@ bw'tje en LInda: ik schrijf jullie ff een pb wat er aan de hand is en waarom ik niet heb gereageerd op de telefoontjes.. De dames die nieuwsgierig zijn.... helaas gisteravond zijn de duiveltjes doorgekomen.... Heb nog even met mijn vk gepraat (die woont achter mij). Het duidde allemaal op een zwangerschap; had ook helemaal geen klachten m.b.t. een naderende ongi. Had wel veel witte vloed na mijn eisprong, wat er op duidde dat het goed zat. Er is wel contact geweest tussen ei en sperma, maar de innesteling heeft niet echt zijn werk gedaan. Dus heb eigenlijk geen echte zwangerschap gehad. Op naar de volgende ronde.
@zieke kindjes: beterschap! @Flex: wat gaat het snel met je zwangerschap zeg, jemig nog maar een paar weekjes... hoe voel je je? @bwtje: lekker druk met klussen dus... succes en denk ook aan jezelf he! @Claudia: beterschap! Psz weten wij nog niet, zat gister te kijken, maar het is wel aardig duur voor 2 dagdelen. Weet ook niet hoe ik het zou moeten doen, ze gaat al 2 dgn naar het kdv en 1 dag naar mijn ouders.... Weet wel uit ervaring dat het beter is voor de kids, op school zien wij duidelijk verschil tussen de kids die wel naar een psz zijn gegaan en wie niet... Hier een meisje die 's avonds niet zo goed kan inslapen en ook 38,1 had, hopelijk zet het niet door. Hopelijk krijgt ze niet al teveel last van de prik. Ff een vraagje, hoeveel flesjes geven jullie nog? Evy krijgt 's morgens bij het ontbijt 130 ml melk naast de boterham, Tussen de middag 100 ml melk naast de boterham en voor het naar bed gaan een flesje peutermelk van 135 met 1,5 schepje granen.
de koorts is hierweer weg en hj heeft gister ook weer gegeten! @bianca balen dat de duivels doorgekomen zijn, hopelijk volgende ronde meer geluk...
@ hier doen we smorgens 100 ml melk smiddsgs na het brood 100 ml melk en savonds voor het slapen 100 ml melk maar aangezien esmay nu al weer paar dagen om 6 uur wakker is hebben we besloten om smorgens 150 ml melk met bambix en savonds 150 ml melk en bambix te geven gaan we vanaf vandaag proberen. hoop dat dat gata bevallen (goed id bulldog hihi)
hier helemaal geen fles meer. 's ochtends melk met boterham, daarna fruithap, 's middags bij boterham weer melk. Dan naar bed. Na het slaapje: thee, water of roosvicee met een liga, soepstengel of iets anders. 's avonds warm eten. Ze eet gewoon met de pot mee. En rond 7 uur krijgt ze een toetje. Een danootje. Ik heb nu die dingen van de olvarit (in het koelvak bij de vla en andere melkproducten). En ze doet 't er goed op. Ik heb nog een aantal kant en klare pyjamapapjes staan, maar die hoeft ze neit meer. Melk wat ze drinkt is ca. 400 ml. op een dag. Nog iets anders. Ben dus ongesteld geworden. En ik heb toch buikpijn gehad. Echt niet normaal meer. Mijn baarmoeder moet schoongemaakt worden en ik vloei toch veel. Een normale tampon zit al snel vol (sorry voor de details). Maar nu gaat 't gelukkig weer de goede kant op. Maar ik heb er veel last van gehad.
hallo allemaal! ben weer terug van vakantie@! we hebben het heel leuk gehad en noa is heel lief geweest...we zouden eigenlijk morgenochtend weggaan maar we hadden echt zin om weer naar huis te gaan.... ik ben nog niet ongesteld geworden...afgelopen vrijdag getest maar was negatief..ik test van de week als ik nog niet ongesteld ben nog n x... ik ga nu ff alles bijlezen!
