esmay ging met 8 weken al onderwater wilde dat ze niet bang wordt voor water omdat ik dat vroeger wel was dus vandaar ze vind alles nu best
@mineke ja het is wel balen maar ben er niet down onder ofzo...volgende maand beter ben pas net bezig dus...maar wil het idd wel heel graag (misschien iets TE hiihhi)
goeiemorgen hier ben ik ook weer eens .. @ellen leuk shirtje en wat een leuk mannetje heb je toch!! @flex wat lief dat ze mee stond te dansen.. wat goed dat ze aangeef dat ze wilt eten. hier doet hij dat met drinken gaat dan in de keuken staan en gaat met zn beker zwaaien. @linda op naar ronde 2 hopelijk is het dan wel raak voor jullie...
hie ris het een drama op het moment kan er 4-6 x per nacht uit en heb geen idee waar hij last van heeft.. dit gaat nu al 2 weken zo.. zn 2e kies is net door en nummer 3 meld zich ook al. maar als ik hem uit zn bed haal slaapt hij gelijk weer dus dnek niet dat hij pijn heeft. het eten gaat weer iets beter gelukkig..
gisteravond was noa ook een drama ze wilde niet gaan slapen en was erg overstuur...heb dr bij me genomen en ze lag binnen 2 min op mijn borst te slapen als een klein babytje..als ik haar dan weer neerlegde begon ze weer te huilen...uiteindelijk nog even bij me genomen en daarna was ze zo vast in slaap dat ze wel ging slapen in dr eigen bed...
hie ris het inslapen in bed geen probleem meer dat doet hij nu zonder te huilen het prbleem is dat hij wakker wrd snachts.
en dan is hij echt klaar wakker?? noa word ook snachts wel eens wakker maar meer door dorst of speen kwijt maar slaapt dan nog half...als ze wat gedronken heeft en haar speen weer heeft slaapt ze weer verder...hoe laat gaat jou kleine naar bed dan? en slaapt hij overdag nog veel?
hier gaat het inslapen wel goed, wel eens wakker 's nachts, maar niet dat ik er vaak uit moet voor hem, vaak even een slokje water of de speen is goed.
ik voel me zo rot! ik heb net noa in bad gedaan en op de comode is ze altijd aan het spelen en wil altijd staan..en ik pak even uit het kastje (links van de comode, zit eraan vast dus hoef er niet van weg te lopen) een rompertje...en ik zie haar zo naar achter kukelen., ik net te laat om dr op te vangen en ze valt zo van de comode af op de grond...gelukkig begon ze gelijk te brullen...en heeft mij mij uitgehuilt...ze was erg geschrokken maar heeft gelukkig niets...maar ik voel me nu echt onwijs rot! hoe heb ik dit nu kunnen laten gebeuren! ze zit nu lekker haar broodje te eten en melk te drinken en is het volgens mij alweer vergeten...nu ik nog...
@linda hij is dan niet klaar wakker maar als ik hem laat liggen word hij overstuur en dan is hij wel klaar wakker. hij heeft geen speen en in de zomer maanden had hij wel eens dorst maar nu niet (dnek ik). heb zn aerosleep van zn matras af gehaald miss dat dat helpt.
@ bulldog: Hier ook weer 2 dramanachten achter de rug. Vannacht is hij 4 keer wakker geworden en de nacht daarvoor zelfs 6 of 7 keer. Daarvoor ging het wel weer een tijdje goed dus ik heb echt geen idee waar het aan kan liggen. Ik ben altijd zo brak na zo'n nacht want ik val altijd zo slecht weer in slaap daarna dus lig dan halve nachten wakker. Hier is meneertje gisteren keihard gevallen op de harde stoeptegels. Keihard brullen, een lelijke plek die fink bloedde en een megabult. Dus ijswashandje erop en toen was het natuurlijk nog harder brullen. Gelukkig is het nu al een stuk minder. De bult is weg, alleen nog een schafplek.
@ Linda: O, wat naar zeg. Kan me voorstellen dat je er helemaal van overstuur bent. Gelukkig heeft je kleine meisje niks. Is ze niet op haar hoofde gevallen? Wel in de gaten houden hoor, als ze opeens 'anders' gaat doen. Dikke knuf voor jullie!
jeetje, dat is echt schrikken linda! de kleintjes zijn het vaak snel vergeten, maar jij niet idd, ik zou me ook schuldig voelen, maar het is net die fractie van een seconde... zelf doe ik ook wel eens een stap opzij om iets uit de kast te pakken, maar dan kan het idd net gebeuren.
@coco dan mogen wij elkaar een hand geven zondag nacht was hij ook 6 x wakker geweest en ik lag om 4uur klaar wakker in bed tewijl mn wekker om 6uur weer ging ppfff... vind het erg als ze zo vallen .. hier ook vaak val partijen maar hij loopt af en toe zn eigen voorbij en dan valt hij. ik ben vorige week over hem heen gevallen hij stond achter me en we vielen samen op de grond hij komt bij me zitten op de grond pakt me vast en geef een kus haha...
hij heeft gister bewust mama gezegd tegen me zo liefff... kwam bij me schoonmoeder aan en ze stond met hem voor het raam en hij wijst naar me en zei mama ....
ik ga hier effe wat doen en dan nog even naar het centrum een paar pantoffeltjes halen want vind het savonds koud en de tegelvloer is ook niet echt warm....
OOIOh linda wat moet jij zijn geschrokken zeg! kan me goed voorstellen dat je je nu zo rot voelt gelukkig heeft ze niks! dikke knuff @ hier net het hondje opgehaalt! hij is helemaal hyper en loopt esmay steeds onderste boven haha en likt in der gezicht vind esmay nie zo leuk dus die wil wegrennen als de hond er aan komt maarja ze heeft majo aan en op laminaat en dan voor het eerst willen rennen tja.... dan glij je uit haha wel mooi om te zien