Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Hier ook zo'n driftkikkertje hoor hihi dametje weet wat ze wil en zal dr zin ook doordrijven ;)
    Maar helaas als wij doorzetten en niet toegeven weet ze dat het toch anders zal moeten :D

Ook wel leuk, als ik tegen Eva zeg gaan we slapen?
    Loopt ze naar de deur, en dan de gang naar het traphekje...ik maak hem open loopt ze de trap op..want ja dit had ze zonder mij ook al laten zien dat ze dit kon :D uhum
    En dan boven het hekje dichtmaken, en naar haar bedje toe!
    haha ze weet precies wat ze moet doen zo schattig :D!!

2. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Bekijk bijlage 10448

Kijk eens het bed is bijna af!!! alleen nog schapjes erin en een appeldeurknopje en dan natuurlijk nog een likje verf..maar dit gebeurd na hun vakantie!!!
    Vind hem echt gaaf geworden ben benieuwd hoe hij er met verf uit ziet hihi ;)

3. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    net bij het cb geweest.. noa woog 10,085 kg dus een dikke 10 kilo, viel me nog mee dacht dat ze 11 kilo was. ze was heel erg gegroeid in lengte, ze is nu 79,5 cm. ze vonden ook dat ze heel vlot is met praten enzo. ook zeg ze nu sinds van de week als ze de spulletjes heeft opgeruimd en in de bak heeft gedaan..opheruiid!!hhhihi echt schattig en ze zegt nu ook steeds hoppetee.(.??) ik zeg dat niet echt vaak geloof ik...misschien op het kdv...

4. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @linda mooi gegroeit toch!
    hoe waren de prikjes moest ze erg huilen?
    hier niet zon vlotte prater.

5. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik ga me eten klaar maken en dan vanavond lekker niksen..
    eten lekker rauwe witlof aangemaakt jammie..

fijn avond iedereen..

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ linda wat fijn dat bij cb alles goed was en dat ze goed groeit.

@ bwtje hij wordt mooi hoor dat bed!

@ hier Vandaag ging het goed met esmay op vanmorgen na dan ben elke minuut van de dag met haar bezig geweest. normaal geproken laat ik haar gewoon huilen maar me vriend heeft n8dienst gehad de laatste paar dagen en hij moet ook slapen dus dan gata het negeren minder goed:) maargoed vandaag is ze weer lief (tot nu toe)

EN! er is ook leuk nieuws :D esmay ging uit haarzelf zonder hulp van dingen staan hahaha helemala los! wel beetje wiebelig m,aar het begin is er :D

en vandaag zhebben we een kast gekocht voor de beebkamer tis een open kast maar kan er wel kleertjes in leggen :) was toevallig ook nog es whitewash ook! we kwamen voor een grasmaaier op die beurs en komen trug met een kast :p
    als ik bij gekomen ben van deze dag zal ik foto maken:) maar de beeb kamer is KLAAR!!!!!:D:D:D

7. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @fllex leuke kast! ga je alle kleertjes nieuw kopen voor de beeb? ik heb van de week ff alles gesorteerd wat ik wil bewaren voor n 2e en wat ik weg doe...heb wat op marktplaats gezet heb al wat dingetjes verkocht maar het loopt niet echt...ik denk dat ik het maar bewaar tot ik weet of nr 2 een meisje of een jongetje wordt...

8. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @bulldig, ja ze moest wel flink huilen en stribbelde ook behoorlijk tegen maar t was zo over en ze was het zo weer vergeten...daarna kreeg ze een krentebol bij de bakker en was ze weer helemaal blij;)

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

tis lastig zou esmay der kleertjes graag willen gebruiken maar tis een zomer beeb dit wordt winterbeeb

10. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ja das idd waar, maar bepaalde pakjes die noa in het begin aan had gebruik ik gewoon weer dat kan zowel in de zomer als in de winter, want die pakjes had ik nl in november gekocht toen ik net zwanger was, en toen hing de wintercollectie natuurlijk in de schappen...die heeft noa in de zomer ook aangehad... maar idd dingetjes met korte mouwtjes en korte broekjes en zomerjurkjes heb je niets meer aan...jammer is dat hea...

11. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Flex, kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit als Esmay zo moeilijk reageert en helemaal daarbij nog jouw eigen hormonen... Ik vind het heel herkenbaar en kan soms ook erg moedeloos worden als Senna weer es niet wil eten. Volgens mij is het ook wel de periode zo vanaf een jaar en een sprongetje zit er ook weer aan te komen.
    Ik geef vaak wel een alternatief etenswaar (als ze geen groente wil, stap ik makkelijk over op fruit zodat ze toch wat binnenkrijgt) trouwens, maar ja Senna is dan ook net 7 kilo...
    En wat rot van Surf... Zag ze het op de echo of is het vruchtje er vanzelf uitgekomen?

Linda, inderdaad kleertjes op marktplaats gaan niet zo snel... Na een half dagje staat je advertentie alweer op pagina 5 ofzo....

Ben weer weg, heb gister iets verkeerds gegeten en ben de hele dag al erg brak. Terwijl dit de laatste dag was dat Senna op kdv voor onze vakantie en ik heel veel wilde doen... balen dus...
    Sorry als ik niet op iedereen gereageerd heb...

Bwtje, mooie zakjes hoor. Leuk idee!
    En de boom is ook hartstikke mooi! Dat doen ze snel!

12. ilonaruben

9 jul 2009
    83
    0
    0
    facilitair medewerker
    amersfoort
    bwtje mooi bed hoor.
    ben jalours.

gister zit ik heerlijk op een stoeltje. Ruben liep een beetje rond met de andere grote stoel. Kijk ik na 5 min op zit meneer op de stoel met zijn beentjes over elkaar telachen. de doerak. Helemaal trots natuurlijk.

ruben heeft vannacht weer goed geslapen in zijn nieuwe kamer.

13. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @linda gelukkig zijn ze het weer zo vergeten.
    @zonneschijn wanneer gaan jullie opvakantie?
    balen dat je zo brak was vandaag...

@ilona fijn dat ruben zo goed geslapen heb!

hier ook lekker geslapen
    van half 9 tot 8u alleen om half 1 krijsend wakker denk dat hij een droom had!

vanm iddag weer werken lekker onder de arco dus zal weinig meemaken van het warme weer...

14. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hee dank je!

ennuh herkenbaar!! Eva wil echt op iedere stoel hoe moeilijk ook zitten...heel vermoeiend dus maar idd als ze er op zit dan is ze de koningin te rijk zo trots en ondeugend kijkt ze van zie mij even hier zitten :D

15. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hier vanavond ook weer werken maar in een keet om 20h 's avonds wordt je niet vrolijk die heel de dag dicht zit...poeh echt een sauna!
    eerst de warmte en stank eruit en dan de airco aan!!
    niet te houden dan!

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

hedy meiden

Even update over surf:
    Ik kreeg net een berichtje (ze zit in amerika voor 3 mnd)
    ze is bij de gyn geweest en ze heeft een heel onderzoek gehad en echo gehad en het vrucchtje leeft! en ook nog mooi op groei er zit alleen wel een hematoom die de bloedding heeft veroorzaakt. volgende week heeft ze weer een echo kijken ze of vruchtje nog mooi groeit en de bloedprop kleiner is geworden.

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ hier Nieuw Record!

26 stappen voor esmay!

18. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    jeetje flex dus surf heeft geen miskraam gehad???? wat een opluchting zeg!

19. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Hihi.. heb je d'r een stappenteller omgedaan of zit je heel de dag zelf stapjes te tellen...? Maar wel superleuk natuurlijk.

En ook fijn nieuws van je schoonzus, hoever is ze nu?

Bulldog, vrijdag gaan we, 's middags met de autoslaaptrein naar Italiƫ.
    Goeie nachtrust is fijn! Werkze straks!

Deel Deze Pagina