dat hebben we hier nou nooit eens he heftige onweer net wel heel even gehad maar niet heel erg ofzo maar boven me huis hoef ikm het ook nie te hebben hoor haha
@ilona leuke woning en best ruim he?? dacht dat ik net wel flitsten zag maar hier onweer het nog niet. het is breda ballon fiesta maar dat is vandaa gniet door gegaan vanwege de wind. hopelijk morgen wel want dan wouden we daar ff naar toe rijden.
Hier gisteren ook geen onweer gehad hoor wel bakken met regen.. niet zo leuk op mijn werk voor de dames buiten.. Ilona mooi huisje.. En ik ga nu ff het filmpje kijken van esmay Hier toevallig gisteren ook aardappel puree eten we niet zo vaak...nou Eva smulde het op haha groente erdoor gedaan en ik had er gebakken tomaat en visschnitsel bij en alles is op.. Wij helpen dr eerst en daarna komt bordje voor de neus en wordt ze helemaal enthousiast, vorkje netjes pakken en erin scheppen en idd soms toch even met die handjes erin voelen en een btje in de haartjes kan geen kwaad toch? Hier is het idd hup in bad en klaar!! nou ben ff kieken
leuk filmpje hoor smaakt dr goed he ze doet het nog netjes hoor heb wel eens anders gezien !! IK heb ook nog zo;n filmpje van Sem met peer..en dan waar is de peer? nou die legde ze steeds op dr hoofd en een lol! hier altijd lekker mogen experimenteren met voedsel..en ze eet nu netjes en alles hoor hihi
Ze zeggen toch niet voor niets spelenderwijs leren... Zo is het leuk en leren ze het toch! Hier ook hoor met de handen, papa vindt het iets moeilijker , die heeft liever dat het gewoon rechtstreeks het mondje in gaat hahaha
noa gaat/ging altijd sochtends in bad maar denk dat ik dat nu dan ook maar naar 'savonds verplaatst en haar lekker laat kliederen met dr eten hehe vanavond eet ze spruitjes met een hamburgertje en een aardappeltje..ben benieuwd... spruitjes heeft ze nog nooit op...
Zo weer even bijgelezen! Moaatje: Bah wat vervelend zeg met die zetpil, gelukkig kon het geen kwaad. Coco: Schattig hoor in de kinderboederij zie het helemaal voor me. Hier helemaal panisch voor dieren ineens, alleen als ze achter het hek zitten vind ze het wel best. Ilona: Wauw wat een leuk huis en leuke meubels zeg, zou ook weleens weer wat nieuws willen word hier hopeloos ouderwets binnen. Hier al twee dagen koorts, gisteren was de piek 39,4 en vandaag 39,1. Ik denk dat het het van haar eerste kies is die doorkomt, ze heeft bij elke tand al koorts gehad het arme kind. Want voor de rest kan ik niks ontdekken. Fijne avond iedereen groetjes.
@mineke kan dat dan zo hoge koorst van der kiezen? had vorige x aan de ha gevraagd en die zei dat dat niet zo hoog kon zijn! hopelijk is ze snel beter! zijn er nog kindjes die ziek zijn geworden van de bmr prk? hier kan het vanaf morgen maar hoop het niet.
Owh dat wist ik ook, misschien is het dan toch wat anders. In ieder geval gaat het vandaag alweer eens stuk beter. Ze heeft niet zoveel koorts meer, ze slaapt wel nog veel.
Frits is 3 dagen goed ziek geweest van de prik, met koorts tegen de 40 graden! Daarna knapte hij gelukkig snel op! Alleen zijn wakker-worden-tijd s'morgen is er niet beter op geworden... Hij komt nu sinds de prik om 6.00 uur! Goedemorgen... Ik had nog een vraagje aan de terug van vakantie people! Wat moet je echt meenemen en hebben jullie nog goede tips?? Wij gaan over 2 weken naar Rhodos!!
ik had in ieder geval van dat knijpfruit mee genomen. en soepstengels. en zwemluiers. verder weet ik niet echt een tip eigenlijk.
Ik weet niet of je een bedje meeneemt?? Wij hebben haar thuis eerst een paar dagen laten wennen aan het deryan bedje, zodat dat niet meer vreemd was. Een zonnehoedje met touwtje, die was ik vergeten dus daar gekocht. Voor de rest geen tips , het word steeds makkelijker ze meenemen. Ik vind als ze baby zijn heb je veel meer nodig. Ik had luiers en doekjes ook meegenomen maar dat word voor jou een beetje lastig als je moet vliegen.
noa is niet zie geweest van de bmr gelukkig! net met haar naar de kinderboerderij geweest...ze heeft een stuk losgelopen en de rest aan mij pink!!! ik ben zo trots!
dag allemaal, ben weer terug. Op zich lekkere vakantie gehad alleen heb elke dag wel boven de WC gehangen en lag elke dag om 21 uur uitgeteld in bed.... Hebben jullie ook meer last van de tweede zwangerschap dan bij de eerste? Van de eerste genoot ik, nu nog niet... Van de week de eerste echo. We wilden het dan ook al vertellen aan de familie maar daar wachten we nu nog maar ff mee. De familie is in de ban van echtscheidingsnieuws (twee kleine kindjes erbij betrokken). Echt heel sneu... bijlezen komt er ff niet van, vandaag alles op orde krijgen en morgen weer aan het werk. Hopelijk gaat alles goed met iedereen. Kleintje: wat ik heel handig vond waren die kleine pakjes groeimelk en potjes fruit. Verder zoethoudertjes meegenomen die goed van pas kwamen: rozijntjes, rijstewafels, koekjes ed tot later! groetjes Ellen
@ellen fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad, vervelend dat je zo misselijk was.. hoe lang ben je nu zwanger? heb je het nog niemand verteld? knap hoor...ik zou dat echt niet voor me kunnen houden...maar ja ik ben ook een flapuit wat dat betreft.. vervelend van de echtscheiding in de familie...en naar dat er kleintjes bij betrokken zijn... veel plezier bij je echo van de week @bianca kun je me alvast even je adres pb-en en welke dag gaan we nu afspreken? want bwtje die wilde ook komen alleen die kon vrijdag niet....mij maakt het niet uit...
bwtje: gefeliciteerd! Ilona: leuke foto, en wat een grote voeten heeft ruben! of lijkt dat zo? pff, ik ben vannacht ziek geworden. de hele dag al naar de wc toe rennen... bah bah
hey meiden, vandaag drukke dag gehad en heb dus enorme hoofdpijn en rugpijn nu. Esmay was vanmorge om 6 uur al wakker pfff en nu ligt ze al een half uur te huilen ben net geweest bij der en op de commode gelegd en zag dat ze een bultje op der tandvlees heeft naast haar voortanden bovenin dus heb ff tandenspul erop gesmeerd hoop dta het tandje snel door is! Esmay begint elke dag een beetje meer te lopen!!!! vandaag nieuwe goede schoenen gekocht (niet van die slofjes) maar met echte zool ze had alweer maat 20