Een beagle, wat leuk Flex! Wat een leuk speeltje heb je voor Esmay gekocht. Ik moet me telkens ook inhouden om niet van alles en nog wat te kopen Wil eigenlijk een stoffen stoeltje voor d'r kopen, is in de aanbieding bij Prenatal. Maar ja het geld is op, want in de zomervakantie had ik bijna geen salaris
@ Flex: Houd er rekening mee dat het zindelijkheids maken ook veeeeeeeeeeeeeel tijd kost hahaha! Wij hebben onze pup nu 2 weken, maar je mag er vroeg uit hoor! haha
Wij zijn weer thuis van vakantie in Italiƫ..!! Was erg lekker, Senna heeft ook zo genoten; elke dag gezwommen en de hele dag door een vrolijk meisje (nou ja, op ook haar nukken na dan, want ze kan erg goed duidelijk maken wat ze wel en niet wil..). Zal wel weer even wennen zijn voor d'r hier, minder aandacht en kdv. Vanmorgen toch maar meteen erheen gebracht, er wel een halfuur bijgebleven want ze begon al meteen hard te huilen... en ik ga d'r vanmiddag mooi op tijd ophalen. Linda, lekker dta jullie ook een fijne vakantie gehad hebben. Balen van je negatieve testen en dat je nu niet weet waar je zit in je cyclus... Verder heb ik nog niet veel bijgelezen. Eerst even wassen en spullen opruimen... geen zin in... En de kat is kwijt (sinds gisteravond), grrrr.... Oja bwtje, gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje! Ellen, fijn een goeie echo!! Hoe voel je je?
oooooh JIPPIE!!!! gelukkig heb ik grasveldje aangelegd haha hoef ik iig niet midden in de nacht naar het park te sjouwen haha hoef ik me iig niet te vervelen strax
@ zonneschijn welkom terug op de nederlandse bodem fijn dat jullie het lekker hebben gehad alweer 35 weken! gaat hard zeg hoe voel jij je??
Gaat snel ja... en we hebben nog niet eens een naam, geboortekaartje en kamertje is ook nog niet af... Voel me oké, m'n buik is nu echt wel veel dikker dan bij Senna en die zit wel echt in de weg (met slapen, tillen en bukken enzo). Jij bent ook al een flink eind op weg. Je had best wat last van kwaaltjes toch of gaat het nu weer beter? EN weten jullie al een naam? Hoe lang moet je nog op het hondje wachten? Ik ben helemaal geen honden-mens maar kan me goed voorstellen dat je er veel zin in hebt! Vanavond lees ik bij, nu nog even was ophangen, boodschappen opruimen en vast een beetje koken; hè bah, weer echt helemaal uit de vakantie-stemming... Rob (manlief) heeft in de vakantie echt veel gedaan; hoefde helemaal niet te sjouwen, koken, heb maar 4 x afgewassen ofzo. Erg lekker zo'n man, helaas nu weer voorbij, hij moet ook weer werken...
Ik heb zo af en toe wel goedde dagen er tussen zitten maar heb idd veel meer kwaaltjes als toen met esmay maar goed tis voor goed doel onze hond komt 15 september al volgende weke dus hihi wij hebben al een naam en geboorte kaartjes en kamertje zijn ook al klaar haha ze kan komen! hier even buikfoto net gemaakt
@zonneschijn welkom terug!! fijn dat jullie zo''n leuke vakantie hebben gehad! jeetje 35 weken alweer gaat ECHT hard zeg!!! nu maar snel een naam gaan bedenken voor je het weet is hij er en issie naamloos @flex mooi buikje!! leuk nijntje ding zeg! had vorige week ook weer bijna wat voor noa gekocht op vakantie maar ze heeft zoveel speelgoed weet bijna niet meer waar ik het laten moet...en sinterklaas komt over een kleine 3 maandjes ook weer in het land..die neemt vast wel wat voor dr mee @mamakaatje wij hebben ook zo'n stoeltje gekocht voor noa maar dan bij de woonexpress die was daar 19,50 stuk goedkoper als bij prenatal..ze vind hem he-le-maal geweldig...ze eet er lekker haar fruitje in...en drinkt dr flesje melk erin...en kijkt er tv in...ook leuk om er gewoon mee te spelen en ermee door het huis te schuiven
zonneschijn: Leuk dat je weer terug ben!! fl3xgirl: spannend dat het hondje komt, Maar goed dat het hier niet komt want Judith is panisch voor alles wat maar dier is.
hello meiden @flex Leuk een oppas hondje, Ik heb ook dat nijntje ding. ruben vind het geweldig. @linda wat jammer van je nega test. @zonneschijn leuk dat je weer terug bent. Lekker genoten. Hier ene leuke foto van ruben en zijn nieuwe tafel
@ ilona leuke foto's @ hier zag dat esmay wel meer dan 3 bulten heeft in de mond 2 naast de voortanden en snij tand en mssn zelf al een kies effe afw88 nog ze zijn nog niet door
@ Wilma: Leuk cadeautje! Hier hebben wij ook zoiets, alleen dan niet van Nijntje. Alleen is Jayden er niet zo gek op, ik vind hem juist wel heel leuk! Mooie buikfoto. Hoe gaat jullie hondje heten? @ Zonneschijn: Welkom terug. Jammer he, dat je dan meteen weer in die dagelijkse beslommeringen zit, vakantie lijkt meteen eeuwen geleden. Hoe vaak slapen jullie kindjes nog? Wij zitten hier echt weer in een slaap-dip. De afgelopen week komt hij al weer telkens een aantal keren 's nachts. En overdag is hij echt aan het afbouwen. Vandaag heeft hij maar 1 slaapje gedaan van 20min.
Nou, hier slaapt hij dus maar van 21 tot 7.00/7.30 en vaak wordt 's avonds/'s nachts ook nog 2/3 keer wakker. En nu gaat hij overdag ook al afbouwen... een kindje zo klein heeft toch veel meer slaap nodig?
hier 1 slaapje na zijn brood om 12 uur. en dan is het meestal wel een uurtje of 3 (vorige week bijna 4 uur!). hier gaat hij rond 7.30 naar bed, en is meestal tussen 7 en half 8 weer wakker
@linda balen van je nega test! @flex mooi buikje.. @zonneschijn welkom terug fijn dat jullie het zo goed gestelt hadden op vakantie. ennee nog geen naam dat worden nog leuke laatste weken dan ...
@coco hier slaapt hij smiddags een uur en savonds van half 9 tot half 7 - 7 uur met een aantal keren wakker snachts..