Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Gaat dan hard he Claudia?! Hier loopt Frits al even los, maar klimt nu dus ook op de bank, stoel etc... Errug veel ogen en handen tekort soms hahaha

Het gaat verder nu wel... Het onderzoek loopt, info krijgen we niet, dus is het maar afwachten! Gelukkig hebben we wel allemaal normaal afscheid kunnen nemen al was het wel erg emotioneel... Elkaar steunen is het enige wat we nu kunnen en willen doen eigenlijk.

2. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Hier heten de eendjes trouwens de Poeluh ... Dankzij opa! Die zegt altijd tegen Frits: "Kom, poeluh kijken!" hahaha

Dat wordt nog wat, mag ik dadelijk eerst alles af gaan leren wat hij anders zegt hahaa, en bedankt opa!

3. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

hier vanmiddag met chiel naar het cb geweest, hij is 11,750 gram, en 83 cm.

@ linda: maar als ik het goed begrijp, ben je nu dan 2x snel achter elkaar ongie geworden?

ik moet echt nog steeds bij komen van de vakantie, ben zo loom als wat. kei moe, en nog de helft vergeet ik iedere keer. mijn vriend zit me er telkens om uit te lachen hahaha.

oja, over die brabantmeeting: ik had er ook graag heen gegaan, maar op de woensdag en vrijdag moet ik werken. maar oke, misschien dat we ooit nog eens een keer ergens anders gaan meeten???
    ach ja we horen het wel.
    ik ga mijn bedje op zoeken.

oja, chiel had zijn achtste tandje gekregen op vakantie, zonder dunne luiers of ergens last van gehad, dus dat was wel erg fijn!

welterusten!!!

4. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    goeiemorge

alles goed hier?

@sjoon leuk dat je er weer bent en fijn dat je een leuke vakantie heb gehad!

@mineke ook leuk da tje er weer bent haha dat moet een raar gezicht geweest zijn dat je dochter ineens weer aankwam lopen.

@linda wat raar van je cyclus heb je dat eerder gehad?

@bwtje hoe was je massage??en wat een stoere meiden !!

hier gaat alles goed.
    klimt sinds zondag dus ook op de tafel wat hij niet mag op de bank mag hij wel.

hhmm verder niet veel te melden..

5. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ik weet het ff niet meer hoor...dacht gister dat m'n menstruatie doorgebroken was maar gisteravond was het bloed weer weg en vanmorgen ook niks meer met afvegen...dus zaterdag roze, zondag btje rood met bruin slijm...gister wat roder met slijm en 'savonds weg. normaal duurt mijn ongie 5 -7 dagen en ben ik het altijd heel erg.
    Ik was dus 7 aug voor het laatst ongesteld (3aug geloof ik laatste pil) ik weet niet of ik er nu vanuit moet gaan dat 5 september mijn nod is...of dat dit de 2e dag van mijn cyclus is.
    heb dit nog nooit eerder meegemaakt...

noa liep gisteren 4 stapjes los...jeroen zette haar dat ze stond...liet haar los...en liep zo een paar stapjes...ik ben zo trots! later had ze geen zin meer om te oefenen...ze was moe...als ik dan met haar wilde stappen aan 2 handjes was het krijsen...dus vandaag nog maar een poging doen..

@mineke kan me niet voorstellen nog dat noa zo de tent uit zou lopen hahahaha lijkt me wel een grappig gezicht.

6. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    dames het was heeerlijk hahaha
    ik was helemaal relaxed erna hihi :)

is toch altijd ff genieten zo'n momentje :D

IK moet zeggen met Eva de boef dat het klimmen eerst was voor het lopen haha.
    en idd via stoelen op de tafel klimmen..dus hier staan de stokke stoelen standaard op de kist haha
    en op de bank kost dr ook geen moeite openhaard..de trap..
    en nu met lopen is ze alleen maar sneller hahaha

de baby vond de massage trouwens ook fijn!!
    die begon toen ik op mijn rug lag ook te bewegen hihi :)

@Kleintje idd meer kun je nu ook gewoon niet doen..
    Ennuh leuk van die eendjes hihi ze zeggen het vanzelf wel goed..maar poeluh is toch ook leuk :p hihi

@claudia wat goed zo mee stappen, en idd dat evenwicht hebben ze echt nodig..je ziet dat bij Eva ook dat moet ze echt vasthouden anders zit ze op dr billen hihi

@Sjoon misschien is idd een grotere meeting ergens in het midden ook wel leuk?

@bulldog hier dus ook een klimmertje hihi mag ook wel op de bank hoor..maar ja straks hebben we een nieuwe zo'n jaren 50/60 bank van martin visser ff kijken hoe dat gaat..

