Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Bianca, hee lekker de Haan. En het was nog mooi weer ook, toch?
    Enne.. je eisprong in de vakantie... hihi...

Bulldog, ik heb Senna eigenlijk nog helemaal niet voorbereid... Ik heb niet zo goed een idee hoe... Had al wel in de bieb gekeken voor een boekje, daar is ze helemaal weg van, van boekjes kijken. Maar vond niet echt iets.
    Maar nu ik zo Flex's manier van aanpakken lees, heb ik vandaag toch ook maar een paar keer gezegd dat er een baby in die dikke buik zit. Maar volgens mij snapt ze er niks van...

Hoe is het met de uitslag?

Nou ik ga es even weg van de laptop, zit zoveel op marktplaats te kijken elke avond, is echt verslavend...

2. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Oja, Senna groeit net in maatje 74, qua lengtemaat dan,qua dikte zou ze 68 nog wel passen. Heb er wel een beetje genoeg van om nog steeds bij de baby-kleertjes te moeten kijken in de winkel. je hebt zoveel leuke meiden-kleding... grr...

3. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hier is maat 80 van shirts te klein aan het worden ga dus ook naar 86 alleen de mouwen zijn dan te lang.
    alleen broekjes maatje 80 past hij alleen de gene waar een stiek in zit..
    anders zakken ze van zn billekes.

@zonneschijn ik heb dat boek van baby`s wil is wet en daarin zeggen ze dat het belangrijk is om ze voortebereiden weet niet of dat zo is hoor!
    de uitslag is nog niet minder gewordne dus maandag even andere zalf halen en dan hopen da thet helpt.

waar zoek je na op marktplaats? gewoon zomaar?
    wij hebben vandaag een 2ling buggy gekocht via marktplaat voor mn moeder die past straks ook op mn nichtje dus hadden we zon ding gekocht! aangezien dat ze altijd buiten wandelt met mijn manneke..

@biance lekker uitgerust ben er ook wel eens geweest is best leuk daar.

4. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    hmm vervelend dat de uitslag nog niet minder is geworden...

Maar inderdaad als ik aan dat programma baby's wil is wet denk dan begrijpen/weten jonge kindjes veel meer dan we denken....

Ben naar vanalles op zoek; ook een tweeling-wagen of duowagen. Welke hebben jullie gekocht? En hoe oud is je nichtje? We zitten aan de Topmark duo te denken.
    Ook willen we misschien een fietskar. Moeten we nog een lamp hebben voor in de nieuwe babykamer en kleertjes voor Senna (winterjasje, vind die van IKKS erg leuk, maar duur) en kleertjes voor ons aanstaande jochie. Dus genoeg te zoeken en shoppen...

5. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hallo allemaal...hier alles ok...vandaag visite gehad van me vriendin met haar vriend en 2 kids...de oudste van hun is 2 en samen met noa waren ze lekker druk,...pff ben kapot,.....die 2 hebben lekker happy meal gegeten...t was feest dus:p noa heeft alles opgegeten en ook nog wat friet van liv....vreetzak...

ben nu wel kapot pff...
    @bianca welkom terug hoe was de vakantie? goed geklust tijdens de vakantie>:p
    @zonneschijn marktplaats is idd verslavend...heb net een sjaal wanten en een muts van hello kitty gekocht voor de winter voor 4 euri..:p hoe is het btw met verven?

6. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Kan me voorstellen dat je wel effe moe bent ja, met alle kids. En Noa een heel happy meal op, wauw!!

Hihi dus ben niet de enige die MP-verslaafd is, Bwtje ook trouwens.

Met verven schiet het eindelijk wat op. Stucadoor is geweest, mijn vader heeft 2 muurtjes voorgestreken. De losgetrokken verf heb ik ondertussen bijgewerkt, maar je ziet het nog heel goed, maar ja beter kan niet.
    Vandaag de commode in elkaar gezet, dus kan nu ook beetje gaan inrichten, geeft wel wat rust. We moeten nog 1 muurtje verven en op de andere willen we nog iets van kleur (zilver of oranje), een vlak of baan ofzo...

Lekker slapen zo!

7. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0

Heb je het naar je zin gehad???

