Hey meiden, Alles goed..?? Ik heb nog niet terug gelezen sorry,zal ik morgen ffies doen Hier gaat alles goed Mijn kleine meisje is ook lekker aan het peuterpuberen haha Van de week lekker wezen zwemmen,en toen voor het eerst onder water geweest,ik vond het een beetje eng haha,maar jinthe die lachtte heel hard en toen vond ik het ook wel grappig.. Ik was alleen in het begin heel bang dat ze in paniek zou raken En is er al een meeting geweest bwtje,lin en bianca.? en ik ben ook erg benieuwd of bianca zwanger is!!
Jinthe eet gelukkig wel goed..al heeft ze weleens dat ze haar avond eten niet wilt,en dan geef ik haar zoiezo yoghurt,dat ze dan toch wat op haar maag heeft,maardat is gelukkig pas 2 a 3 keer voorgekomen
Dat heeft ze leuk gedaan zeg hahahaha..als ik houten blokjes bouwt met jinthe dat slaat zij de hele toren weer om whahahahaha..
Gefeliciteerd met jullie goede echo!!! Heb je al een manier gevonden om het op een leuke manier te vertellen..??
Zo toch weer een beetje up to date haha.. Ik heb v/d week geinformeerd voor een peuterspeelzaal,daar gaat ze tegenwoordig met 2 jaar al op wisten jullie dat??Ik ga jinthe v/d week inschrijven het is bij mij aan de overkant,dus ook wel een lekker idee dat ik er zo heen kan als er wat is. En wie heeft daar nog meer moeite mee.? ik bedoel jinthe is altijd bij mij,dus vind het best eng straks..Al is het heel goed voor haar ontwikkeling..Maar het duurt gelukkig nog tot volgend jaar
@ Claudia: Wij willen hem ook naar de psz gaan brengen als hij een jaar of 2 is. Is toch goed voor hem, want het enige kindje waar hij wel eens mee speelt is 9 maanden dan hem en die ziet hij ook maar eens in de maand ofzo, dus lijkt me wel goed voor zn ontwikkeling. Maar ik ben ook bang dat ik het niks vind om hem bij vreemden achter te laten.... Maar duurt nog even voordat het zover is. Wij zijn overigens nog niet bij de psz wezen kijken. Zijn daar ook wachttijden enzo, net als met het kdv enzo, dat je ver van tevoren aan moet melden, of is dat heel anders? Heb echt geen idee....
Hier nog steeds een goede eetlust. Eigenlijk eet ie veels te veel. De luier kan het soms niet aan..... Op het KDV is hij als eerste klaar met eten en zit ie te kijken naar z'n buur of ie iets kan pikken, ha ha Uitslapen is bij ons ook al een tijd niet. Als ik geluk heb is hij om 7 uur wakker. Vanochtend om 5.30, pfffff. Hij gaat dan wel om 8 uur weer slapen. Heeft denk ik gewoon trek 's ochtends. Hij slaapt gelukkig wel de hele nacht door vanaf 19 uur. Coco: Leuk de psz! Bij ons is er wel een wachtlijst. Het is wel heel goed voor de ontwikkeling. Ons mannetje gaat naar het KDV maar hij reageert heel sociaal op iedereen ook buiten het KDV (kindjes en volwassenen). Hij is ook (nog) niet eenkennig geweest. Als ik hem breng is hij mij gelijk vergeten, das wel minder.. De vaatwasser is stuk, vanochtend zou er iemand komen. Ben benieuwd wanneer ie komt. We zijn de hele week al gezellig ouderwets samen aan het afwassen, best gezellig eigenlijk
Hier dus precies hetzelfde,jinthe speelt weleens met mijn broertje,maar die is al 10 jaar.en dat vind ze al geweldig,en ook reageerd ze goed op kindjes tijdens het zwemmen.. Ik heb ook een beetje de angst om haar daar achter te laten Ik denk dat het een kwestie is om daar erg aan te wennen..
