hier ff foto net gemaakt esmay toen esmay die bloem pakte schoot ie ineens los van de bank en viel zo op der kont haha
kreeg zojuist een mail, stofjes van Sem dr jurk zijn binnen!! ze heeft ze ongeveer neergelegd zoals het straks gaat worden.. Ik heb dus de stofjes uitgezocht en het ontwerp doorgegeven.. ben erg benieuwd hoe hij straks gaat worden!! View attachment 9233 wat vinden jullie? ennuh leuke foto's van Esmay hihi vooral die lach zeg!!
Ja Sem wordt 4 en ik zocht een leuk retro jurkje ik dacht waarom laat ik hem niet maken vond geen leuke dus ben erg benieuwd..en daarna mag ze hem ook nog wel dragen hoor hihi
View attachment 9256 geknipt naar het ontwerp begint er al op te lijken he?? nu nog in elkaar bouwen hahaha!!
Meiden... ik ben er nog hoor, ben jullie niet vergeten. Maar heb het even erg druk, en weinig tijd om vaak online te zijn. Maar wilde even laten weten dat alles hier goed gaat. Zal proberen om morgen even een stuk bij te lezen, want ik loop ruim 10 pagina´s achter. Liefs!
*zwaait naar coco* leuk dat je even om het hoekje komt gluren Alles goed met jou??? en je kleine ooh lees dat het goed gaat met jullie hihi
@flex ja noa heeft dat dus ook de hele tijd dat ze opgetilt wil worden en ze wil de hele tijd op schoot en als ze dan opschoot zit wil ze dr weer af...en dan gaat ze mama beklimmen alsof ik the mount everest ben ofzo... @bwtje superleuk zo dat jurkje!!!! leuke foto's is iedereen vandaag aan het spammen...t is echt een spamdagje.. helaas ook minder goed nieuws oftewel kl*te nieuws...mijn schoonzus had vandaag een echo en het vruchtzakje was leeg....ik vind het zo erg voor ze...ze zijn er ook echt kapot van..
oooh dat is echt kl*te oh voor liefhebbers en mensen die in me hyves straan heb filmpje van esmay die paar stapjes zet erop gezet Wilma, Esmay en babygirl :hearts: - Hyves.net - Always in touch with your friends
@wilma wooow wat goed zeg!!! nou die loopt zo... hier nog steeds niet..ik begin nu wel een beetje jaloers te worden op al die lopende kindjes zeg! vanmiddag met noa geschommeld...lache joh noa ging zelf op de schommel en hield zelf ook gewoon vast en ze ging zelf al naar voor en achter om harder te gaan 1 x tje beetje van de schommel afgevallen...maar ze zei zelf boem! en ik ook en ze moest niet huilen ofzo en daarna wilde ze gewoon weer verder schommelen..het overbuurmeisje van de overkant wordt vrijdag 1 en die loopt al 3 weken..grrr
jeetje, dat maakt het nog zuurder... rot voor ze zeg Bwtje, wat een superjurkje! Wie gaat um maken (of heb ik eroverheen gelezen...)? Coco, tot morgen!
noa staat dus wel de hele tijd los en loopt ook aan je handje voorzichtig mee...maar zodra ik dr handje los laat gaat ze zitten of als ze staat en ik zeg kom maar naar mama als ik me handen uitsteek gaat ze gelijk zitten en gaat kruipen....naja het zal vast wel deze maand of volgende maand gebeuren (hoop ik)
Wauw wat goed van Esmay!! Leuk hoor, ik zou ook wel willen dat Senna al stapjes zou zetten. Maar dat duurt echt nog wel even... Ze begint zich net pas op te trekken en dan meestal nog maar tot op de knietjes. Senna heeft of een reactie op de BMR-prik van vanmorgen of ze heeft een buikgriepje; heel weinig gegeten en wat ze at is er weer uitgekomen, in etappes. En deze keer was t overgeven echt anders dan zoals ze wel vaker doet. Ook water of roosvicee komt er een minuut later alweer uit. Weet iemand of dta een reactie op de prik kan zijn?