Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Hier boekjes lezen ook heel favourit, maar dan wel zelf he. En slopen ook. ze peutert net zo lang tot ze het plastic laagje van de kartonnenboekjes los zit en dan begin het gescheur.;)
    Pas was ze zo zoet in bed, een heel kartonnen boekje uit elkaar getrokken.:$ Nou jah ze was zoet.:D

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ bulldog oh gelukkig is het geen schimmeltje en hoop dat de uitslag snel weggaat!

@ hier lig op de bank:) lekker lui haha heb me net rot gezocht naar de maxicosi verkleiner en wat denken jullie? kan hem nergens vinden:( me mannetje gata morge of zaterdag wel effe kijke

@ mineke ja de laatste loodjes wegen het zwaarstach tis nog maar 6 weken max 8 weken heb het al 34 weken volgehouden dus dit moet ook nog lukken d8 ik zo;)

3. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @coco wat is geduld??????
    nee dat heeft hij echt niet!

ik heb een boekje waar dieren in staan dat vind hij leuk om aan te wijzen en dan zeg ik wat het is en dan probeert hij het na te zeggen da tvind hij wel leuk!
    maar als ik nie toplet en het hem niet snel genoeg ga dan laat hij het wel merken.

4. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ja het verbruik van energie en gas schijnt ook goedkoper te zijn geworden...en vorig jaar was ik natuurlijk zwanger/verlof dus meer thuis dan nu...en in het begin stond de bovenverdieping de verwarming ook vaak aan...jeroen had al gebeld naar nuon maar het klopt gewoon..
    @clau zoveel werken we nou ook weer niet werk maar 3 dagen:p dat jaar daarvoor werkte ik 4 dagen dus daar kan het niet echt mee te maken hebben denk ik...

noa loopt nu los door de hele woonkamer...binnen 1 dag! ze kruipt nog wel af en toe maar loopt nu heel veel! ze loopt ook zelfs met voorwepen in haar hand! zo leuk!

5. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Linda: Nou, lekker dan toch? hebben jullie lekker een extraatje te besteden.
    Gaaf gezicht he, dat ze dan opeens rondlopen. Ze lijken dan opeens al zo groot. Maar aan de andere kant zijn ze ook nog zo klein. Hier loopt hij steeds onder de eettafel door, stoot alleen af en toe zn kop.

Hier weer een goede nacht gehad. Meneertje sliep om 20.15 uur. Werd vannacht één keer huilend wakker, maar viel zelf weer in slaap. En vanochtend stond hij pas om 8.30 naar me te roepen. Hij heeft dus klokje rond geslapen, voor het eerst in zn leven! En ik heb ook lekker uit geslapen.

Vandaag niet veel plannen. Lekker thuis luieren en rommelen en met mn ventje spelen. Vanavond moet ik werken.

He, ik heb Bianca al een tijdje niet op het forum gezien, klopt dat?

6. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    ge·duld het; o vermogen om rustig af te wachten

:D

7. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon

haha :D..

ben benieuwd wat bwtje ons vandaag gaat vertellen over het geslacht:D

Hier vielen de kosten toch lager uit,zo rond 350,dus dat is geluk hebben voor die man..

Hier gaat alles goed,ik ben nu 2 weken op dieet,en ik ben al 6 kilo kwijt:D:D..voel me zo blij!!

En het gaat zo goed,dat ik niet eens trek heb meer in nog meer eten,als wat ik nu eet :p

Nog 44 kilo te gaan:)

8. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Zo hij heeft zeker lekker geslapen:)
    Nee Bianca heb ik ook al ff niet gezien:(

9. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Wij krijgen een.......................................

PIEMELTJE :D!!!

haha!
    De meiden krijgen er een broertje bij!! ;)

PS Heb nu dus een complete maxi cosi mura 4 wandelwagen in de aanbieding :D!! ROZE!

10. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Gefeliciteerd!!!

Was verder ook alles goed?

11. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja helemaal goed gekeurd en op schema ;)
    Altijd fijn om te horen :D

12. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Super zeg bwtje. Enne... krijgt je vriend ook "versterking", anders was het wel een beetje zielig voor hem he, als enige man met 4 dames in huis. :D

13. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja elke week iemand ongesteld haha ik naar dansles hij naar voetbal ik ben erg benieuwd hoe dat gaat zijn na 2 meiden je bent nu zo meiden dingen gewend!

14. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

ben er nog wel hoor.... ik heb 3 weken vakantie gehad. en ben sinds maandag weer aan het werk. Dus ja... moet in 3 dagen veel mails wegwerken :( en ja, dan heb je 't eventjes druk.

Maar verder gaat het goed hoor... fijn dat jullie er naar vragen :)

1 oktober is mijn NOD en heb nu al last van veel witte afscheiding (veel slijm).... iemand een idee? volgens flex zat het goed en dit had ik ook afgelopen maand.

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ bwtje wauw een jongen!!!! gefeliciteerd:D:D

@ hier 2de tandje doorgekomen en volgens mij is de 3de onderweg

16. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Bianca: Gelukkig, je bent er nog. Geen idee wat dat betekent met die afscheiding. Maar hopelijk zit het goed.

@ bwtje: Ja, zal even wennen worden voor jullie.
    Ik heb één tip (en ik spreek daarmee uit ervaring, haha): Hou dat piemeltje in de gaten met verschonen! Want voor je weet ben je ondergeplast.

17. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @bwtje gefelicteerd met een zoon !!

@flex sterkte met de tandjes of heeft ze er geen last van?

hier 3 kiezen in 2 weken tijd erbij en nu lkomen zn snijtanden door vandaag het vele bijten van de week en zn diarree.,...
    vanavond was weer als van ouds had me al blij gemaakt dat hij weer doorsliep!

zal er van het weekend niet zijn en volgende week ook niet we gaan maandag een weekje op vakantie!!!

18. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hhahahaha...

19. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    LOL :D ik zal het piemeltje in de gaten houden ;)
    Zal sowieso anders verschonen worden he !

Ennuh Bianca spannend ik hoop voor je dat het een goed teken is normaal geeft dit wel iets aan..maar je kan er niet alles aan aflezen! duim duim hier !!!

20. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ bulldog: Fijne vakantie. Waar gaan jullie naar toe?

Kleine slaapt eindelijk... voor het eerst vandaag. Ik ga even lekker op bed liggen met een boek. Heb geen zin om aan de huishoudplicht te voldoen nu, dat kan morgen wel weer.
    Moet vanavond weer tot erg laat werken dus ga nu even rusten.
    Fijne middag/avond allemaal.

Deel Deze Pagina