Heb nog niet alles bijgelezen sorry.... Maar ik heb een auto ongeluk gehad en kan nog niet zoveel doen. Ik reed op de A2 ter hoogte van Veldhoven - Veldhoven-Zuid richting Den Bosch/Tilburg. Ik reed op de middelste baan (de mensen die omgeving Eindhoven, weten nu wat ik bedoel) en links reden auto's om mij in te halen en ik rechts was ik bezig met inhalen. Toen kwam er van mijn voorganger (althans dat denk ik) een voorwerp hard aanzeilen, zo voor op mijn auto. Ik schrok me 't leplazurus. Maar ja, ik kon niet ontwijken omdat er links en rechts auto's reden. Ben maar door gereden naar m'n werk (Ekkersrijt) en daar de schade bekeken. Nou... ik heb een engeltje op mijn schouder gehad. Want het had erger afgelopen kunnen worden. De schade viel enigszins wel mee, maar ja... nu moet ik het nog gaan verwerken. En daarbij komt nog... m'n rug. Dus door alle spanningen van dat vliegend object, zit m'n rug muurvast. Maar ik heb m'n auto naar de garage gebracht. Schade ruim 3 duizend euro.... pff... Maar goed, het is maar een auto, die is vervangbaar, ik ben niet vervangbaar. Ik heb nu wel een nieuwe auto (vervanger van m'n andere auto)... pffff.... het is wel een daagje zo. Sorry voor het ego bericht.. zal vandaag eens meer gaan lezen.
jeetje bianca! wat schrikken zeg!...weet je ook wat voor voorwerp het was? wel bale van de schade maar gelukkig ben jij nog helemaal heel!
@ bianca had je al op msn gesproken maar ook via deze kant sterkte! @ hier vanaaf weer pups weze kijken. zal foto bijvoegen
Hey allemaal, ik kom ook weer even buurten. Heb het de laatste tijd erg druk, dus forummen staat even op een laag pitje. Heb niet bijgelezen. Zag alleen het berichtje van Kleintje: gecondoleerd met je tante, wat verschrikkelijk zeg. En Bianca: Poe, wat schrikken zeg. Gelukkig kan je het allemaal nog navertellen. Met Jayden gaat hier alles wel goed. Hij loopt als een tierelier, en ik loop gezellig de hele dag achter hem aan. Alleen hij slaapt nog steeds zo slecht. De afgelopen week weer een paar nachten gehad dat hij zo ongeveer iedere 2 uur kwam. Dat is echt heel vermoeiend. Maarja, als je een luier hebt gedaan, een slokje water hebt gegeven, honderd rondjes met hem hebt gelopen en hij wordt na een tijdje toch weer huilend wakker, geef ik hem uiteindelijk toch maar weer een slok tiet, want daarna gaat hij wel weer vredig slapen. Ik baal zo verschrikkelijk van die nachtvoedingen, wil er zo graag vanaf, maar daar is meneertje het niet mee eens. Er zijn overigens ook nachten bij dat het wel goed gaat hoor, slaapt hij wel in één ruk door tot 7uur, dus het is niet alleen maar kommer en kwel. Heb ik verder nog belangrijke dingen gemist in de afgelopen week? Heb geen zin om alles bij te gaan lezen, dus hoop dat ik niet veel gemist heb.
@flexxx aaaw wat snoezig!! vooral die van esmay met n pup! @coco balen zeg dat je snachts af en toe ng moet voeden! hopelijk slaapt hij snel door!
@zonneschijn jeetje datje dat nog durf met 32 weken zwangerschap.. veel plezier iig. @flex fijn dat het geen miskraam was en hopen da tde hemathoom wegtrek! @bianca jeetje wat erg zeg tis daar echt een rotzooi bij eindhoven. hopelijk kan je het verwerken. @linda ronde 1? gaan jullie er al voor? heeft hie rnet al een beetje geregend drek maar het zwembadje opruimen. slapen ging hier gister avond niet zo goed hij ging pas om kwart over 10 slapen maarja het is ook snikheet op zn kamer...
