Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ bulldog: Vannacht kwam hij één keer, net nadat ik uit mijn werk kwam, dus hij zal wel wakker van me geworden zijn. Om 6.30 werd hij weer wakker maar daarna heeft hij gelukkig nog een uurtje verder geslapen.

@ Ellen: bedankt voor het artikel. Gek genoeg wéét ik wel hoe het moet, maar het is zooo moeilijk om je daar aan te houden.

2. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    :Dgoeie morgen

Fijn dat iedereen weer redelijk geslapen heeft!!!!

Fijne dag nog.:D

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

heeey meiden,

alles goed met jullie?
    hier gaat het redelijk ben super moe en voel me niet echt lekker.
    Met esmay gaat het super goed:D ze doet alles na ze wilde zelfs gaan dweilen :D hihi

met de hond gata het ook beter dan gisteren minder vaak poepen en hij is tot nu toe altijd nog naar buiten gegaan om te plassen! vannacht niet gepiept (wel wekker om 3 uur gezet en hebben hem laten plassen) helaas vanmorgen toen ik esmay fles wilde geven kon ik eerst een hoop poep opruimen maar goed hij is vol in de leer zindelijk te worden:)

het is wel vermoeiend hoor en dan is me vriend nog vrij kijk al uit naar vrijdag;) ben ik alleen haha .

vanmiddag aan tafel bood ik me excusses aan aan me mannetje dat ie zo weinig aan me heeft nou zegt ie je doet juist mega veel en ik juist bijna niks en jij doet het ook nog es zonder mopperen;) vond wel lief van um:D

net hondenluik gekocht zijn de helemiddag bezig dat ding in de deur te krijgen lukt niet:x schroeven moeten afgeknipt worden hebben we geen gereedschap voor AAAAAH!!! dus me mannetje is nu naar d ebouwmarkt iik ben effe aan het bijkomen op de bank:D

oooh Esmay is wakker *zucht* nou dan ga ik er maar weer vandoor

kom vanavond nog wel even gluren als esmay op bed ligt!

4. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Fl3x: Dikke pluim hoor. :DZwanger van de tweede en dan zo'n pup, kan alleen maar respect hebben moet er niet aan denken.

5. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ik sluit me volledig bij mineke aan! respect wilma!

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

poeh poeh ben nu echt totaal gesloopt ...

maaaaar kan nu wel effe lekker bijkomen naja beetje dan moet natuurlijk wel op de pup blijven letten he anders kan ik strax weer dweilen hihi

jullie zijn wel lief hoor meiden! :D

7. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    jij ben ook lief hoor flex;)!

heb je tip vandaag gevolgd ellen en het werkte...gelukkig... eerst nog n keer terug gegaan zeggen dat ze echt moest gaan slapen...en toen na 5 min is ze in slaap gevallen..toen ik later keek lag ze heel raar op dr dekens...ik denk dat ze in dr bedje weer stond en uiteindelijk in slaap is gevallen en gaan liggen...:p heb dr even goed gelegd maar ze sliep gelukkig gewoon verder:p net een hele berg weggestreken...ga nu lekker slapen morgen weer werken bah...

8. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

wat fijn om toch even zo'n artikel te lezen!
    chiel heeft gelukkig weer goede poepbroeken sinds gisteren.
    en hij heeft heel zijn billetjes kapot! kan het zijn van de vele dunne luiers toen het kiesje door kwam?

9. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Nog 3 daagjes en dan zaterdag verhuizen!!!!

Bijna alles is ingepakt! kan al niet meer koken en heb geen borden om van te eten hahaha

Ik hoop daar wel internet te hebben, al zal het niet veel online zijn :p
    Hij belt UPC vandaag, ben benieuwd anders moet ik hier blijven komen om online te gaan en tv te kijken hihi
    de bank gaat ook niet mee dat scheelt! ff bekijken dus...

hoest hier dames??
    Ik hoop snel weer mee te kunnen kletsen! en wat fotootjes te posten natuurlijk ;)

10. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @sjoon ja dat kan!
    hier heeft zoonlief alemaal bultjes en rode plekjes op zn zakje en dat is over geslagen naar de binnenkant van zn been.
    wee tniet wat het is.

hier weer redelijk goed geslapen ben er maar 1x uit gehoeven en hij heeft van 6 tot 8 bij mij in mn bed geslapen..

zelf ben ik snotverkouden ineens..

11. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Sjoon: Hier ook wel eens open billetjes als hij veel en dun gepoept heeft.

@ bwtje: Lekker gezellig straks: man en kindjes allemaal in het nieuwe huis en jij in je eenyje in een leeg huis op een oude bank te internetten... hoezo verslaafd?!

@ bulldog: Bah, verkouden, dat gaan we nu allemaal weer krijgen nu de herfst eraan komt. Beterschap!
    Heeft je kindje last van die uitslag op zn piemeltje/beentje?

12. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @coco nee dnek niet dat hij er last van heeft maar het lijkt maar erger te worden...

13. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    wat is het stil hier

14. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ben een beetje aan het surfen voor een thuiswerk baan
    maar kan niet echt iets vinden...

15. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@ bulldog: dat deed ik ook al eens, maar idd weinig tussen!

16. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Ik ben er ook hoor... komt er alleen steeds niet van om hier te schrijven... Dat terwijl ik toch elke dag vrij ben... Tijd vliegt gewoon voorbij.

Las over gebroken nachten... hier ook nog steeds. Wisselend van 1 x tot 5 x per nacht. Gelukkig is het meestal alleen even de speen erin doen.
    Kan me voorstellen dat het erg vermoeiend is als je kindje echt iets "moet" of blijft mopperen. Of als je gewoon moet werken de volgende dag.

Hier gaat het slapen overdag ook niet zo soepel; Senna ligt eerst bijna een uur te kletsen en te staan in bed. Omdat ze nog steeds erg verspreid over de dag eet en drinkt, geef ik d'r na een uur maar wat melk of pap (afhankelijk hoeveel brood ze op heeft). En daarna valt ze vaak in slaap, maar voor korte tijd.

Linda, hè wat rot van de val van Noa, gelukkig ging het snel weer goed met d'r.
    Hopelijk blijft het in slaap vallen savonds nu ook beter gaan.

Bulldog, sterkte met verkouden zijn.... en met het vinden van een thuiswerkbaan. Wat voor iets zoek je?

Sjoon, hier soms ook open billetjes; dat door de sudocreme alwee wat bloed komt... Gelukkig is het met sudocreme wel snel voorbij.

Bwtje, succes met verhuizen! Hoe is het verder? al wat minder misselijk?

Flex, wat een schatje jullie nieuwe pup!! Kan me voorstellen dat je je handen eraan vol hebt..!!

Ik ga nog even verder met verven... Had een oranje baan op de nieuwe babykamer geverfd, trek ik het afplakband eraf trek ik alle witte verf en soms ook stukken oranje ermee af... pff baal er zo van. Ben al 3 dagen aan het bijwerken met een penseel... en dan moet de andere muur ook nog gedaan worden (maar die is pas net gestucd en moet nog drogen).

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meiden,

kreeg geen maltjes meer dat er nieuwe berichten waren:x

maar hoop dat het nu wel weer komt.

hier gaat het steeds beter hij gaat snachts naar buiten voor zijn beghoefte (af en toe gaat het nog mis) alleen de onmoeting met esmay is steeds een drama dus we proberen contact zoveel mogelijk te vermijden en paar keer per dag met zijn 3tjes knuffelen hoop dat esmay kan meer aan Milo went en meer kan hebben... want me moedergevoelens beginnen zo behoorlijk op te spelen haha;)

18. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Zonneschijn: Balen zeg, doe je zo je best om er iets moois van te maken, verpest je het nog op het laatste moment. Ik heb ook altijd ruzie met dat afplaktape, er lijkt nooit een goed moment te zijn om het eraf te halen, je neemt altijd wel wat mee. Succes met bijwerken!

19. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

hier idd ook geen melding mail meer over zp.

maar als ik op de link klik van de laatste mail, dan gaat deze wel naar de nieuwste berichten toe die ik nog niet gelezen heb!

pfff, heel irri, van de afplaktape... pffff

20. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @sjoon goed geklust deze maand???

Deel Deze Pagina