Hallo allemaal, Eindelijk weer ff tijd om bij te lezen zeg! Zijn jullie kids ook snel aangebrand en kunnen ze zich slecht zelf vermaken. Hier is het echt niet normaal meer en dat nu al 2 wkn lang. Ze wil continue bij mij op schoot en kan zich niet alleen vermaken. Veel herkenbare dingen trouwens gelezen, tandenpoetsen is hier ook drama. Verschonen trouwens ook nog steeds, madam wil niet blijven liggen Met het avondeten wil ze ook alles zelfstandig doen, is wel ff wennen voor mij want ik ben ook zo'n schoonmaakmiepje Verder alles ok hier, ze loopt nu helemaal los en snel dat ze is, vooral als ze wegloopt Ook brabbelt ze erop los, maar weinig verstaanbare woorden nog. Leuke foto's zijn er ook geplaatst, erg leuk om te zien hoe alle kids veranderen hoor! Evy heeft maandag haar prikjes gehad. Ben benieuwd, wanneer zou je er nu evt iets van kunnen merken? Ze weegt nu 11,1 kg en is 82 cm lang. Ik zal zo ook ff een foto plaatsen van Evy, van de vakantie toen ze begon met los te lopen... Tot snel weer! Gr Carola
ik zie de foto wel als ik op de link klik..maar je moet nu bij je berichtje naar meer opties gaan en dan je foto toevoegen... (beheer bijlagen) Dan komt je foto wel rechtstreeks in beeld Maar mooie foto! De BMR prik tussen de 7-14 dagen ongeveer en de MenC kan ze een paar uur later wat hangerig van zijn. Hier niets gebeurt. (gelukkig!)
@ Ellen: Wij hebben ook een vaatwasser, maar gebruiken hem zo min mogelijk. Samen afwassen kan inderdaad best wel gezellig zijn he.. @ Carola: Leuke foto!
@mamakaatje leuk foto hoor en wat je schrijf is hier helemaal bekent.. hie rnog steeds een mannetje met koorts was net 38 en het moe tnog avond worden! bijna niks gegeten vandaag! van de bmr prik kunnen ze toch ook huiduitslag krijgen? sinds vanmorgen zijn heel zn billetjes rood en kapot. hie rook naar een psz maar dat mag hier pas vanaf 2,5 jaar.
@ bianca heb je al getest?????? zo ga nu eten maken morgen onverwachts werken en morgen avond visite! dus zal er weinig zijn van het weekend... wens iedereen een fijn weekend!!!!
hey meiden, leuke foto mamakaatje Esmay loopt nu ook al buiten los en staat uitzichzelf op sinds vandaag als ze is gevallen Esmay heeft nog steeds geen koorts gelukkig! hoop dat dat zo blijft. ook heb ik vandaag alle enveloppen al geschreven voor het geboortekaartje
Hier een ziek mannetje... En niet van de prik, want daar is die vorige week al ziek van geweest! Hij zat eind van de middag rustig op de bank met papa en ineens trekt die een beetje wit weg en er komt ineens een straal uit, zo had ik het nog nooit gezien! Ik schrok me wild, hij bleef heel stil zitten, niet huilen ofzo, maar echt heel zielig! Maar weer lekker in badje gezet en pyama aangedaan en even later weer een boer en wat overgeefsel... Nu ligt die lekker op bed, hij heeft nog wel wat gegeten, nu hopen dat het erin blijft.... Ook koorts, 39 graden.... Zo zielig! Leuke Foto Carola! Flex, Schiet nu op he, kleine mensjes worden groot! En succes met alle voorbereidingen voor je volgende meis! Hier gaat hij ook als het kan naar de psz, lekker spelen met leeftijdsgenootjes idd!
@mamakaatje,leuke foto.. @bulldog en kleintje beterschap met jullie mannetjes.Hoop dat ze snel weer opgeknapt zijn. @blondie,hoe gaat het met je?en met je zwangerschap? @lin,hoe was jullie vakantie..?? hebben jullie nog de meeting gehad? @Bianca,ik ben nu wel heeeeeeel nieuwschierig of je zwanger bent @bwtje,hoe is het in het nieuwe huis?druk aan de klus?? @Fl3x,hoe is het nu met je,ben je alweer wat opgeknapt?En ben al heel benieuwd naar het mooie geboortekaartje Hier ben ik zelf ook een beetje grieperig,hoofdpijn en heel mijn lichaam doet zeer,en dan heb ik het weer warm,koud,warm ,koud best vervelend..Maar toch geen koorts Met jinthe gaat alles super als ik nu mijn vingers geef,staat ze zelf op,en wil continu aan de hand stappen Zal ook wel niet heel lang meer duren..
ff snel een berichie hier erg druk allemaal ja!! gaan zo verven, oma en opa komen oppassen erg handig! we zijn al heel de ochtend op reep..en nu nog klussen pfff en gisteravond tot 2h gewerkt.. morgen verjaardag sem maandag eerste schooldag!!! dinsdag haar echte verjaardag bbq in nieuwe huis met bezoek wat zondag niet kan haha etc etc maarrrrr dat weekend ook lekker een weekendje op vakantie met zijn familie heerlijk ff rust en gezellig altijd met hun!! Dus dames ik ben hier wat minder en kom snel weer beppen!! liefs Sanne