Nou volgens mij heb ik iedereen wel een beetje gehad ! Gisteravond weer gewerkt nu 2 daagjes ff vrij...ff bijkomen.. ALs ik thuis kom is ook het eerst wat ik doe overgeven zo vervelend Ben echt blij als het eens klaar is nu!! Straks dus waarschijnlijk met de trein richting Helmond en vanavond mijn ouders nog op bezoek..voor UWV invullen enzo..wat een gedoe allemaal voor ze :S Nou vandaag zou het gaan regenen?? gister was het weer eens sauna in de keet op het werk pffff.. Hopelijk blijft het nog even droog als ik naar de trein moet lopen... Nou dames vandaag alweer 13 weekjes!! jeej! tot klets weer
vandaag zijn de duiveltjes gearriveerd.... op naar de volgende maand. Ik heb gisteren wel een potje zitten janken. Want ik voelde eigenlijk helemaal niks. Ik heb dus ook niets gevoeld m.b.t. een eventuele ongi....
Hè meis, wat balen... Helemaal omdat je niks aan voelde komen. Hopelijk volgende maand meer succes! Ik duim voor je!
Ja erg irritant. M'n moeder belde om 10 uur dat ze zich verslapen had, ze zou om 11 uur hier zijn en woont 7 kilometer verderop. Werd dus half 1... En als het nou eenmalig zou zijn... maar ze komt nooit op tijd... :x. En wat goed onthouden, vandaag komt man weer thuis. Duurt wel lang hoor... Zijn wel intensieve dagen, alles alleen voor en met de kleine doen en dan ook zorgen dat je zelf eet en het huis een beetje oké eruit ziet. Heb wel veel aan mijn vriendin gedacht die met een 9 maanden oude baby er alleen voor stond.
Zou wel lekker zijn als je misselijkheid wat minder wordt hè! Mag wel zo met 13 weken. En met zo'n drukke werkmaand en straks de sleutel. Zijn jullie al druk aan het inpakken? En wanneer wil je overhuizen?
Bwtje, zou de regen niet pas vanavond komen? Ik hoop het. Buienradar zegt wel wat regen nu in Zeeland en België, maar voordat er bij ons iets is, duurt wel effe. Van wie heb je en verjaardag?
hey meiden, vannacht was esmay erg aan het sp;oken ze wilde niet slapen heb haar naast me in bed gelegd en bleef maar trappelen met der beentjes en ze was zoooo moe bleek dus dat ze last had van die bultjes weer ik heb haar luier maar verschoont en vanmorgen de HA gebeld was zooo zielig. En idd aan de telefoon zei de assistente dat ik meteen moest stoppen met sudocreme en effe miconazol ofzoiets moest halen dat heb ik dus gedaan het is dus idd een schimmeltje ben blij dat ik me gevoel gevolgt heb ik vertrouwde het voor geen meter. @ mezelf hier behoorlijk verkouden aan het worden en ben nie lekker als ik maar geen griep krijg bah daar heb ik nu geen zin in.... geen koorts gelukkig effe het weekeind aan kijken anders maandag de HA maar bellen als het niet gaat. Ohja ik wordt weer tante Surf is weer zwanger @ bianca ooooh neeee!! niet ongi hoop dat het deze ronde wel raak is meid!!
ja ik weet ook niet of ik dat ga trekken idd..1 september de sleutel 2e weekend van Sept. weekendje weg..7 sept. eerste schooldag nieuwe school Sem..tussendoor verhuizen verhuisdatum volgens mij de 19e.. 1 oktober moeten we eruit zijn dus kunnen het rustig aan doen! en geleidelijk aan worden het hier steeds meer dozen ja... scheelt dat we een dichte zolder hebben en 2 slaapkamers maar haha en heb deze week nog de fauteuil verkocht en nog meer dingen erop staan scheelt ook weer met verhuizen maar kan in het nieuwe huis ook nog verkocht worden..
