat een prachtige dochter hebben jullie! ook lijkt ze veel op nick*Heel veel geluk met Marissa @Fl3x,leuke foto's en ben benieuwd naar de 3/4D echo Hier gaat alles goed,jinthe krijgt haar 8e tandje,en er komen 3 kiezen door! wat gaat het ineens hard
heij clau! met ons gaat alles goed noa zit alleen nu in een soort van fase waarin ze een beetje dreinerig is..ze raakt snel gefrustreerd en dr avondeten moet ze ineens zowat niet...wij missen jullie ook hoor!! @flex wat een cutie!!!!! @kleintje! gezelli dat je dr weer bent! alles goed verder en met frits? @mineke hoe is het nu met judith en de waterpokken? heeft ze er veel last van? @spirit ga gelijk ff kijken ben erg benieuwd!!!
jeetje idd zeg wat gaat het snel Eva stond met tandjes heeel lang stil...nu komt er onder een bij ineens zijn ze er he en links boven dus totaal op 7 dan! nog geen kiezen tenminste nog niet naar gekeken
wow mooi hoor..ik blijf 3/4d altijd een beetje er raar uit zien..bij mijn eigenste ook hoor..maar ja dat je het zo kan zien is natuurlijk geweldig!!Maar die 2d gaaf zeg mooie foto! Je ziet het gezichtje zo goed!!