Bulldog: Jammer dat het nog niet minder word.

Zonneschijn: Hier marktplaats ook erg favourit.;)

fl3x: Dat is ideaal met twee meiden dicht achter elkaar dat je sommige dingen door kan schuiven.

Linda:lache zeg zo'n vreetzak, hier kan ze er ook wat van zeg!:)

8. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @zonneschijn het is een buggy van onbekend merk.
    mn nichtje is nu 3 maanden dus die kan achterin liggen dat kan plat.

@linda lekker druk in huis!!
    had vorige week een vriendin op visite met haar zoontje 3mnd en mn broer was er met zn dochtertje 3mnd ppffff wat een drukte
    die baby`s kunnen niet veel maar met huilen wel...

@zonneschijn jeetje jij moe tnog lekker veel shoppen leuk hoor.
    baby kamer ook bijna klaar dat geeft wel wat meer rust..

9. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @zonneschijn bij van asten in tilburg hebben ze een duowagen en die kost maar 100e en dat is een mooi ding.
    die hadden we eerst willen halen.

10. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hier moet ik ook nog gaan shoppen voor mn manneke hij moet een nieuwe winterjas hebben nog 2 a 3 stelletjes kleren.
    en ik moet zelf nog alles nieuw want vorige jaar winter was ik nog 15kilo meer dan nu..

11. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    nou ik ga er weer vandoor miss tot straks nog...

12. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    goeiemorgen allemaal...wij gaan straks met mijn schoonouders naar avifauna...dus ben hier vandaag niet meer denk ik...fijne dag verder!!!

heb trouwens weer onwijze leuke dingen bij de h&m gezien...alleen die staan niet op de h&monline-site...balen want daar bestel ik altijd met kortingscodes...scheelt toch weer..
    is dat paarse met oranje shirtje van hello kitty...en dan ook een schattig ribbroekje erbij... (ik ben helemaal hello kitty fan hahaha)

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

Goede morgen meiden!

Hier is tandje door bij esmay!! eindelijk :D
    esmay en milo gaat ook veeeeeel beter alleen het omvergooien vind ze niks maarja zou ik ook nie vinden haha Milo leert heel snel heb ik het id doordat wij zijn overenthousiastme en springen negeren is hij nu een stuk rustiger en daar heeft esmay nu ook profijt van :)

Vandaag zijn me zwager schoonzus en me kleine neefje terug gekomen uit amerika ben beneiuwd hoe hij is gegroeit!:D heb ze 3 maanden niet gezien dus dat is behoorlijk lang.

vandaag op verjaardags visite bij me schoonpa die was gisteren jarig en me moeder iis morgen jarig :D

14. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @linda veel plezier vandaag
    bij de h&m hebben ze idd hele leuke kleren.

@flex gefeliciteerd met je schoonpa en alvast met je moeder.
    is dat de schoonzus die zwanger is?
    hoe gaat het daarmee?

hie ris kies nummer 4 in aantocht
    dus 3 kiezen in 2 weken tijd;)

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

Zijn vanmorge bij me schoonzus geweest gaat goed met haar morgen heeft ze weer een echo dus das nog even spannend

16. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Bulldog, wauw zoveel al... En zijn alle tandjes er dan ook al? Of hoeft dat niet persé...
    Hier afgelopen week tandje nr 7, maar nog geen kiesjes te zien. Wel 2 dikkere plekken waar de kies wel ooit zal komen.

Flex, veel plezier met Surf (denk dat je haar bedoelt toch?)! Hoe is het idd met haar zwangerschap?

17. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    flex, hihi je was net een minuutje eerder...

18. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @zonneschijn hij heeft nu 8 tanden en bijna 4 kiezen.

@flex hoever is ze nu?
    ze had toch iets met bloed op de baarmoeder?

19. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    zonneschijn morgen 37 weken jeetje wat gaat het hard!
    vanaf morgen mag de kleine komen!
    wil je thuisbevallen??

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

ze is nu 10 en een halve week en ze had/heeft een hematoom maar bloed al 3 weken niet meer dus dat is wel fijn en ze is nog steeds goed misselijk ben erg benieuwd naar de echo iig

Deel Deze Pagina