bij de nov mama's is er al iemand bevallen van een meisje door het HELLP syndroom 17 september is ze bevallen 30w6d met het meisje Amy gaat het goed
Bulldog: Gelukkig goed afgelopen zeg, bah een ongelukje zit in zo'n klein hoekje. Fl3x: Zo daar hoef je ook niet blij mee te zijn zo vroeg bevallen, gelukkig dat het met het kindje goed gaat. Hier is mijn oma vrijdag overleden, dinsdag word ze begraven dus rare dagen hier.
@mineke gecondoleerd! sterkte dinsdag.. @flex jeetje wat heftig...gelukkig gaat het goed met t kindje.. @zonneschijn en heb je al een voorgevoel wanneer de beeb komt? @moaatje hoe issie bij jou>??? ook nog niks? @bulldog ja je schikt je eigen een ongeluk...je moet maar niet te veel nadenken van wat als hij verkeerd terecht zou komen...(dan maak je jezelf gek)gelukkig is het goed afgelopen!
@ mineke: gecondoleerd meid.... Sterkte. Hier zijn we vorige week naar CB geweest. Suzanne is 81 cm en weegt 12,1 kilo. Ze is vrij lang voor haar leeftijd. Qua kleren zit ze nu in 86-92. Echt een lang eind. Ze verwachten dat ze rond de 176cm uit komt. Nou, ik vind het nogal wat. Zelf ben ik behoorlijk klein (169 cm), maar vriendjelief is weer lang (187cm)... dus vandaar dat ze verwachten dat ze lang wordt. De prikjes vond ze niet zo leuk. Was huilen geblazen. Ze heeft er (nog) niets aan overgehouden *klop, klop, klop* Verder gaat het hier eigenlijk wel goed. 1 oktober is mijn NOD, maar hopelijk heb ik dan een posi test in mijn handen. Zal wel raar zijn, want dan ben ik weer in juni uitgerekend. de 12e dit keer.... Ik heb niet echt kwaaltjes. Vanochtend misselijk, maar ja... dat ben ik wel vaker 's ochtends. Verder ben ik heel erg moe, terwijl ik toch op tijd in bed ligt. Morgen ga ik ook testen halen bij het kruidvat. Ik had gehoord dat je deze voor NOD al kon gebruiken. Dus ik denk dat ik deze morgen of woensdag ga gebruiken. Hoe is met jou Linda? ik zag dat je binnenkort je eisprong had. Flink klussen meid...... En Sjoon? met jou ook goed.... Nou, ik ga afsluiten en zo lunchen. Mijn collega heeft een milkshake aardbei meegenomen van de BK (zit bij ons om de hoek)
hier wel ongie geweest laatst, ben er net weer vanaf, maar ik heb best een lange cyclus, maar goed. als het goed is dan gooien we er ff een stop op(niet te lang natuurlijk), wie wil weten waarom dat is, dan moet je maar even op de hyves lezen van de juni mama's... volgens mij heeft chiel 2 of 3 kiezen in 2 dgn doorgekregen. volgens mij is hij ook niet helemaal lekker, vanochtend diaree, en net ook, daarna was het iets minder diaree, maar zijn oogjes hangen een beetje slaperig, hij eet, drinkt en speelt gewoon nog door, dus is nog wel aardig fit denk ik.
@bianca ik ben ook flink aan de klus hahaha vorig jaar was ik ook 12 juni uitgerekend... ik duim voor je!
Mineke, sterkte! Bianca, spannend dat je al bijna gaat testen! Anderen ook flink aan de klus hihi... Sjoon, kan me voorstellen dat Chiel niet helemaal lekker is met 2 of 3 kiezen in korte tijd. Hoewel hoorde op het kdv dat er ook buikgriep heerst... Weet even niet meer wat ik nog meer gelezen heb... sorry... ik ga even op de bankhangen nu. Oja, we hebben van t weekend een baby-peuterwandelwagen gekocht via marktplaats; 2 zitjes achter elkaar.
ja zonneschijn ik zag gister al dat je banner weg is...hoe lang moet je nu nog??? spannend zeg die laatste dagen/weekje(s)
hier op het kdv heerste er ook al buikgriep...noa scheen vandaag hangerig geweest te zijn...ik hoop niet dat ze het ook krijgt..
Dat is niet te hopen nee... Ben vandaag precies 38 weken, dus nog 2 weken en hij mag ook nog wel even blijven zitten als het aan mij ligt. Ik ga nu slapen, net een half uur gezeten met een krijsende Senna, geen idee wat er is. Als ze bij ons beneden is, is ze stil... Wil niet teveel toegeven als er verder niks is. Maar zo vaak krijst ze niet zo lang savonds/snachts, toevallig de laatste 3 weken 3 x ofzo...
@zonneschijn dat had noa ook een tijdje ik dacht in het begin dat er wat was maar niet dus gewoon uitproberen...misschien verlatingsangst ofzo...ik heb er niet aan toegegeven op een gegeven moment valt ze wel in slaap...als het erg lang duur (het janken) ga ik wel even naar dr toe geef dr eeen aai over dr bol en zeg dat ze echt moet gaan slapen...zodat ze weet dat ik er nog wel ben....nu is het gelukkig (klop klop) weer over... wow nog 2 weken wat spannend!
hee je banner is nog steeds weg??? Wij zaten ook te bedenken wat we nu gingen doen..maar bart wilde geen dubbele wagen, want dan heb je altijd dubbel en later ook en dan moet je weer wisselen.. Dus wij willen of onze maxi cosi mura ruilen zoals in de advertentie op MP staat, of verkopen en dan een andere kopen..zo ook met de maxi cosi! En dan een buggypod aanschaffen en dit als extra zitje.. Het is maar voor de stukjes naar school toe en eventueel boodschappen ofzo.. Voor lange wandelingen oid zijn we toch altijd met zijn twee en gaat de een in de wandelwagen en de andere in de buggy Ga een tweedehandse quinny zapp aanschaffen, lekker klein opvouwbaar..en ik heb mijn draagdoek natuurlijk en na een half jaar ongeveer kan die mee op de bakfiets! Dus ff regelen allemaal maar uiteindelijk bedenk je wel een oplossing !!
gisternacht gewerkt, komt een vrouw ook doodleuk melden dat ze denkt de mexicaanse griep te hebben en morgen dus vandaag naar de dokter te gaan...en vooral als ze je dan van tevoren aangeraakt heeft he :S!! Sem is ook niet helemaal lekker gister thuis geweest kreeg ineens heel warm en moe..maar verder niets? Nu dus naar school en kijken hoe het gaat... Straks om 13.15 heb ik weer een echo bij de fonty's weer ff blieken best leuk hehe en gratis !! Zonneschijn wel ff andere banner hoor nu het zo spannend wordt