@ellen leuk een jaar abbo? woon je daar in de buurt??? noa zat bij de apen de hele tijd AAP AAP en alle soorten vogels incl flamingo's enzo zegt ze googel ihihhi en een zebra is ook een PAA(r)D! echt schattig hoe die kleintjes genieten hea? ik ga misschien ook een jaar abbo kopen mijn ouders wonen daar redelijk vlakbij en daar kom ik best vaak...hoeveel kost een jaarabbo eigenlijk??
@ Ellen: Ja, die serie die jij bedoeld is leuk he. Vooral dat bankje ervan, zo lief. Maar die serie met dat hondje en poesje komt nu terug in 3 nieuwe kleuren: rood, wit en blauw. Ik heb nog bij die witte staan kijken. Stoeltjes hebben ze nu al in alle kleuren, maar dat tafeltje ervan is pas over 6 weken leverbaar. Maar wat een slim idee van jou om er zo'n Lack tafeltje bij te gaan halen, die dingen zijn echt spotgoedkoop en net zo groot. @ Mineke: bedankt voor de link, ik zal eens gaan kijken. Maar €70 vind ik inderdaad best wel duur.
@linda en coco hier heb ik niet eens een album gemaakt het komt er gewoon niet van ik heb weet ik hoeveel foto`s op de comp staan maar doe er niks mee .. echt ergggggg...
net toch maar de box opgeruimd en schoongemaakt.. wat een ruimte ineens weer... manlief zei laat hem staan voor de volgende maar zie het niet zitten om nog zo lang met dat ding in huis te staan..
@ellen das ook lekker dan komt je kind volgende x miss weer met een blauwe plek thuis. snap wel dat er niks aan kunnen doen maar toch..
@ bulldog: Hier net ook de box uit elkaar gehaald en in de schuur gezet. Inderdaad een erg lege plek nu, maar daar komt dus binnenkort een tafeltje met 2 uberschattige stoeltjes te staan.
@coco ik heb ook een tafeltje met 2 stoeltjes maar die zet ik hie rnog niet weg want dat lijkt me nog iets te gevaarlijk aangezien meneer overal opklimt!!! ik heb die van ikea een rood tafletje met groene stoeltjes gekregen van mn schoonouders.
Is dat die van de mammut serie?? Hier heb ik die namelijk ook en Judith vind het ook een mooi klimding al wat word het wel minder de laatste tijd. Lekker al die boxen opgeruimd, hier hou ik hem er nog even in zolang ik hem af en toe nog gebruik. Loop er hier eentje te mopperen, ze had net een blauwe stift gevonden en die pakte ik af. Nou zit er een blauwe streep op haar arm en zit ze te plukken om die weg te krijgen. En ik zit hier er hard om te lachen is zo'n leuk gezicht. Ga ze maar badderen dan is ze daar ook weer van af.
dat had ik afgelopen maandag met chiel zijn ringvinger, hij ging langs de wasmand af terwijl die werd opgetild. dus bloedde het iets, pleistertje erop. en kwaad dat hij was, er proberen af te trekken, en schudden met zijn handje in de hoop dat het er wel af zou vallen, maar niks hielp. dan was het weer even stil, want dan was hij vergeten dat de pleister erop zat, maar zodra hij die weer zag, was het weer boos doen. wij hebben hier erg gelachen!
oooh haha Esmay gisteren vingertje tussen keukenlkastje en bloede ook ene beteje velletje lag er half af ik pleister erop zit ze er heel geinterresseert naar te kijken en liep heeeel erg zielig te doen elkekeer naar ons toe lopen vingertje laten zien hahaha ze heeft hem er uiteindelijk ook zelf afgetrokken hahaha maar dat was ook wel grappig om te zien hoe ze zo naar je toe komt lopen
esmay heeft 4 tandjes en zijn er volgens mij 2 onderweg lig in een deuk hier me mannetje is oud papier ana het verzamelen om aan de weg te zetten hij doet het in een doos en esmay smijt het er net zo hard weer uit
@flex hahah dat komt me bekend voor! hier al 8 tanden en 4 kiezen...gaat echt hard! pff me album is eindelijk af maar is onwijs gaaf geworden! @bulldog is misschien ook wat voor jou via hema...ben je er in 1 x vanaf..ik had zoiets van ik moet het NU doen anders is het straks echt niet meer te overzien...nu ga ik elke maand een paar pagina's maken en sla het elke keer op op het hema foto programma zodat ik straks niet weer van een heel jaar hoef te doen....het is wel vrij prijzig vind ik...we zitten nu op 75 euro en hebben 73 pagina's er gaat nog 15% korting van die 75 euro af. het klinkt duur maar als je zoveel foto's moet laten afdrukken, lijm, fotoalbums dan ben je denk ik meer kwijt... lijkt me leuk als ze 10 is ofzo en er staan 10 van die boeken in de kast (moet ik niet vergeten elk jaar zo'n boek te maken)
dames wij zijn een lang weekendje naar scherpenzeel!! Tot volgende week weer nog ff druk! en dan dat weekend overhuizen jeeej spulletjes in huis En hopelijk ook een internet verbinding ben benieuwd hoe goed dat gaat !!
Linda: geen idee hoe duur een jaarabonn. is. We wonen er wel vlakbij ja. Hier trouwens ook 8 tanden en 4 kiezen en één hoektand staat op doorkomen. Hij kwijlt als een gek.... tot later!
ff snel gekeken: gezinsabonnement / grootouder-abonnement - 160,00 twee ouders/verzorgers en inwonende kinderen van 3 t/m 17 jaar of twee grootouders en 4 vaste kleinkinderen vanaf 3 t/m 17 jaar eenouderabonnement / eengrootouder-abonnement - 110,00 één ouder/verzorger en inwonende kinderen van 3 t/m 17 jaar of één grootouder en 4 vaste kleinkinderen vanaf 3 t/m 17 jaar persoonlijk abonnement - 65,00 Geldig voor 1 persoon van 10 t/m 64 jaar kinder-abonnement - 45,00 Geldig voor 1 kind van 3 t/m 9 jaar senioren-abonnement - 57,50 Geldig voor 1 persoon van 65 jaar of ouder
@mineke weet niet hoe die serie heet zou goed kunnen.. @linda ja miss wel een idee ja moet het echt gaan doen als er iets met me comp gebuert heb ik niks meer vind het af en toe zo leuk om de foto`s van de geboorte terug te kijken.. @bwtje veel plezier...