@ coco oooh dat is natuurlijk ook zo haha ondertussen loopt esmay al bijna zelfstandig haha vandaag of morge kruipt ze niet meer maar loopt alleen nog maar! zo opeens vandaag ben zo trots!!
hey meiden hier ben ik weer. Nu kan ik elke avond mee kletsen. heb eindelijk een pc in mijn nieuwe huis. god wat duurde dat lang zeg. Op mijn werk kon ik ook niet zo vaak meer checken vandaar dat ik even weg ben geweest. maar nu ben ik weer helemaal terug en zal ik elke avond even langs komen. Met ruben gaat het super. Hij loopt helemaal vrij. vind zich zelf erg stoer. ik zal vanaf nu weer alles bijlezen en lekker op iedereen reageren. dikke kus ilona en ruben
@moaatje ik ga jouw tip ook maar eens proberen...hopelijk helpt het.. @bianca het lijkt net of ik vanalles voel...maar ja als ik bijvoorbeeld noa of iets zwaars optil dan voelt het heel bedrukkend op mijn buik... vandaag had ik alleen wel draadachtig slijm...dus thuis even een ovutestje gedaan dacht misschien is nu pas mijn eisprong (zou wel laat zijn maar ja) maar was negatief...maar het leek wel op vruchtbaar cervix slijm..heb de laatste paar dagen ook wel een beetje ongiekrampjes...ik ben benieuwd maar ga ervan uit dat het niets is.. @bwtje we hadden vrijdag afgesproken..ik vind dinsdag of woensdag ook goed hoor moet je even met bianca overleggen.. @flex misschien heeft esmay wel last van doorkomende tandjes of kiezen...daar kunnen ze ook vervelend van zijn/slecht eten...misschien ff voelen met je vinger en misschien wat dentinox op dr tandvlees smeren als je wat voelt..
@ linda ik dacht ook aan tandjes maar voel helemaal niks en zie ook niks maar heb het id dat het bij haar altijd heeeel lang duurt voor ze daadwerkelijk een keer doorkomen. dus we wachten maar even af @ ilona gezellig dat je er weer bent
bij ruben duurde het soms ook heel lang voordat het bij hem door kwam. Net een hele mooie stoel binnen gekregen ga even kijken of ik een foto kan maken met mijn tel.
noa werd ook net weer huilend wakker, werd woest toen ik haar speen weer in wilde doen, of water wilde geven...even eruit gehaald en op de comode gelegd....even in dr mondje gevoeld...boven 2 kiezen die doorkomen en onder ook 2...even wat dentinox op gemasseerd en madam ging gelijk slapen...
ow ja volgens mij uit mijn hoofd moet ik 1 3 4 werken echt zo'n zeef he heb het een keer eerder hier neergezet maar de 2e kan ik nu dus wel zou kijken ofk bianca op msn nog ff tegenkom of hier !??!?! Ennuh het is idd een mini zuidmeeting een grotere met meer dames en kids lijkt me ook leuk om een keertje te doen hoor!! wie nog meer dan??
@ Ilona: Welkom terug. Helemaal naar je zin in je nieuwe huisje? @ Moaatje: Ik heb gisteren je tip voor het tandenpoetsen gedaan, maar was geen succes. Ik kwam nog een hand tekort en met het tegenstribbelen in zn natte blootje glibberde hij bijna uit mijn handen, jammer.
een keer een meetinkje in het midden met z'n allen lijkt mij ook gezelli... in een dierentuin lijkt mij ook leuk! @moaatje hier heeft je tip wel geholpen al was het wel tegenstribbelen...en huilen..ik kon er nu wel beter bij en kon zo ook de nieuw komende kiezen poetsen maar die gingen wel n beetje bloeden toen ik eroverheen poetsten
he meiden heb esmay vanavond voor het eert zellf stamppot late eten heb het ff flink fijn gemalen rode kool en aardappelen gaf haar een lepel en klaar eerst at ze met lepel maar ging haar nie snel genoeg dus ging met handen verder whahaha heb filmpje op me hyves gezet
hahaha dat filmpje geweldig hoe ze smakelijk zit te eten,...zo erg onder zit noa niet...ik weet ook niet of ik daar tegen zou kunnen met die handen door het eten aaaaaaargghh (sorry ik ben echt een muts wat dat betreft) ik kan dr niet tegen als ze eten door de haren smeert en alles...ik denk dat ik het gewoon los moet laten en denken ach laat r lekker... gister pannekoeken gegeten dat ging prima...1,5 pannekoek at ze op...vandaag sperziebonen, kipfilet en patatjes gegeten...de kipfilet vond ze niets...ze vond mijn varkenshaas lekkerder...de patatjes( uit de oven) vond ze gaan...maar de sperzieboontjes....bijna allemaal opgegeten..se is er gek op...en een paar plakjes komkommer...vind ze ook heerlijk...en lekker met r handjes gegeten
hahaha Linda ik kon er eerst ook nie tegen maar esmay gaat standaard elke avond ik bad dus ik heb zoiets van ach laat haar lekker hoe smeriger hoe meer lol ik weer heb whahahaa kan ik lekker leuke foto's maken ooh wat ben ik erg @ ilona wauw ziet er mooi uit hoor!!!
haha ik vind het ook nooit zo erg hoor als ze helemaal onder zitten. pff het omweerd hier zo hard dat ik er gewoon bang van wordt