Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

@ fl3xgril: dank je wel.... heb 't wel nodig... ik denk er eigenlijk niet zoveel aan... ben ook druk bezig met andere dingen. Dus afleiding zat.

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

dat is alleen maar goed je er niet mee bezig houiden anders maak je je zelf gek met allerlij dingen voelen enzo;)

3. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @bianca ooo spannend! ik hoop het voor je..!

@flex wat jij bedoeld is implanon...nou daar heb ik ook verhalen gehoord over staafjes die niet goed geplaatst waren enzo..als je dan geen pil wilt slikken zou ik eerder voor een spiraaltje gaan (6 jaar beschermd) of de nuvaring...(1 maal per maand ring vervangen)

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ linda oh okeej me vriend zegt dat je moet controleren of ie goed zit want je moet hem kunnen voelen. ofzo naja tis nog lang nie zover hihi ga eerst bv geven ;)

5. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Voor de tweede keer, mijn eerste tekst was verdwenen:(

Bwtje: Leuk dat je massage fijn was, ging de baby schoppen??:D

Linda221: Lastig dat je nog zo onregelmatig ben, bij mij was het na elk kind weer anders. Fijn he dat vrouwenlijf.8)

Claudia: Duurt vast niet lang meer hoor dat loslopen, het begin is er.:D

Kleintje: Leuke naam voor eendjes, moest er erg om lachen:D:D
    Spannend dat het onderzoek nog loopt.

Sjoon: Lache dat je nog zo loom ben, je in ieder geval lekker ontspannen.:D

Bulldog: Mag hij niet op de tafel???:D Hier ook zo'n klimkabouter af en toe als ik er gek van word gaat ze gewoon weer in de box.

Fl3xgirl: Ik had tijdens mijn zwangerschappen ook erg last van ijzertekort. Als ik heel moe en duizelig was wist ik al hoe laat het was. Ik heb die pilletjes ook geslikt, je moet er alleen opletten want sommige (daar was ik er 1 van) krijgen er verstopping van. Goed drinken is mijn advies, daar ben ik soms echt slecht in.

Bianca: Leuk zeg nieuwe schoenen, ze lijken gelijk ouder he!

Ik heb een hele leuke paarse winterjas gekocht bij de zeeman helemaal naar mijn zin maar vind hem nog wel groot. Ze heeft nu 86 aan en heb 92 gekocht. Welke maat kopen jullie?? Vind het verschil tussen deze twee maten het grootst weet ik nog van mijn andere kinderen.

6. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @mineke ik weet niet welke maat ik moet kopen hij gaat nu van shirts naar 86 .
    sommige broeken maatje 80 past hij nog niet eens die zijn bij zn buik veelste groot.

ik denk dat ik van jas maar maat 86 koop ligt eraan of hij groot valt!

vorige klom hij alleen op de bank als wij er zaten maar nu dus heel de dag door kan er als een gek bij gaan zitten, hij kan er wel goed vanaf hij draait zn eigen en laat zich zo via zn buik van de bank af glijden.

morgen naar het buro krijgt hij zn prikjes hoop dat het mee valt.
    ben wel benieuwd hoeveel hij weegt en zn lengte..

vakantie periode bijna voorbij dus hoef ik ook niet meer zoveel te werken heb nu 4 zaterdagen gewerkt extra ben blij dat ik voorlopig effe niet meer hoef.

7. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik ga als we klaar zijn met kinderen een spiraal laten plaatsen ben de pil helemaal beu...

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

Morgen met Esmay naar het cb ben zoo beneiuwd hoe zwaar en hoe groot ze is:D en ze krijgt prikjes al ga ik zometeen wel even kijken wat haar temp is heb het id dat ze niet echt lekker is ofzo

ooh bulldog lees dat jij morgen ook moet:D

Esmay is vandaag trouwens 14 maanden alweer!:D

9. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    flex gefeliciteerd met de 14 maandjes van esmay! succes morgen op het cb en bulldog ook!

het spiraal is trouwens 5 jaar beschermd zag dat ik net 6 jaar had getypt maar is een typfout..

mijn computer geeft andere symbolen dan op de knopjes staan dus kan even geen apenstaartje zetten dus dan maar even zonder..

mineke ja het vrouwenlichaam is raar...moet maar even geduld hebben en afwachten hoe mijn lichaam weer een normale cyclus gaat krijgen...stiekum hoop ik gewoon 5 september mijn nod te hebben en dat dit gewoon even een tussentijdse bloeding was...

10. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    bulldog hier is 86 ook nog te groot....shirtjes met korte mouwen gaat nog..maar met lange mouwen zijn te groot en broeken ook...maat 80 zit nu prima...

11. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @linda ik dacht dat de meeste wel in 86 zaten.
    maar noa dus ook nog niet!

@flex jij ook succes op het buro.
    ik moet om 11:15 en dan moet ik gelijk door naar me werk.
    mn kleine nichtje krijgt vandaag der eerste spuitjes..

12. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    nee, nu nog niet alhoewel ze wel al jurkjes en t0shirtjes en lenginkjes aan heeft in maat 86...t zit nog wel wat wijd maar dat maakt niet uit...dingetjes zoals broekjes en shirtjes met lange mouwen zijn echt nog te groot en moet ik dan gaan oprollen...dat vind ik geen gezicht...ik heb wel al heel veel dingetjes gekocht voor het najaar op h&m site met kortingscodes;) en dan bestel ik 86 want dat kan ze in de winter wel aan denk ik (hoop ik;))

13. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Kleintje: Zo, eindelijk goed nieuws, dat konden jullie wel gebruiken in de familie. Gefeliciteerd!

@ Mineke: Wij hebben nog geen winterjas, maar denk dat het maatje 80 of 86 wordt. 92 is hier nog vééél te groot.

@ bulldog en Esmay: Succes met de prikjes.

@ bulldog: Nee, hier nog geen maatje 86 hoor. Shirtjes zit hij nu in maat 80, soms nog 74.
    Broeken heeft hij maat 74, hij past zelfs nog een paar 68 broekjes met zn korte pootjes, haha. Broeken in maat 80 zijn vaak nog net wat te lang.
    Dus hier voorlopig nog geen 86.

14. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ben toch niet de enige dan haha.
    ik heb nog allemaal nieuwe broeken liggen maatje 80 die hij niet past de lengte is dan wel goed maar bij zn buik is het te groot!
    hij moet maar eens een spekrandje gaan kweken haha..

15. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    voor de gene die de eisprong voelen wat voelen jullie dan ?
    ik had de laatste dagen erg veel slijm en gister een zeurend gevoel aan de rechtekant in mn buik had even op de calculator gekeken op deze site en gister zou ik mn eisprong hebben gehad zou dat het kunnen zijn?

16. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    oww hier ook nog niet hoor hihi
    ik heb nog allemaal 74 80 liggen maar meeste 74 is wel te klein nu ja

17. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    bulldog dat kan ja!
    Ik had meer een plopje idee gevoel ongesteldheids gevoel etc..

18. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Nou gister na het boodschappen was het weer knuffelen met de wc pot had gister weer eens niet zo'n goede dag.. :(
    Na het eten ook gelijk gaan slapen en vanochtend om 8h pas wakker hihi :D!

Eva heeft mij heerlijk uit laten slapen :)

Nu 3 diensten voor de boeg..en dan weekendje weer vrij :D!

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meiden,

Hier weer terug van het cb
    Esmay doet het heel erg goed :)
    ze woog 10 kilo en 550 gram
    en is 79½ cm :D

ze heeft vandaag ook 2 prikjes in de armen gehad.
    die vrouw zegt dit wordt wel brullen hoor hou der goed vast:$

nou ik esmay op schoot lekker tegen me aan ik strek der arm en hou haar goed vast was best wel zenuwachtig op wat er ging gebeuren.
    nou er gebeurde gewoon niks haha:D

esmay gaf geen kik en nadat de vrouw de pleister erop had gedaan trok ze die er meteen weer af en begon hard te lachen
    die vrouw was echt verbaasd haha

nou zegt ze deze prik wordt echt brullen want deze is gemener.
    maar nee hoor precies hetzelfde verhaal weer haha ben zo trots op me kleine meid:D:D:D

20. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    idd stoer hoor! Eva werd bij de tweede echt boos gewoon!
    Ze zag er zo teleurgesteld uit..maar ja die hem zette trilde ontzettend en zag er ook pijnlijk uit Eva bewoog ook veel..
    Maar het is nu klaar he we zijn er vanaf :D!
    Sem had gister nog een flinke rode warme plek om dr prikje heen nu weer weg gelukkig! heftig spul dus!

Deel Deze Pagina