Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Hai Hai

Ben der weer even, ik heb nog niet echt gelezen wat er allemaal is geschreven, ik wilde wel even Bianca sterkte wensen, ik snap dat je geschrokken ben!:(

Bwtje mooi bed!

Moaatje wat gaat het weer hard zeg!

Flex; Wat een schatje, wij hebben nu sinds een weekje Django en Frits en hij spelen de hele dag! Echt zo leuk! Nu wel hard aan het werk met de zindelijkheidstraining, maar gaat goed!:D

Nou hier gaat het verder wel, is allemaal zo onwerkelijk en je kan bijna nergens anders aan denken...De begrafenis was vandaag.

Frits zit ook niet lekker in zijn vel, heeft drie dagen met hoge koorts gelopen (40 graden :$) , gelukkig is het nu weg, maar de gebroken nachten blijven.. Komt nog van de prikken waarschijnlijk , maar hij is gelijk door gegaan in zo'n sprong volgens mij... Hij wil niet eten, als je nee zegt, gaat hij krijsen en laat zich op de grond vallen, of gaat slaan...Waardoor die dus weer in de box komt te zitten ;)! Dan krijgen we weer 1000 kusjes en knuffels en gaat Terror Frits weer door hahaha...vermoeiend! Zeker omdat hij ook om 6.00 am klaar wakker is! Goedemorgen....

2. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    pfff kleintje vermoeiend hea....hier ook een klein terror noatje zo nu en dan...
    leuk dat ie nu een leuk speelkamaraatje heeft! sterkte nog met het verwerken van de dood van je tante...weten ze al wat meer....?

3. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Nope, het onderzoek is nog in volle gang.... Afwachten dan maar, al is het voor de familie heel moeilijk te verwerken zo..

4. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ja kan me voorstellen....nou heel veel sterkte in ieder geval..ook voor je familie...

5. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Dank je wel!

6. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    goeiemorgen allemaal, gister me eisprong gehad, dus even flink geklust:p nu maar op het wachtbankje....ik had wel wat bloedverlies gister..hebben jullie dat ook wel eens tijdens je eisprong? bloedverlies..het was roze en werd later iets roder en weer later een beetje bruin, toen weer roze en nu is het weg... (sorry voor de details:p)

morgen nog 1 weekje werken en dan op vakantie...heerlijk heb er echt zo'n zin in...ben er ook echt wel aan toe...1 weekje kempervennen, en 1 weekje thuis..

7. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Hey meiden.
    ik ben weer terug van vakantie, wat moest ik een boel bij lezen zeg!
    er is niet veel meer blijven hangen.
    in ieder geval:
    xxxx1974: gefeliciteerd met je zwangerschap!

kleintje: heel veel sterkte toe gewenst.

en bwtje: super gaaf ziet het bed er al uit!

8. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Fijne vakantie gehad , Sjoon?

9. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Hey, ja we hebben een super vakantie gehad. heerlijk weer ook.
    en chiel heeft het heel erg goed gedaan. en omdat we 's nachts reden, heeft hij veel geslapen. dus het allergrootste deel van de reis was hij niet wakker. ideaal.

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ sjoon fijn dat jullie een lekkere vakantie hebben gehad! en lekker zeg dat chiel veel heeft geslapen onderweg:)

@ linda ik heb dat niet tijdens mijn eisprong gehad maar heb wel gehoort dat het kan en ook tijdens innesetling kan het zo zijn dat je wat roze of beetje bloedverlies hebt.

11. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Bulldog, we hebben nog een wieg van Babet staan, dus uk komt eerst daarin. We gaan wel zien hoe lang dat past. Voor na dat half jaar kunnen we een peuterbed overnemen van mijn schoonzus, maar ik weet niet of Babet er dan al in kan.

Sjoon, fijn dat je vakantie een succes was.

Kleintje, weet niet precies wat er aan de hand is, maar ik begrijp dat je tante is overleden? Gecondoleerd!

Linda, mijn duimen draaien voor je deze ronde.

Pfff, Babet heeft wel een bui dit weekend hoor. Ze pakt alles wat ze niet mag pakken, en als ik dan nee zeg dan stort ze zich krijsend op de grond. Heel gezellig;).

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ moaatje dat is idd erg vervelend zeg esmay net zo en dat al 1½ week

afgelopen nacht was het ook feest trouwens ik heb elk uur van de klok gezien :( esmay werd elk uur wakker namelijk pfff en ze heeft mega dunne luiers en stinkt enorm naar braaksel BAH! zullen de tandjes wel zijn (mag ik hopen)

13. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @moaatje dank je!! hier nog steeds btje bloed met afvegen i.c.m bruinachtig slijm...denk dat het me menstruatie is alhoewel dat wel erg vroeg zou zijn...en mijn inlegkruisje zit geen bloed op...sorry voor de details... leuk hea die spongetjes noa was ook zo''n draak aan alles zitten wat niet mag grrr...

noa krijgt nu boven aan elke kant een kies....ze heeft (nog) niet echt dunne luiers...tot nu toe ook nog niet ziek van de prikken (afkloppen)

@sjoon fijn dat je een fijne vakantie gehad heb!

14. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Hee meiden hoest hier??

Hier een druk weekend achter de boeg...maar vanavond krijg ik een pre verjaargdas kadootje van mijn vriend :D hihi
    Namelijk een massage van 1,5h door een goed vrouwtje ben erg benieuwd :D:D!!!!

