Dinsdag kan ik niet ivm het krijgen van de sleutel van ons huisje woensdag dus ook niet ivm moeders ennuh vrijdag wel dus mochten jullie beide dit willen graag
Ow wat heb ik hier toch een wijsneus !! Eva kwam aanlopen (nou ik rook het natuurlijk al lang waarvoor) en met dr vingers op dr neus, dus ik vraag heb jij gepoept?? dus weer naar die neus die vingers, haha ik zo goed zo dan gaan we jou eventjes verschonen! Later ging ik beneden mijn handjes wassen komt ze weer aan met het gebaar drinken! Ik zo heb je dorst, zegt ze op en nog een keer gebaren ok maak ik wat drinken voor je.. Dametje weet het wel te brengen vandaag haha !
haha esmay is me er 1 hoor haha ze zit altijd aan de pc (hebben stekker er maar uitgetrokken) nu zit ze steeds op het toetsenbord te rammen ik roep haar maar komt nie dus ik ga naar der toe gaat ze zich snel verstoppen onder het buro steekt er ineens een dikke pamper kont uit hahaha
jaa heel handig haha toch wel fijn als ze aan kunnen geven wat ze willen ennuh ik zie het al helemaal voor me die pamper kont whahaha hier ook eentje die idd de stekker van de laptop eruit trekt..maar ja heeft toch af en toe stroom nodig
de uitdeelzakjes bijbehorend bij de jurk zijn ook klaar !! ik weet alleen niet of ik deze wel weg wil geven op haar verjaardag hoor hihi veel te leuk Bekijk bijlage 10206 nu nog de slinger en dan komt het deze kant op!!!
we hebben grote pc staan in de woonkamer die is altijd de pineut nu de stekker eruit is kan ze um iig niet meer aan doen haha maar nu moet het toetsenbord het ontgelden
@claudia wow gave foto's zeg!! was wordt ze groot! en die tanden! haha lache man! @bwtje leuk zeg die uitdeelzakjes! vrijdag vind ik ook prima, als bianca t ook goed vindt... morgen naar cb ben benieuwd hoeveel noa nu weegt en hoe lang ze is...en hopelijk krijgt ze niet zo veel last van de prikken maarja meestal is dat pas na 10 dagen geloof ik..(Hoop niet opvakantie), vandaag heeft noa 2 stapjes los gezet!
@ellen gefeliciteerd me tje zwangerschap! echt leuk.. @bwtje leuke tasjes.. @claudia leuke foto van je meisje ! @linda succes op het buro en feli met de eerste 2 stappen los. @flex hier ook altijd aan de comp..
@firtsbaby leuk weer eens wat van je te horen fijn dat je zon leuke vakantie heb gehad. enne heel de dag achter de kleine aan lopen ik ken het pffff...
hey meiden ik heb de afgelopen twee dagen heerlijk in mijn huisje geslapen. ook ruben kwam gister weer thuis van een nachtje bij opa oma. Het duurde even voordat hij sliep maar hij heeft de hele nacht door geslapen. kijken hoe het vanavond gaat. Veder heb ik zoveel ruimte in mijn huisje. Ruben kan echt de hele woonkamer door rennen vind het echt super
@ ilona fijn dat je huisje bevalt @ hier ik zie het echt niet meer zitten... Esmay werdt vanmorge helemaal hysterisch toen ik een broodje voor der had klaar gemaakt ze wilde het gewoon niet eten en maar janken en keihard ook ik pakte een stukje brood en deed het in der mond ze haalt het eruit en smeet het zo weg. ik heb haar bordje weggepakt en in de keuken op het aanrecht gesmeten en heb zelf op de grond keihard zitten janken in de keuken. ik weet het gewoon niet meer heb maar weer fles gemaakt zodat ze iig wat at pfff. daarna heeft ze nog even weer geslapen en ik ook zit nu op de bank met tranen in mijn ogen me af te vragen of ik misschien iets verkeerds doe of heb gedaan.... ik weet dat het ene periode is maar het komt nu echt even op het verkeerde moment sorry voor het zeurberichtje maar lucht wel op zo
ow wat balen meis Nou sterkte ermee..en hopelijk mag ze snel blijvend zwanger zijn niet leuk zo he...!! En jij ook sterkte he! met alles thuis je dametje houdt je goed bezig zo zeg!! pffff
@wilma jeetje wat erg voor je schoonzus!! dikke knuf!!! ik snap dat het nu op het verkeerde moment komt het periodetje van esmay....als noa niet wil eten dan geef ik niks anders...ze eet maar gewoon en anders niet maar kan me je onzekerheid wel goed voorstellen hoor....GROTE DIGIKNUF!!!! haar gedrag negeren werkt wel het beste maar is wel heel moeilijk...noa haalde ook af en toe het bloed onder me nagels vandaag dat ik echt even tot 10 moest tellen om niet onwijs kwaad te worden...gelukkig heb ik me telkens in kunnen houden maar ik snap je frustratie volkomen...
@flex jeetje wat erg voorje schoonzus. sterkte ermee! hier af en toe ook het bloed onder me nagels vandaan maar zal er wel bij horen. hier is kies nummer 2 onderweg....
he flex. hier precies het zelfde. Ruben krijgt er zelfs een rood hoofd bij. Schijnt heel normaal te wezen. Maar het ergert mij ook hoor. Het is zelfs zo erg dat ruben begint te slaan op tafels en deuren als ik een deur voor zijn neus dicht doe of iets af pak. Ik heb wel gemerkt dat negeren de beste opzie is. want zou je iets anders doen zoals boos worden dan zullen ze het gewoon na doen. en dat is nou net niet wat je wilt bereiken. Ik vind het ook heel moeielijk maar geduld is toch het beste sterkte met je schoonzus.