Nou, ik heb weer een paar pagina's bijgelezen. Flex, wat een schatjes zeg, die pups. En ik herken het zo, die huilbuien. Vind dit best een moeilijke leeftijd om met een bolle buik rond te lopen. En wat lees ik nu? Ellen zwanger? Wat leuk, gefeliciteerd. Bwtje, mooi bed hoor, plaats je weer een foto zodra hij geschildert is? Ilona, fijn dat Ruben goed slaapt in zijn kamer. Andere meiden, ik ben een leeghoofd, sorry, ik lees zo nog een keer bij. Hier gaat het stukken beter met mij. Mentaal kan ik de boel weer aan, en ik hoef alleen volgende week nog maar te werken en dan heb ik verlof. Babet gaat gelukkig prima. Het is een klein onderdeurtje, maar ze rent in de rondte en klimt overal op, over, acher, in en onder. Van de week viel ze zo hard dat ze een bloedneus had. Praten doet ze heel nog niet. Ze zegt wel papa en mama, maar niet alleen tegen ons. En vliegtuigen is ze dol op, die noemt ze "aai"?!? En ik baal zo dat ik een kluns ben met computers. Dit forum krijg ik gewoon niet onder de knie. Ik krijg geen popup bij PB's, en ben nu aan het speuren hoe mijn PB ook al weer moet zien. En weet een van jullie hoe ik een banner moet regelen? Heb er wel een gemaakt, maar nu moet ie nog onder mijn berichtjes komen.
heij moaatje! fijn dat alles goed met je gaat! hoeveel weken ben je nu zwanger?? om je banner te maken: bij gebruikersinstellingen klik en dan dan handtekening dat moet je knippen en plakken en voila klaar is kees...
@bulldog ja het begint hier steeds meer te kriebelen...deze maand was eigenlijk ontpilmaand maar we zijn nu gewoon zonder voorbehoedsmiddelen aan het vrijen dus we zien wel...als het raak is is het mooi, zo niet ook niet erg...dan hebben we deze maand gewoon ontpilt
ja hier kriebelt het ook nog steeds erg maar wil eigenlijk ook op vakantie volgend jaar juni en denk dat het er anders niet meer van komt als je er 2 heb.. @moaatje fijn da thet weer beter met je gaat! jeetje dat moet een harde klap geweest zijn als ze een bloedneus heb. is de beeb zn kamer al klaar?
@bulldog, mijn ouders weten van onze kinderwens en we hebben het ze uitgelegd en ze begrijpen het wel....als ik eind mei niet meer kan/mag vliegen dan gaan we in september, ik denk dat het met een beeb ook wel makkelijk kan zijn...die slaapt overal in een kinderwagenbak. dus je bent niet persé gebonden aan je appartement/hotelkamer, en noa doet dan smiddags ook een slaapje dus daar moeten we dan zowiezo rekening mee houden...we zien het wel hoe het loopt maar ik begrijp het wel dat je dupt i.v.m. je vakantie, heb ik ook een hele tijd gedaan...maar uiteindelijk was de wens voor een kleintje groter en als dat gevoel overheerst moet je er gewoon voor gaan...misschien duurt het ook nog wel een paar maanden voor je zwanger bent..
Bianca hoe is het nu met je? btje van de schrik bekomen? Moaatje welkom terug !! Ennuh zo moeilijk is het niet hoor hahaha idd je kan een hoop doen bij gebruikersinstellingen daar staan ook de topics die je volgt...en daar kun je alles aanpassen en je inbox vinden..etc succes met uitzoeken!! en ja ik post sowieso een plaatje van het bed moeten eigenlijk ook morgen nog verf uitzoeken..druk weekend weer! Maar hun hebben ook ff vakantie nu dus duurt nog ff en zonder mijn verf keuze kunnen ze ook niets Linda succes met de komende rondes spannend!! En Bulldog idd je gevoel volgen..wij houden eigenlijk nooit rekening met vakanties hahaha maar deze is in Februari dus zit wel goed Verder alles goed hier nog leuke weekendplannen?
Ik ga wel even puzzelen voor die banner, heb nu weinig tijd. Linda, ben nu 32+5. Spannend hoor, de eerste ronde weer. In hoeveel rondes was je vorige keer zwanger? Bulldog, waar wil je heen op vakantie? En we hebben nu geen babykamer, ons huis heeft maar twee slaapkamers. Dus deze beeb komt eerst een half jaar op onze kamer, en dan gaan de kids een kamer delen.
@bwtje wij willen naar griekenland! in juni.. @linda wij zijn eigenlijk nooit echt ver op vakantie geweest omdat wij liever hebben dat het huis en netjes bij staat ik besteed dan liever me geld aan me huis dan aan een dure vakantie en vakatnie in nl vermaak ik me ook prima! we willen wel voor een 2e gaan maar dan pas in feb zodat we in juni gewoon op vakantie kunnen maar dan wel met een zwangere buik waarschijnlijk. ligt er aan hoelang het duurt voor we zwanger zijn...
Hee... Ellen zwanger! Daar had ik helemaal overheen gelezen zeg. Gefeliciteerd meid! Staat de eerste echo al gepland? Spannend hoor, zeker omdat je niet weet hoe ver je bent.
@moaatje vorige keer was ik in 3 rondes zwanger, alleen dan wel was ik toen een stuk slanker...hoop niet dat dat nu nadelig is... wow 33 weken alweer bijna wat gaat dat hard! fijn dat je bijna van je verlof kan gaan genieten!