@Linda hmmm irri maar het kan erbij horen als je stopt met de pil want je hebt met de pil een kunstmatige cyclus gehad en nu moet je lichaam de echte weer op gang brengen..en dan kan het even duren voordat er weer een ritme in zit!!
    komt goed ;)

7. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @bwtje ja dat weet ik wel...mijn lichaam moet weer op natuurlijke wijze geregeld worden alleen toen ik bij noa stopte met de pil had ik direct een regelmatige cyclus...en 8 jaar aan de pil gezeten en nu 1 jaar pil en tussentijdse bloedingen...ik wacht gewoon 5 september af ik reken dit maar niet mee als menstruatie..daar was hij gewoon te licht voor...

8. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja dat is idd ook raar..maar je je lichaam verandert nu eenmaal ;)
    je bent zwanger geweest en nu de volgende..ach ja vrouwen lichamen zijn gewoon raar hahaha :D

9. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    haha ja dat is zo...maar kan wel eens frustrerend zijn dat je je eigen lichaam niet kan volgen..:p

10. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ bwtje: oooh, wat lijkt me dat lekker zeg, zo'n lange professionele massage. Zou ik ook wel eens willen.

@ Linda: Vrouwenlichaam is raar hoor. Ik denk dat je eerst even een paar maanden af moet wachten en even kijken om de hoeveel dagen het steeds komt en of er regelmaat in zit.

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meiden,

Hier net thuis gekomen van vk en ziekenhuis...
    ik moest ijzer prikken bij de VK en hij bleek veeeel te laag 5,9
    dus moest naar ziekenhuis om bloed te prikken over 2 weken hoor ik de uitslag ondertussen heb ik ijzertabletten gekregen kindje lag met hoofdje naar boven dus in een stuit :( maarja tijd genoeg om nog te draaien.

12. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@flex: hopen dat je bloeduitslagen verder goed zijn. gaan ze je bloed dan nog op andere dingen controleren?

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

nee alleen op ijzer. maar dit zou een goede reden kunnen zijn wrm ik zo duizelig ben en moe

14. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja idd! dat klopt dan wel..nou hopelijk knap je er een beetje van op..en idd 30 weken is nog vroeg..je kindje kan nog lekker zwemmen nu..hopelijk is die niet zo eigenwijs om te blijven zitten hihi

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ linda vervelend zeg dat je lichaam zo van slag is zo kun je er geen pijl op trekken.

na deze zwangerschap moet ik er aan gaan geloven ik ga waarschijnlijk niet ana d epil me mannetje heeft andere oplossing gevonden waarbij is 3 jaar lang beschermd ben een staafje in je arm :$ naja das beter dan die stomme pilletjes hihi

16. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @flex hopelijk voel je je snel minder duizelig.
    en hopelijk draait je meisje nog.
    bij een 2e kan dat toch tot de bevalling nog draaien?

17. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Flex: Dat heb ik ook gehoord, dat het bij de 2de niet voor een bepaalde tijd hoeft ingedaald te zijn, maar kan zijn dat ik het fout heb!
    Ook heb ik ijzer tabletten geslikt tijdens de zwangerschap, alleen hielp het bij mij niet tegen de vermoeidheid ofzo...

Ik heb ook nog een leuk nieuwtje!! Mijn schoonzus is zwanger!!! Ze is tevens mijn beste vriendin (handig he!) en vriendin van me broer, en het is hun 1ste!! Vind het echt zo leuk!! Ze is in maart uitgerekend, dus duurt nog even hahaha

18. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    feli zeg!! wat leuk!!!

ennuh idd bij een tweede hoeven ze niet in te dalen maar dat is wat anders als ondersteboven liggen he ;)

19. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

oh... schaam me diep... ben hier al heel lang niet meer geweest.
    Ik had 't veelste druk en ook met het warme weer geen zin om achter de computer/laptop te kruipen.
    We hebben afgelopen zaterdag schoenen gekocht voor Suzanne. Het zijn een paar mooie stappers. Ze liep al aan de hand, maar ze zette haar voeten verkeerd neer. Ze liep op haar tenen. Ik weet dat alle kinderen dat doen. Nu heeft ze die schoenen aan.... dan is het al een hele dame :)

Vorige week hadden we goed geklust. En we hebben geklust wanneer mijn slijm doorzichtig was en je draadjes kon trekken. Ik wist 't niet meer zeker maar Fl3xgirl wees me er op. En op m'n meest vruchtbare dag ook nog.... en nu is het afw88, maar ik heb er goede hoop in..... ik zit nu op w8bankje... vlgd. week donderdag weet ik meer. Maar ik test pas zaterdags, omdat ik een cyclus heb van 28 of 29 dagen.

en o ja.... bijna vakantie.....:D:D:D:D ben er wel aan toe hoor.

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ bianca ga heeeeeel hard duimen voor je!! :D

Deel Deze Pagina