Da's waar, begin oktober... 2 jaar alweer, gaat echt snel. Dat testmoment kan ik me nog als de dag van gisteren herinneren. Officieel is het dinsdag 37 weken volgens mij... Denk dat ik het van het moment af laat hangen; thuis of ziekenhuis. Senna was in ziekenhuis op medishce indicatie. Dus nu mag ik pas veel later volgens mij, dat lijkt me niks halverwege nog helemaal daar naartoe sjouwen. Bij Senna had ik om 18 uur 2 cm ontsluiting en om 21;18 u is ze geboren, dus ging erg snel. Maar die pethedine-prik in m'n been was wel weer erg lekker en dat doen ze thuis niet... Dus ik twijfel nog. Hmm Senna heeft vandaag nog helemaal niet geslapen overdag, ligt nu al anderhalf uur te kletsen in bed... Ik haal d'r er maar uit, we gaan stukje fietsen. Fijne dag allemaal! Flex, spannend morgen voor je schoonzus! Tekenen klinken goed!
maar je mag dus nog wel thuisbevallen? omda thet bij senna op mediche indicatie was? wel erg snel gegaan ja ze zeggen dat het dan bij een 2e nog sneller kan gaan!
manlief is 2 dagen draaien met zn drive-inshow gister avond en vandaag vanmorgen moest hij voetballen zijn we even weesten kijken en nu ligt mn kleine manneke lekker op bed. ze zijn hier een paar deuren verder al 2 dagen bezig met boren en schuren en zagen wat een herrie....
Dat is irritant zeg, zoveel herrie... En ze houden zeker geen rekening met dreumes-slaaptijden ...? Wij hebben het op een gegeven moment echt aan de buren gevraagd... ze bleven maar om de 3 kwartier ofoz steeds 1 gat boren maar dan wel echt met zo'n drilboor dat senna helemaal in paniek raakte. Slaapt-ie er wel doorheen nu?
ja hij sliep er wel door heen. gelukkig. nee daar houden ze geen rekening mee gisteravond was het tot kwart over 8 en hij lag gelukkig nog niet op bed. en dan elke een paar min ertussen en dan weer verder gggrrrr echt irri... ik ga naar de kermis fijne dag nog allemaal..
Hey meiden, Ik heb niet teruggelezen,sorry!! Hoe is het met iedereen hier..?? Hier gaat het nu weer redelijk,mijn vriend is v/d week aangereden op zijn fiets..Hij heeft er gelukkig alleen een gekneusde schouder aan overgehouden.Wel is de voorvork gebroken van zijn dure racefiets,maar die zou die man vergoeden..Maar daar maakt mijn vriend zich weer druk om..Ik ben allang blij dat er met hem niks aan de hand is. Verder gaat alles goed,jinthe loopt heel veel aan mijn vingers vind ze geweldig!!ik heb een houten loopkar voor haar gekocht,maar dat vind ze eng.Dus liever aan mama's vingers hahaha.Ook scheurt ze heel het huis door op haar loopauto whaha Hebben jullie ook dat jullie kindjes het avondeten wat moeilijker eten als normaal..? Want Jinthe die wil meestal na 3 happen niet meer..Kook ik dan zo waardeloos normaal vond ze het altijd lekker..hahahaha
hallo allemaal...avifauna was vandaag wel leuk...niet veel bijzonders maar noa heeft genoten en daar gaat het om.. ik testte positief op 6 of 7 oktober... @flex fijn dat het al wat beter gaat met esmay en milo...hopelijk heeft surf straks een mooie echo! ik gun het haar van harte! waarom zijn ze eigenlijk zo lang in amerika geweest?? wel gaaf... morgen werkbespreking bleh denk dat ik pas om half 9 thuis ben ofzo...kijk wel of ik dan nog puf heb om hier ff te koekeloeren ga nu nog ff tv kijken...ciao!
Ja,het was die man zijn fout..Patrick had voorrang,maar hij keek alleen naar het fietsend verkeer van de andere kant,en ik heb ook tegen Patrick gezegd dat hij wel moet opletten dat ze hem ook zien.. Ok dus jou mannetje eet ook al slecht waardoor zou dat toch komen he??
@ linda me zwager moest werken in amerika dus vandaar @ claudia Hier geen slechte eter ze smult heerlijk van der avond eten
@clau vogelpark... ow ja jeroen had ook nog 2 knuffels voor noa gewonnen op het park hadden ze zo'n grijpautomaat.. dus hij zegt ik zal wel ff een papagaai winnen...wat denk je in 1 x haalt hij hem eruit....zegt ie wil je die beer ook hebben? en ja hoor ook in 1 x...dus 2 knuffels voor 1 euro hahaa ben vanmorgen ook helemaal uit mijn stekker gegaan tegen jeroen...vroeg of hij me make-up tasje had gezien...pleurt hij hem zo van boven naar beneden....mijn dure dior oogschaduw helemaal kapot....ik was bloedlink....grrrr nog steeds....
ik ga oook afhaken ben moe ga zo slapen in de hoop een x een nacht door te kunnen slapen.. morgen weer werken dus ben er dinsdag weer.. fijne avond nog!!