ja klopt hoorde het ook al maar gister was het zo benauwd pfff ik denk komt wel eerder..maar heerlijk zonnetje nu! de man van mijn schoonzus is jarig en eten we eigenlijk altijd mee hihi maar hier geen trein schoonouders staan erop mij te brengen lief he zo gezegend mee, was geen discussie mogelijk haha vind het ook wel fijn hoor
goed zo!! schilfertjes klonk al niet echt alleen als uitslag maar ja je weet het nooit zeker he! beterschap met je meisje dat ze er maar snel vanaf is he!! en pas een beetje op jezelf als je last krijgt van je luchtwegen gelijk melden hoor!! niet iedereen krijgt dezelfde symptomen hoor.. Ik hoop ook dat hij lekker ons huisje voorbij gaat..
heb het al de hele week af en toe benauwd maarja dat heb ik altijd als ik verkouden ben als ik rustig zit is er nie veel aan de hand. ALs ik iets doe wordt ik wel weer dizzy maar dat komt door het warme weer. zodra ik echt beroerd word ga ik meteen bellen
@bianca,he verdorie..Echt KLOTE Ik ga heel hard voor je duimen de volgende ronde oké @Fl3x,aww wat zielig voor esmay,gelukkig heb je nu iets wat het verzacht en als je je niet lekker voelt gelijk bellen hoor..Heeft het niet met je bloeddruk te maken?
@bwtje nee niet zwanger hoor ! @flex feli da tje tante word.. @mineke fijne vakantie. @binaca balen meis dat de duivels gekomen zijn.. zo ik ga er weer van tussen heb van de week niks thuis gedaan dus het is hard nodig da tik hier ff aan de gang ga want morgen meot ik weer werken.. fijn weekend allemaal..
@flex sterkte @bianca jammer van je ongi @bwtje gefeli met je 13wkjes Waarschijnlijk gaan we dit weekend al wat spullen over verhuizen. Heb er echt heel erg veel izn in. Misschien heb ik nog wel geluk en kan ik zondag blijven slapen in mijn nieuwe huisje
@bianca balen zeg!! volgende ronde beter! ik kan me je teleurstelling heel goed voorstellen! @bwtje gefeliciteerd met je 13 weekjes.. @flex...goed dat je toch de dokter toch gebeld heb, hopelijk is het nu snel over.. @zonneschijn fijn dat je man weer terug komt! lekker weer met z'n 3tjes! @mineke fijne vakantie! @ilona spannend joh! bijna in je nieuwe huisje!
Jah dat denk ik nou ook altijd echt respect voor alleenstaande moeders of vaders. Toen mijn man 4 dagen op wintersport vond ik het ook een klus om alleen voor drie kinderen te zorgen. Vooral rond het avondeten als ze moe zijn en allemaal badderen pffff. Doe het normaal ook bijna altijd maar als ik dan de grote in bad doe dan let mijn man bijv. even op Judith, dat scheelt alweer een hoop gestress. Bedankt voor alle wensen moet nou wel een fijne vakantie worden. Bwtje: ben nog niet weg maar vanacht om 3 uur rijden. Probeer je een nieuw record te bevestigen, een hele badzijde. Flex: Wat zielig voor je meisje hoop de jeuk weer gauw over gaat en dat ze vanacht weer lekker slaapt. Bianca: Balen zeg, probeer het los te laten maar snap het wel hoor. Ilona: Helemaal niet nieuwsgierig ofzo maar hoor niks meer van die leuke collega?is dat voorbij? Iedeen fijne avond ga nog even de laatste spullen inpakken. Is niet normaal zoveel maar jah wat wil je met vijfpersonen.
@flex wat leuk dat je weer tante wordt! gefeliciteerd?? hoe lang is ze zwanger?? vorige keer was toch mis gegeaan?? met hoeveel weken was dat? nou hopen dat het nu wel goed gaat!
hoe kan je 2 banners krijgen? @bianca hoe krijg jij via die site die jij gebruikt een dubbele banner??
Gelukkig gaat hij nog wel goed in de box, zou soms echt niet weten hoe ik veilig sommige dingen kan doen anders! S'morgens drinkt die altijd lekker zijn flesje op in de box, ondertussen sesamstraat aan en heb ik er geen kind aan Kan die zo 2! uur spelen! Totdat hij me weer in zijn vizier krijgt , want dan is het: Mammamamammamammmaama