Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    bwtje: Veel plezier en succes met de verhuizing.;)

Poeh hier voor het ook spannend, lag vandaag een brief op de mat dat van het bedrijf van man dat er een gesprek kom over de recessie en de gevolgen daarvan in hun bedrijf.8)

2. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Bwtje: succes met de verhuizing!

Mineke: hopelijk geen slecht nieuws dan op het werk van je man...

Hier gister een dipdagje gehad. Evy is al 2 wkn aan t mopperen en huilen, maar gister was bij mij de emmer overgelopen.
    Ze wilde absoluut niet gaan slapen overdag en had de 2 dgn ervoor ook al amper een uurtje geslapen. Ze bleef maar huilen en omvallen en wilde continue op schoot. Op een gegeven moment kreeg ze (weer) haar zin niet en kneep ze mij in mijn wang.
    Ik werd zo boos dat ik haar maar snel even op bed heb gelegd, waar ze natuurlijk helemaal weer door t lint ging. Ik wist echt niet meer wat ik moest doen en heb een flink potje lopen huilen.
    Heb vriendlief toen ff gebeld en ben toen maar even langs mijn broer gegaan met Evy, moest echt ff weg. Later ging t gelukkig wel weer.
    Schrok gewoon van mezelf en twijfel nu gelijk of ik wel de goede keus heb gemaakt om straks op een kdv te gaan werken.....
    Sorry moest het ff kwijt:):(

Hier trouwens een mond vol tanden: 8 tanden, 4 kiezen en de hoektanden zijn onder al helemaal door en boven zijn het kleine puntjes.
    Wanneer zouden ze de laatste kiezen gaan krijgen?

3. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    mamakaatje: Je heb juist heel goed gehandeld, je wist van jezelf dat je er niet meer tegen kon dus heb je haar voor haar eigen veiligheid op bed gelegd.
    Dit heb ik ook weleens gehad hoor, heb drie kinderen. Het probleem als moeder is dat je er al dagen mee zit en op het kdv is het toch van een ander. Is het je werk en voel je je niet al moeder falen en geloof nooit dat je dat op je werk zal krijgen. Want dan zit je niet 24 uur per dag op elkaar lip.

Ik heb hier wel ontdekt dat ze op deze leeftijd het uitproberen alweer begin. Omdat het mijn derde is ben heel consequent geworden. Als ze gaat krijsen als ik ze op bed ligt heeft ze pech, ga een paar keer terug om te troosten en leg ik haar weer neer. Net zo lang tot ze slaap, pas heeft ze dat 2 avonden vol gehouden tot 10uur.:$ Maar nou ga ze gelijk weer heerlijk slapen, ze zijn zo slim want ik had haar die avond ervoor er wel uit gehaald. Dan denk je misschien is er wel wat niet dus gewoon uitproberen, ze vind het wel gezellig beneden.:D

4. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Mineke: hopelijk valt het voor je man mee...

Mamakaatje: Vervelend als ze zo lopen te jammeren... Ik kan er ook slecht tegen. Maar wat Mineke zegt, goed gedaan. Als het je werk is voelt het ook anders denk ik en reageer je anders.

5. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    ff spammen....
    het duurde even voordat opa en oma doorhadden wat er op stond :)

6. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Leuk!!!!!!! Echt een schatje is het, wat een ondeugd straalt hij uit zeg.:D:D

Dus ze zagen het niet gelijk??? Kon je wel je mond houden???

7. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Ellen: Wat een gaaf shirt zeg. Heb je die tekst zelf bedacht? Grappig!
    En inderdaad, wat een ondeugd zeg...

8. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    haha, ondeugd zeker!

ik heb net iets heeeel erg leuks gezien. Kijk maar eens onder www.fotomozaiek.com en dan bij baby.

9. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ja, is zeker heel leuk. Maar wel duur. Maar ze zullen er wel een hoop werk aan hebben om dat te maken. Wil jij zoiets gaan bestellen dan Ellen?

10. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Mineke en Ellen: bedankt voor de reacties. Gisteren heeft ze gelukkig weer een vrolijke dag gehad. Kon ik ook weer ff bijtanken.

Ellen: wat een leuke foto, knap mannetje heb je. En wat een leuk idee zo met dat t-shirt.

Straks gaan we naar Zeeland kijken naar een camping of we daar een voorseizoensplek willen nemen voor onze caravan.
    Kunnen we in de weekenden daarheen wanneer het lekker weer is.

Fijne dag allemaal!

11. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Coco: ik ga het nu niet bestellen maar het leek mij een leuk cado voor bijvoorbeeld mijn man z'n verjaardag of voor een huwelijksfeest of zo. Eerst ga ik een fotomuur (laten) maken van een mooie reisfoto, we moeten de zolder afmaken en een nieuwe kamer voor raul inrichten.

mamakaatje: gelukkig ging het weer beter...

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meiden,

hoe gaat het met jullie??

hier wel goed Esmay heeft af en toe haar buien nog haha

En net ik smolt gewoon was live 4 you aan het kijken en daar ging thomas berger kon ik maar even bij je zijn esmay staat aan de salon tafel van ene beentje op andere beentje mee tebewegen op de muziek maar ook de armpjes in de lucht en zwaait heen en weer

echt zooooo geweldig om te zien! genoot er echt van:D

13. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @flex aahhhh wat lief!! zou ook weg smelten...noa gaat vaak heen en weer als er een liedje op staat en dan lacht ze er ook zo lief bij dan smelt ik ook...:)

@ellen wow leuk shirt man! wil ook zoiets doen als ik zwanger ben van n 2e..

@mamakaatje goed gehandeld juist! soms zijn ze zo onuitstaanbaar...en dan kan ik me soms ook moeilijk beheersen maar goed jjuist dat je haar in dr bedje hebt uit laten razen..!

noa was van het weekend heel lief lekker gezellig geweest en steeds lief gaan slapen.. vanavond lekker gechineesd nou ze heeft me toch zitten smullen hahah we hebben echt in n deuk gelegen! ga lekker ff bankhangen kom morgen wel weer langs! fijne avond!

14. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

zow, t is rustig hier op maandag ochtend.

15. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    het is rustig hier.....
    Vanochtend wezen babyzwemmen. Na een half uurtje heeft Raul hele blauwe lippen en zit ie helemaal te trillen. Vond het een beetje eng eigenlijk. Ik vind dat ze ook best enge dingen doen voor die kleintje. Volgende week moeten we onderwater door een hoepel gaan zwemmen :( Hebben jullie dit ook wel gedaan met zwemmen??

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

jeetje blauwe lippen?? hoe koud is het water daar wel niet??:(

esmay hoefde niet door een hoepel onder water maar voor de foto wel zoiets gedaan tis idd beetje eng je kind loslaten onder water maar ze kunnen er goed tegen ;)

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

zo he wat is er veel gekletst vandaag ;)

Esmay kan steeds meer duidelijk maken dat ze wil eten haha
    net zei ze ete ete ete liep naar me toe en pakte me hand (moest meelopen) en ze loopt zo naar de keuken hihi
    tis toch ook zo'n schatje he!

morgen mogen we onze pup ophalen :D

18. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @flex spannend joh! leuk dat esmay al zo goed kan aangegeven dat ze wil eten! noa begint echt een beetje te jammeren enzo als ze honger heeft...

vandaag toch de duivels gekomen:( op naar een volgende ronde...

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

oooh linda wat balen zeg!:( hoop dat deze ronde raak zal zijn!

20. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Sorry hoor heel de dag hier de hort op geweest.

Linda: Balen zeg, zeker omdat je het zo graag wil.

xxxx1974: Blauwe lipjes is een teken dat het water te koud is. Het zou ook niks voor mij zijn hoor onderwater laten zwemmen, maar het zal wel helpen met water vrij maken. Nou en als je het niet durf, zou ik het gewoon zeggen hoor. Je moet geen dingen doen waar je al dagen tegen op ziet.;)

Deel Deze Pagina