Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @zonneschijn das erg irri van die klaptape ik ken het.
    wat ik zoek voor thuiswerk gewoon inpakken ofzo ik zie me eigen nou niet zitten bellen...

2. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

we zullen zien, maar ik ga niet eerder als maandag een test doen. (gelukkig heb ik een druk weekend)
    morgen van 9 tot 9 werken, zaterdag werken, en dan naar brabant, pap jarig. en blijf daar waarschijnlijk ook slapen, dus dan zijn we zondag zowiezo al later thuis...

3. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    sjoon: Spannend ben benieuwd, succes met je drukke weekend.

Bwtje: Zoo succes met de verhuizing.

Zonneschijn: ZOooo nog maaar 3 weken en 4 dagen.:$ En dan nog de muren verven balen dat het tegen zit, nou maar hopen dat het nog even blijf zitten.;)

Bulldog: Ik zou de uitslag even in de gaten houden. Rode puntjes duidt vaak op een schimmeltje, moet je even een zalfje bij de huisarts voor hebben dat is het zo weg.

Ben blij dat ik weer kan typen, internet lag er heel de dag uit. Kwam eigenlijk wel goed uit want nou heb ik heel de bovenverdieping gesopt. Iedereen fijne avond ga de kleine even in bad stoppen.

4. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    #11644 linda221, 17 sep 2009
    Laatst bewerkt: 17 sep 2009
    @bulldog als het een schimmeltje is kun je ook miconazol smeren!
    ik wilde laatst ook voor een thuisbaantje kijken om wat extra's te verdienen maar is niet makkelijk...dat met die emails verwerken enzo klinkt aantrekkelijk maar is allemaal naaierij...

@zonneschijn wow 37 weken alweer bijna! nog maar 3 weekjes!! balen dat het verven tegenzit!

@sjoon spannend zeg! ik duim voor je dat je maandag pistief test!

@ mineke leker zeg zo'n sopdag! moet ik ook nog steeds ECHT een keer doen pff heb al weet ik veel hoe lang geen ramen meet gezeemd:p

@flex bale dat esmay een beetje bang voor t hondje..hoe gaat t nu??

@bwtje spannend zeg bijna in je nieuwe huis! lekker als dat straks allemaal achter de rug is!

@bianca hoe is het met je?? goed geklust deze maand??

5. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Linda: goed dat het werkte!

Bulldog: iets administratief om thuis te doen is er ook niet?

Coco/zonneschijn: afplaktape moet je eraf halen als de verf nog nat is.... niet eens 5 minuten laten drogen dat lukt het niet goed meer. Door ervaring wijs geworden, ha ha

vandaag nog ff werken, maar zo eerst even bloed laten prikken en maandag een echo. Ben benieuwd....

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ linda we houden ze zoveel mogelijk uitelkaar en laten ze alleen bijelkaar als we met zijn 3tjes op de grond zitten 1 de hond vast en de andere esmay weet ook geen andere manier om esmay rustig te laten wennen aan likjes enzo morge gata ie op puppycursus dus zullen we het vragen

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

effe een leuke foto :D

8. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    goeiemiddag

heb lekker weekend nu heerlijk...

net de huisarts gebeld voor de uitslag hij dacht dat het een schimmeltje was of een infectie moest zalf proberen die ik nog had en anders die miconazal halen...
    kunnen ze daar ook last van hebben??????

9. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @ellen administrtief ben ik niet goed in ben niet zo handig met papier werk.

@flex ik dnek dat je esmay gewoon rustig moet laten wennen en niks forceren..
    leuke foto van esmay...

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

esmay had toen ze schimmeltje had erg last van jeuk en sliep ook niet echt lekker dus zou goed kunnen

11. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    heb je haar toen zonder luier laten lopen?

hij probeert wel zn luier los te maken als ik die aan heb maar hij zit er verder niet aan...

12. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @flex en zonneschijn hoe bereiden jullie jullie kindjes voor op de komst van een 2e?

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik liet esmay idd zonder luier lopen ;)

ik vraag vaak aan esmay waar is de baby dan aait ze mijn buik en geeft er een kusje op :D heb heel vaak tegen haar gezegt je zusje zit in mama's buik ik denk dat ze dat wel begrijpt op 1 of andere manier :D en ze ziet mama ook groeien natuurlijk hihi:D

zoooo net effe truitjes maat 80 gekocht die ha dik nie eens :) had alleen tshirtjes en aangezien het de laatste dagen (op vandaag na dan) niet echt warm is d8 ik nou haal wel wat truitjes :)

14. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0

Altijd leuk he dat shoppen??? Past ze nog geen 86??

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

ja die zijn te groot ziet er zo armmoedig uit haha ik vind dat echt geen gezicht hoor:) broekjes heeft ze maat 74 anders zakt de broek steeds af (maat 80)

16. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Ik heb denk ik gewoon een beer van een meid, 86 past hier makkelijk voor de winter. Voor de onderkant heb ik ook een maat kleiner nodig. Maar rokjes juist weer niet, daarvan draagt ze alle maten door elkaar net hoe lang ze zijn. Ze heeft 80/86/92 aan de maat klopt in sommige winkels echt niet vind ik. Ik hou alles op elkaar en naar maten kijk in niet. Ik heb ook al een paar majo's gekocht is helemaal drama, Ik heb 80/86 gekocht die zitten goed ook een paar 86/92 passen ook. Maar die van de H&M zijn in de maat weer veelste groot grrrrrrrr.

17. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    bulldog: iK hoop dat de uitslag gauw weg is. Ik denk dat het wel een beetje zal jeuken lijkt me.

18. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @bulldog ze kunnen wel last hebben van jeuk...

@flex succes met de puppycursus hopelijk zijn milo en esmay binnekort dikke matties:p

hier koop ik eigenlijk alleen nog maar maat 86...is nog wel iets te groot maar vind het gewoon zonde om nu nog maat 80 te kopen (heb nog wel wat van maat 80 liggen) als ze straks het ineens niet meer past...vind het soms wel moeilijk welke maat enzo...de herfst/winter duurt nog lang...

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

heb maat 80 aangepast en dat gata prima mouwtjes nog iets te lang maarja de volgende is op komst kan het daar weer voor gebruiken;)

20. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

ben ik ook weer. Heb een weekje vakantie gehad in De Haan in België.
    Ik lees zo weer bij en dan reageer ik weer op iedereen.

Deel Deze Pagina