Zometeen om 11.40 beide dames CB, allebei prikjes :( niet leuk dus...en Sem de ogentest btje rare planning maar ok gelijk ook laatste bezoek!

Kleintje sterkte meid!! tis niet makkelijk allemaal he...

Sjoon wb :D fijn dat je vakantie fijn was!!

Linda raar hoor die bloeding misschien toch nog van zijn wap af..dus ff aankijken of er straks een goed ritme in komt...

Hier duimen we ook mee!!!

Flex niet leuk meer meid...nou hopelijk kun je een btje bijkomen!!

Nou ik ga even checken of alles goed klaarstaat..en dan komt ons mam ons straks halen!

Ennuh vanavond kom ik helemaal relaxed terug hihi ;)

15. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Sjoon welkom terug.

Kleintje gecondoleerd

Linda spannend hoor!
    Ben je zeker van je eisprong/cq cyclus?
    Je kan wel bloedverlies hebben tijdens de eisprong hoor.
    Dat je nu wat dikker bent hoeft niks te zeggen hoor.
    Hier ook na Luuk en meteen de eerste ronde raak :D

Met Luuk gaat alles goed...alweer bijna 15 maand en 11 kilo en 83 cm..een hele kerel.

Heeft 6 daagjes geleden zijn BMR en MenC prikken gehad.
    Tot nu toe nog geen reactie...maar ja kan nog komen..maar hoop het niet.

Fijne dag allemaal!

16. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Zo ik ben ook weer terug in het land, zaterdag thuis gekomen en vandaag weer in het schoolritme gerold en werd net al gebeld dat ik volgende week op zwemles kan verschijnen, fijn.;)

Kleintje: Poeh wat lees ik nou, gecondoleerd en hoop dat de zaak opgelost word.

Vanaf nu ga ik weer op iedereen reageren maar van de afgelopen weken is niet te doen, ik hoop dat jullie dat door de vingers willen zien.;)
    Leuk om te lezen dat er al peuterpubertjes tussen zitten.:D
    Iedereen een fijne dag nog.

En moet ook nog even vermelden dat Judith heerlijk sliep in haar nieuwe deryan bedje maar de tweede week had ze door hoe de rits open kon dus toen ik ze 's avonds op bed had gelegd kwam ze ineens de kamer weer binnen getrippeld.:D:D:D Snapte er niks van totdat ze het 5 minuten later nog eens deed, dacht dat mijn zoon of dochter hem open had gemaakt. Dat was minder handig, maar na flink mopperen en volhouden is er toch in gebleven.8)

17. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hihi herkenbaar met die tent sem ging dat ook doen..
    ja en op slot doen kun je ook niet maken hihi..dus moeten het toch leren ;)

Nou hier het CB overleefd, sem gaf geen kick bij de prik ;) zoooo stoer :D!! ben echt trots op haar zeg!!
    En bij de ogentest kwam ze rechts tot helemaal beneden gewoon en links die rij erboven..dus dat zit wel goed gelukkig :D
    vriend draagt wel bril en ik vroeger gehad..lui oog..

Eva gaf bij het eerste prikje ook geen kick maar de tweede was dus de onderhuidse en toen werd ze rood en boos haha
    duurde maar ff..en nu zijn beide dames ook ok...hopelijk ook geen verdere reactie idd!!

Nou zometeen ff lekker koken voor mijn ventje...want vanavond wordt ik verwend met een heerlijke 1,5h durende massage!! ben zo benieuwd straks!!

fijne avond dames! :)

18. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    nou volgens mij is het toch mijn menstruatie ik denk dat mijn cyclus gewoon wat in de war is door mijn pil stop. dus op naar de volgende ronde...

19. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Duimen dan maar Linda voor de volgende ronde!

En geniet ze Bwtje, lijkt me ook wel heerlijk nu'!

20. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Hoi meiden,
    Alles goed?
    @lin,Dat kan idd goed van de pilstop zijn,ik ga voor je duimen volgende ronde meis;)
    @bwtje,lekker zo'n masage,geniet ervan :)ben blij dat je meisjes niet teveel pijn hebben gehad tijdens de prikken,vind het altijd
    zo sneu:(
    @sjoon,fijn dat jullie een lekkere vakantie hebben gehad.Welkom terug :)
    @Moaatje,wekom terug,hoe is het nu met je??
    @Wilma,wat rot dat je zo slecht geslapen hebt,en Esmay zich niet lekker voelt:(,ik hoop dat het snel beter gaat!!
    @Mineke,fijne vakantie gehad? Ik zou ook raar opkijken als ze ineens zo binnen zou komen wandelen hahaha..
    @Blondie,luuk is ook een lekker groot kereltje he?Hoe is het met je?en de zwangerschap?verloopt alles goed?
    @Kleintje,hoe is het nu??

Hier gaat alles lekker,jinthe die stapt nu aan 2 handen,zo leuk,en ook best snel,alleen haar evenwicht moet ze nog leren bewaren hihi..
    Haar 3e kies komt ook door :D vandaag lekker in het badje gezeten :) en de eendjes gevoerd.
    En ze heeft nu ook een fase dat niks goed is haha,komt vanzelf wel weer;)
    Fijne avond allemaal.
    Liefs Claudia.

Deel Deze Pagina