Mamakaatje, ja is herkenbaar hoor dat ze in de avond wat meer huilen. Hier heb ik er nog niet echt last van. Hij is echt een slaapkop. Maar de afgelopen 2 dagen slaapt hij overdag zoveel dat als papa binnenkomt hij 2 a 3 uurtjes wakker blijft. En soms huilt hij inderdaad wat tussendoor. Maar dat gebeurt alleen wanneer we hem in zijn wipstoel of box leggen. Ik wil niet dat hij went aan onze armen. Dus als wij gaan eten.. dan loopt hij soms te zeuren. Maar wij doen dan net of we het niet horen haha. Bulldog, ik doe Danny ook dagelijks voor het slapen gaan in het badje. Soms ook in de ochtend of middag als hij heeft gespuugd en het allemaal langs zijn nekje is gaan lopen. Vind ik zielig, want dat heeft zo een bepaalde geur.
Amelle is ook s avonds wakker vanaf 20:00 tot ongeveer 22:00. dan wil zeook alleen maar bij ons zitten met haar speentje in. zonder speen schreewd ze even goed de boel bij elkaar. wij kunnen haar wel weg leggen maar als haar speen uit valt beginnen we weerop nieuw.
Heel herkenbaar, alleen krijste die van mij alles bij elkaar. Nu aan het inbakeren en moet zeggen: gaat super
Fijn? het is gewoon een geschenk uit de hemel hihihi Was echt een ramp hier, maar nu komt zij tot rust en der Mama ook Hoelang baker jij al in Sjoon? En welke doek heb jij?
@mamakaatje: 's avonds is onze kleine ook van 6 tot 22.00 ongeveer wakker met wat hazeslaapjes tussendoor. Ik haal hem na ons avondeten naar beneden, wel zo gezellig. Na 22.00 slaapt ie als een roos. @ Krokus: het is toch een vermoeiende dag geweest voor jouw kleine, ook al sliep ze de hele tijd. 's avonds voor het slapen moeten ze dan al hun indrukken kwijt van de dag en dat doen ze door te huilen. Ik merk het ook aan Raúl als er visitie is geweest of we hebben gewoon gewandeld, dan huilt ie voordat ie in slaap valt. Soms slaapt ie dan ook onrustig maar meestal ligt hij helemaal in coma Vanochtend op nacontrole geweest bij VK. Ze heeft nog naar de hechtingen gekeken en alles was goed. Kreeg advies om het litteken in te smeren met olie zodat het minder hard wordt. En ik moet op m'n eten letten ivm BV, ik val nog steeds af maar zit wel om m'n startgewicht. Moest roomboter op m'n brood smeren, jakkie... Ons mannetje huilt steeds minder en kan zichzelf al beter bezig houden met de mobile of met z'n handen. In de kinderwagen heeft ie 1 uur lang gelachen en gespeelt zonder te huilen of te slapen. Nu ligt hij wel weer in coma
@firstbaby ik doe de mijne niet elke dag in bad maar om de dag hij had zon droog huidje! @mamakaatje ja de mijne is ook van 18juni alleen heb ik niet hoeven te puffen had wel ik wel gewild maar ging helaas niet. @xxxx1979 wou dat het bij mij er afvloog de kilo`s maarja das neit met fv. wat doen jullie de babys aan met dit verschrikkelijke warme weer?
mijn kleine man ligt nu in een broek met een shirt erboven. ik voel elke keer of hij warm aanvoelt zoniet dan leg ik er een dun dekendje overheen. hij ligt nu al lekker 4 uurtjes te slapen.. vanavond lekekr bbq heb er zin in. ik ga samen met mijn oom en nichtje volgende week naar indoor plopsaland. we blijven daar meteen een weekend in een hotel. ik heb daar zoveel in. moet alleen even een termos fles halen. waterkoker neem ik zelf wel mee.
Bulldog, een tshirtje met korte mouwtjes, een dun lang broekje (soort linnen ofzo lijkt het wel) en sokjes. Maar zat inderdaad ook te bedenken wat ze aanmoest. Nu ze in het voedingskussen ligt te slapen heb ik er wel een omslagdoek over d'r heen gelegd. Wilde d'r eigenlijk ook een keer in d'r blote kontje laten liggen of spelen ofzo, de hele dag zo'n kleffe luier lijkt me ook niks, zeker niet als het zo warm is. En is ook goed tegen luieruitslag. Maar vind het nu toch weer net te fris voor bloot, het waait hier. Wat heeft jouw mannetje aan?
Plopsaland en ook nog naar Duitsland voor dat pretpark (ben effe de naam kwijt...)? Leuk! Hier ook een BBQ vanavond.
wij bakeren nu zo'n 3 weken in. en wij hebben de tiny nanny doek. was wel wat duur, maar het is er een heel gemakkelijk in gebruik!
ik ben heel de ochtend al weg geweest en buiten vind ik het voor hem eingelijk wel een beetje fris hij heb een shirtje aan met lange mouwen en een broekje hier waait het ook best flink. hij heeft diarree gehad en zn kontje is helemaal schraal ik zat er ook aan te dnken om hem in zn blote kont te leggen. zon vieze kleffe luier, bij mij plakt ook alles bah..
dat inbakeren dan pak je de armpjes toch helemaal mee in? @ilona snap wel dat je daar zin in heb even er lekker tussen uit. wij gaan in september een weekend weg heb ik ook echt zin in.
Bij ons ook. Ik heb inmiddels een nieuwe oplossing. Ik zet zijn wipstoeltje op de bank, tussen mama en papa in. En als zijn speentje eruit valt dan stoppen wij hem er weer gauw in voordat hij de boel bij elkaar krijst. Het scheelt ons wel heen en weer opstaan haha. En als hij bijna in slaap dommelt, dan leggen we zijn wipstoeltje op zijn plek terug/of we leggen hem in zijn wieg.
Hallo dames, pff wat is het warm! Sam had vandaag een shirtje aan met korte mouwtjes, en korte broek! Nu ligt ze al anderhalf uur te slapen In een dun rompertje in haar Snug & Tug (Daan het werkt ze slaapt!) Heb een uur in de tuin kunnen liggen zonder boe of bah gehoord te hebben. Ben net stiekem gaan kijken maar ze ademt nog hoor....... Vond het zo eng stil moest even gluren maar alles oke. Lang leven het inbakeren! xxx
Hij heeft gewoon een pakje aan vandaag. Een broekje en een shirt met lange mouwen. We zijn net naar buiten geweest en ik had voor de zekeherid een dunne doek over hem heen gedaan want het waait behoorlijk. Maar nu we thuis zijn en de zon echt in onze woonkamer schijnt ligt hij gewoon in zijn kleren te slapen. Ik vind het niet warm genoeg om iets korts aan te doen.
hier een badstof pakje van kik kid lekker blote beentjes wel sokjes aan..en een romper met korte mouw dat is het! tis warm genoeg hier We zijn naar de speeltuin geweest, en nu weer ff thuis en zometeen naar de camping toe..kan Sem zwemmen en daar gezellig eten met vrienden. Maar ik neem hydrofiel en dekentje wel mee mocht het wat afkoelen heeft ze wel iets warms over zich heen! Madam is vandaag duidelijk weer meer wakker, echt om en om een wakker en een slaapdag hihi Maar als ik haar in het wippertje zet waar ik bezig ben vind ze het prima, en nu zit ze met Sem in de box dat vind ze natuurlijk veeeel leuker dan alleen haha erg handig voor mama zo ! fijne avond allemaal!