Iedereen een fijn weekend gewenst! Of een goede vakantie!! Wij gaan morgenochtend lekker naar Maastricht voor 3 daagjes, heb er zin in! Zondag naar Luik naar de markt, lekker struinen! Tot volgende week! (klinkt verder dan het is hahaha)
hier is de box al een tijdje weg...ze wilde er echt niet meer in...hier zet ik haar als ik mijn handen vrij wil in de kinderstoel..
Mijn kleine meisje is vandaag alweer 14 maandjes @ lin,jij ook gefeliciteerd met Noa met weer een maandje erbij Wat is het hier stil zeg is iedereen met vakantie ofzo
ik heb straks ook weer de box in huis. Als je alleen bent is het soms wel fijn als je druk bent Ruben even alleen in de box kan. Voor de liefhebbers heb ik een 2 filmpjes waar ruben loopt. Ook zijn al wat gedeeltjes van mijn nieuwe huisje te zien. Ilona Twilight-fan - Hyves.net - Always in touch with your friends Ilona Twilight-fan - Hyves.net - Always in touch with your friends ben zo trots
OOOOh ilona wat goed zeg van ruben!! echt helemaal super vanmiddag hebben we een pup uitgekozen zal zo foto showen
@ilona zoo hee wat knap!! en wat een lekker ventje zeg!! ik kan me voorstellen dat je trots bent! @wilma wat een poepie zeg! onwijs lieF! heeft hij/zij al een naam?
Ilona leuke filmpjes ik heb ze allebei gekeken leuk stekkie ook ziet er al goed uit hihi Hij loopt al goed he.. Hier worden ook hele stukken gelopen alleen bij Eva zie je nog wel dat ze wankel loopt en soms ook zijwaarts? misschien familie van de krab ofzo? Flex wat een leukerd ben ook benieuwd hoe de nieuwbakken telg gaat heetten Nou hier vandaag rustig aan, 1 dagje vrij en dan mag ik weer :S deze week nog 4 diensten pfff... Ik heb trouwens ook rare kleine bultjes op mijn tong?? en achterin ook wat ...maar ze komen en gaan weer zo raar?? iemand idee? Nou ik om nog wel kletsen, doeg meiden!!
Ilona, wauw wat knap van ruben! Hij loopt echt al hele stukken zeg! Flex, wat een schatje, jullie pup. Ben ook benieud of je al een naam weet. En gaat het alweer beter met Esmay d'r jeuk? Bwtje, heb je dna ook 4 avond/late diensten of ook overdag? Dat savonds laat werken lijkt me wel zwaar hoor, zeker nu je zwanger bent. Je dag begint toch weer vroeg elke keer. Hier nog wel een box, soms geeft Senna heel goed aan dat ze er niet in wil en soms vermaakt ze zich er toch nog een half uur in. Kleintje, hoe was het in Maastricht? Vind het ook een erg leuke en mooie stad, lekker shoppen ook! Ik ga vandaag het trapgat eindelijk es verven, was nog een overgebleven klus van de verhuizing van bijna een jaar geleden... Vind de voorbereidingen altijd zo erg... eerst afplakken, afdekken en voorstrijken enzo. Tot later!
eerder liep hij alleen als je het vroeg. nu loopt hij overal heen en ligt dan echt in een deuk. hah @zonnenschijn - ahah zulke dingen zou ik volgend jaar ook wel hebben. de plinten komen over een paar maanden pas. zul je niet zien dat het volgend jaar nog niet gebeurd is @bwtje geen idee maar missschien heb je vitemine gebrek. gister mijn zusje aan de tel gehad. Ze hadden al een keer luchtalarm gehad waardoor ze met z'nalle de bunker in moesten. pff was net een aantal uurtjes op de basis. Heb de eerste brief al naar haar gestuurd. zou vandaag bij haar aan moeten komen.
Ilona, lijkt me wel erg heftig hoor, van je zusje... En dan meteen als je net aankomt. Kan ze ook emailen of gaat alles per handgeschreven geschreven post?
ze kunnen mailen, bellen en schrijven. En als ze tijd heeft kunnen we ook met haar msnen. En halfer wegen kunnen we ook via de kazerne een live verbinden krijgen. ben erg benieuw. is ergens in september.
Inloggen op bump and beyond. aanklikken hoeveel dat je wilt. Volgens mij is max. 3 en de rest volgt vanzelf. Het is wel in het engels. dus als je een beetje hulp nodig hebt.... je hebt m'n tel.. Hier gaat alles goed. Suzanne trekt zich nu overal aan op. Dus alles wat nu op tafel staat, moet dus ook weg. Lopen gaat nog niet... maar ach.... zij doet alles op haar tempo. Ook ik heb de box nog in de kamer staan. En vooral 's ochtends kan ik haar er in zetten. Kan ik nog even lekker poetsen. Anders kan ik haar toch niet in de gaten houden. Een boekje, ernie en bert er bij en ik heb geen kind aan haar.... nou ik ga lunchen en ik bijna vakantie.....
Hey meiden we hebben al een naam voor de pup het is Milo @ zonneschijn gaat redelijk goed met esmay der jeuk na de zalf werdt het eerst erger en begint volgens mij nu minder te worden. Vandaag naar de kermis geweest en esmay heeft er heeeeel wat knuffels bij stuk of 6/7 hihi maarja ze moet wel delen met der zusje