Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hier regent het heel de middag al ppfff
    ben het al weer beu die regen
    moet nog naar de winkel voor sla ggrrr

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ zonneschijn fijn dat je het lekker hebt op vakantie en senna ook :) geniet er nog even lekker van en zien je volgende week weer!

3. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Bianca Linda wat doen we nu morgen..kan iemand dit nog ff laten weten via pb?? of msn oid..
    Ik heb vervoer..maar ik hoor graag of we nog afspreken..

Ik ben ff snel hier zal wat minder online zijn..
    Wij hebben vandaag de sleutel gekregen van ons nieuwe huisje :D:D:D!!

Dus nu veel heen en weer rijden en langzaamaan alles die kant op vervoeren!!

Ik probeer af en toe nog wel te kletsen hier maar deze maand is ook nog eens heel druk!
    Zometeen werken, en ben al kapot :(
    fijne avond dames en tot snel!!

4. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    goedemorgen! De eerste vandaag?? blijkbaar wel

Vanochtend was de kleine om 6 uur wakker, slaapzak maar uitgedaan. Zelf ff gedouched, kom ik terug zit heel z'n bed onder de s**t. Hij stond er zelf verbaasd van te kijken. De luier kon het niet aan zo'n flinke boodschap. Hij eet ook als een bootwerker.

Gister de vroege echo gehad. Heb een pinda van 2.5cm, ha ha... Hartje klopt en volgens de schatting ben ik nu al 9 weken. Heb het op m'n werk al verteld, ze waren heel blij voor me. M'n ouders zijn een paar maanden op vakantie, ik kan hen alleen via de sms bereiken. Wil ze het niet via de SMS vertellen maar om nou zo lang te wachten. Hebben jullie een leuk idee misschien? Ik heb een leuk t-shirt laten maken voor R. dan kan hij het mooi aan de rest van de familie vertellen :)

5. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @ellen fijn dat je een goeie echo heb en dat het hartje klopt!
    hebben je ouders ook geen email daar?
    anders had je een foto kunnen maken dat hij het shirt aan heb en dan doormailen!

@bwtje drukke periode voor jullie hopelijk ben je snel aan kan
    moe tje veel doen aan het huis/

6. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    xxxx1974: Wilde hetzelfde zeggen als bulldog, je kan de foto uiteraard ook opsturen. Zijn ze te ver op vakantie om er langs te gaan???

Bwtje: Gefelciteerd met je nieuwe huis, succes met de drukte.;)

ZOnneschijn: Een hele fijne vakantie gewenst. Judith sliep op vakantie ook minder als thuis, ze willen niks missen he .:D

Iedereen een fijne dag, Moet zo helpen op school met verkeersles ben benieuwd, ze moeten tussen paaltjes fietsen op het schoolplein en remmen leren enz.:D

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ xxxx1974 ow 9 weken alweer! fijn dat je echo goed was :D

@ hier weer mogen uitslapen van esmay helaas hele ochtend al een onrustige buik durf me nauwelijks te bewegen :(

8. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ bwtje: Gefeliciteerd met de sleutel, leuk hoor. Er hoefde niet veel te gebeuren in het huis toch?

@ Ellen: Weet niet of je foto's kan versturen met je mobiel? Maar dan je ouders een foto sturen van je zoontje met zn nieuwe t-shirt aan.
    In ieder geval gefeliciteerd met de mooie echo.

9. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Wilma: Hoe is het nu met jou en je buikje? Alweer wat rustiger?

10. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Mannetje slaapt hier, na een heleboel weken rotnachten te hebben gehad, eindelijk weer door. Van 21.00 tot 06.00. Nog niet ideaal, maar beter dan elke nacht 2, 3 of zelfs 4 keer er uit. Na 2 goede nachten achter elkaar voel ik me nu gewoon opeens een heel stuk fitter. Het gaat je toch opbreken, die gebroken nachten.
    Vandaag ook weer eens lekker een dagje vrij. Door omstandigheden op mijn werk, werk ik nu 5 dagen ipv 3, dus vandaar dat ik hier ook wat minder te vinden ben.
    Ben nu lekker een soepje aan het maken, en lekker huisvrouwtje aan het spelen, haha. Straks even boven de bedden verschonen, beneden lekker rommelen en een paar wasjes draaien. Tussendoor lekker met mannetje spelen. Ik heb pas kleurtjes en waskrijtjes voor hem gekocht, als hij later niet ontdekt wordt met die kunstwerken van hem, dan weet ik het ook niet meer, haha!
    Nou, ik ga hier weer verder, ik kom vanmiddag nog wel even mee kletsen.

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

he meiden wil jullie met trots esmay haar kunstwerk laten zien van gisteren :D ze was zelf ook erg trots want ze klapte bij elk blokje wat ze gestapeld had :D

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

ioooh wat fijn dat hij iig de nacht nu doorslaapt het is erg slopend als je 3 of 4 x in de nacht wakker wordt ben wel benieuwd naar zijn kunstwerken :D heb je foto??

13. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Flex: Nee, heb er geen foto van gemaakt, maar heb wel de tekeningen bewaard.
    Mooie bouwwerk heeft Esmay gemaakt zeg! Hier is Jayden nog niet zo heel handig. Kan wel 3 of 4 grote nijntje blokken op elkaar stapelen maar gooit ze daarna meteen net zo hard weer om!

14. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    ellen gefeliciteerd!

Coco: geen officieel tandenpoetsliedje..gewoon iets zelfbedachts op verschillende toonhoogtes ;)
    Fijn dat je weer wat beter slaapt.

alhoewel 21:00-6 uur nog erg vermoeiend klinkt!

Flex knap hoor van esmay!

15. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Blondie: Als hij om 6 uur aan de borst heeft gedronken, slaapt hij daarna nog een uurtje, soms 2 uurtjes verder, dus zo dramatisch is het gelukkig ook weer niet.

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

oooh ik hoorde Esmay net een vreemd geluid maken alsof ze stikte
    Ik ren naar boven kom haar kamer binnen en ze bewoog niet (normaal staat ze meteen op) dus kreeg hartverzakking:$ durfde niet te kijken deed het toch lag ze helemaal verwikkeld in haar deken in een hoekje naar het plafond te staren toen ze me zag stond ze meteen op... nu ff bij komen hoor zit te huilen en te trillen :( op de bank

17. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    flex das schrikken.... Hier s'nachts ook soms van die rare paniekreacties. Misschien een enge droom of zo?

Voor de liefhebbers een linkje met wat info over een sprongetje bij 15 maanden. Ik vond het wel heel herkenbaar Sprong 9 - Oeiikgroei.nl

misschien dat ik idd een foto'tje mail of zo. Met de mobiel kan dat niet. Langsgaan is ook te ver even naar Portugal

18. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @coco das erg vermoeiend zoveel op een nacht ik weet er alles van
    hier kwam hij vorige week 6 x en in moest de volgende dag werken.
    hij heeft vanacht lekker doorgeslapen was heerlijk....

@flex mooi bouwwerk ...
    wat moet je geschrokken zijn zeg...

ik kijk als ik ga slapen nog even op zn kamertje en dan leg ik hem gelijk goed zag ik gister avond dat er bloed in zn bed lag weet ook niet waar het van is.
    tot nu toe niet ziek geweest van de bmr gelukkig..

19. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    eten jullie kindjes slecht?
    hie rop het moment wel bijna geen warm eten sàvonds en boterham nog maar 1 van de 2 die hij altijd at!
    zal wel weer een periode zijn denk...

20. ilonaruben

9 jul 2009
    83
    0
    0
    facilitair medewerker
    amersfoort
    ellen - fijn van de mooie echo
    flex - knap hoor van esmee
    coco - fijn dat hij door slaapt.
    bulldog - ruben eet hier heel goed.
    ruben mag volgende week voor de prik. Was het vergeten :)

Deel Deze Pagina