@coco hier exact hetzelfde. noa wil niet meer gevoerd worden en een potje wil ze al helemaal niet...ze wil het allemaal zelluf doen maar met een lepel eten snapt ze nog niet...dus maar zoveel mogelijk met dr handjes laten eten...dan dus geen prutjes maken....(vorige week rode kool met hachee was geen goed idee) vanavond kwamen we terug van vakantie en macdonalds gehaald...en voor noa een happy meal..nou dat vond ze wel wat...lekker wat patatjes gegeten en lekker (ZELLUF) dopen in de fritesaus en een paar stukjes kip-nugget gegeten...ze zat ervan te smullen...was eenmalig als afsluiter van de vakantie...normaal krijgt ze gewoon groenten aardappel en een stukje vlees ga weer ff verder met bijlezen
zo nou ben helemaal bij... @bianca bale voor je dat de duivels toch zijn gekomen....ik ben nog steeds niet ongesteld geworden...vrijdag negatief getest en durf niet meer te testen...heb veel witte afscheiding de laatste paar dagen maar weet niet of dat wat zegt...ik ben toch bang dat die tussentijdse bloeding toch een menstruatie was...naja ik wacht maar af.. @bwtje jammer dat de date niet is doorgegaan maar ik had jouw nummer niet en ook geen internet bij de hand anders hadden wij wel wat kunnen afspreken...volgende keer beter.. gefeliciteerd met je huisje! klusze! @mamakaatje leuke foto zeg wat een moppie!! @ellen heb je het al aan je ouders verteld? waar zijn ze op vakantie? wanneer komen ze weer terug? bellen ze nooit, dat je ze alleen via sms kan laten weten? (ik en mijn moeder bellen echt TE vaak) fijn dat je echo goed was zeg!!!! @flex wat gaat dat hard zeg met die tandjes!!! leuk!! voel jij je alweer wat beter>?? lekker dat esmay je uit laat slapen de laatste tijd...hier is het de hele week 7:00 geweest..uitslapen ho maar en het ochtend slaapje doet ze ook niet meer @clau de vakantie was erg leuk! het weer viel gelukkig ook nog mee! noa heeft het ook erg leuk gehad....enne over het achterlaten bij de psz...in het begin zal het moeilijk zijn en zal je wel n traantje laten, helemaal omdat de kinderen het zelf dan ook echt beseffen en weten dat mama weg gaat ze er zelf ook een krijsheisa van zullen gaan maken....ik vond het in het begin ook echt vreselijk (remeber? dat ik bij jou zat,..) maar het voordeel was toen dat ze het besef toen nog niet had dat wij weg gaan...en ze dan langzamerhand kunnen wennen...nu staat ze te zwaaien als we weggaan nog geen 1 x gehuild...en 1 troost de psz is maar een ochtendje of een middagje dus je hebt r zo weer terug sorry als k iemand vergeten ben! hier is de 15 maanden sprong ook duidelijk aanwezig....ze zegt de hele tijd NEE, ze jankt, dreint, krijst, gilt en dramt als ze haar zin niet krijgt of als iets niet lukt...ze eet redelijk, maar wil ALLES zelluf doen..., slaat me soms zomaar...kortom soms kan ik dr wel achter het behang plakken.....grrr naar 5 min later kijkt ze me weer zo lief aan met dan lieve smoeltje en die mooie blauwe oogjes.....en dan ben ik weer om... hoe gaan jullie om met dit peuterpuber gedrag?? vind het soms erg moeilijk..
*PLOF* op de bank en kom er nie meer vanaf! wat een drama vanmiddag hier! nadat me ouders weg waren om half 5 begon de elende Esmay helemaal overstuur ze snikte erover! ik deed alles om haar stil te krijgen niks hielp voelde me echt machteloos heb zelf een potje staan meehuilen was aan het koken esmay aan troosten tegelijk uiteindelijk toen ze der eten had was ze stil heb haar al om 7 uur in bed gelegd en de is meteen gaan slapen wat er nou was? @ linda wat fijn dat jullie het lekker hebben gehad! Enne hier is uitslapen niet meer bij helaas tegenwoordig weer 6 uur
Kan gebeuren hoor ze hebben allemaal weleens zo'n bui. Maar je moet proberen je er niks van aan te trekken hoor en al helemaal niet gaan huilen (kom vast van je hormonen) Kan als ze ouder worden ook niet meer, dus nou nog tijd zat om te oefenen. Mamakaatje: Leuke foto zeg, zijn jullie lekker aan het varen geweest?? Hier drinkt ze nog 2 keer 200cc gewoon halvolle melk. Bulldog: Fijn dat het weer wat beter ga!! Ik vind dubbeltje op zijn kant ook zo interessant, onbegrijpelijk soms dat die mensen met een salaris waar wij U tegen zeggen niet rond kon komen Claudia: Ohh is ook niks voor mij hoor om mijn kind onder water te houden, leuk dat ze niet bang was. Coco:Hier was het bij de psz een half jaar wachtijd, maar verschilt per psz zou gewoon even bellen. Kleintje: Beterschap hoop dat het alweer wat beter ga. Bianca: Jammer zeg op naar de volgende ronde. Ik denk toch als je zo'n buikpijn had dat het toch een beetje en miskraam was. Beetje rare vraag verlies geen grote stolsels?? Linda: Leuk dat je weer terug bij, nog leuker dat je vakantie geslaagd was. Hier ook een meisje dol op mac donald, ze moest gewoon huilen toen haar danoontje op was
morgen meiden! hier heerlijk geslapen wel tot 7 uur en daarna nog tot half 10 me meisje is hartstikke vrolijk ben blij toe haha heb een week lang een oppashiondje die wordt maandag weer opgehaalt en de dag erna halen we onze pup esmay vind de hond helemaal geweldig haha
leuk wilma dat esmay zo leuk is met de oppashond! en lekker zeg dat uitslapen! hier was het vanmorgen half 8 en nu ligt ze weer op bed...ze was hardstikke moe...op vakantie ging ze sochtends niet slapen maar nu wel... vriendlief ging noa om half 8 eten geven en ik heb tot 9 uur uitgeslapen nadat ik vanaf onderaan de trap door noa werd geroepen...hiihhi maaaamaaaa!!! klonk het....of te wel tijd om op te staan... vanmorgen weer getest..was toch wel benieuwd maar helaas negatief....ik denk dat ik toch een menstuatie heb gehad...wat ik dacht dat een tussentijdse bloeding was....vorige week donderdag had ik toen we in de auto zaten onwijze buikpijn echt niet normaal...had echt het gevoel alsof ik een blinde darm ontsteking had (niet dat ik dat ooit gehad heb maar goed) dat duurde wel een half uur en daarna voelde ik echt zo'n *plop* ik dacht misschien is dat wel me eisprong....naja voor de zekerheid hebben we de volgende ochtend nog maar even geklust...dus we zien het wel...ik vind het wel frustrerend dat ik nou niet precies weet of ik nu in ronde 1 of ronde 2 zit oftewel wanneer ik nou ongesteld moet worden/had moeten worden...pfff we wachten maar weer af...
ja, dat is wel even raar, als je uitging van een andere ongie, maar ja, als je geklust hebt, het is altijd het proberen waard toch? wat leuk dat esmay hondjes leuk vind! hier ook een enorme dierenvriend, hij is helemaal gek van onze rooie kater, en bij opa en oma van hun hondje...
@ linda ooh vervelend een nega test en mssn idd toch je eisprong gehad en was die tussentijdse bloeding gewone menstuatie het is idd lastig welke dag je nu moet aan houden maar zou gewoon de eerste dag van die "tussentijdsebloedding" aan houden
Goedemorgen, @Linda: balen dat de test negatief was. Blijft toch iedere keer spannend he! @Flex: wat leuk een oppashondje. En straks zelf een puppie Wat voor een ras krijg je? Hier ook een hondengek, alleen als ze erg dichtbij komen is het toch wel heel spannend en houdt ze zich stevig vast aan mama's benen Vanmorgen hebben we heerlijk uitgeslapen tot half 9. Negen uur aan t ontbijt en nu ligt ze net weer een kwartiertje te slapen. Morgen weer werken, waar ik echt geen zin in heb. Ach nog 3 1/2 week volhouden en dan ga ik bij mijn nieuwe werk beginnen. Zal wel ff wennen zijn voor Evy, ze moet er dan toch echt om half 7 al uit. Jullie nog leuke plannen voor vanm? Het wordt geloof ik lekker weer. Ik ga denk ik een stukje fietsen met Evy. Vanmorgen was haar temp weer 36.6 hopen dat ze dus geen verhoging meer krijgt vanavond.
@ MAMAkaatje we krijgen een Beagle heb er zin in haha vooral omdat esmay zo leuk reageerd op honden haha en heerlijk zeg uitslapen zal starx idd wennen zijn als ze er half 7 al uit moet haha