bijna bijna!!!! en idd leuk dat andere weer klussen hihi ben benieuwd wie er straks ook weer zwanger is!!!!
@ zonneschijn wat vervelend dat senna zo overstuur was nog 2 weken dat gaat hard @ bwtje quinny zapp hebben wij ook ik vind het echt een ideaal ding (hij kan alleen nie op ligstand) @ hier niks bijzonders alleen erg moe gisteren appelmoes gemaakt heb hier af en toe wel flinke pijnlijke oefenweeen
hmm lekker appelmoes hehe jaaaa voor jou duurt het ook niet lang meer he Ik was idd een beetje aan het lezen, we gaan ook eerst ff in de winkel testen voordat we hem aanschaffen.. niet in hoogte verstelbaar geen ligstand maar slapen doet ze niet zo snel in de buggy en zowel ja dan slaapt ze ook zo hehe ff bekijken dan! En geen boodschappenmandje maar ja daar kopen wij hem niet voor, maar dat we vooral een kleine makkelijk mee kunnen nemen en niet teveel ruime inneemt.. En deze zijn nu los te verkrijgen, want las wel dat hij zo omvalt? als je er ook maar iets aanhangt..? Hoeveel hebben jullie ervoor betaald?
je kan boodschappenmandje loskopen bij die wagen net als de fietsdrager en parasolletje en je kan geen kilo's aan de wagen dan kiepert ie zo om als er geen kindje in zit al paar keer gehad maar hij rijdt heerlijk
idd valt de quinny zapp snel om. maar als je er achter blijft lopen en niet te zware dingen er aan hangt, dan wil het wel idd jammer dat die niet in ligstand kan, maar verder wel een prettige buggy vinden wij
ja fietsdrager hoeft denk ik niet..we hebben een bakfiets en die laaien we altijd vol !! Maar idd mandje misschien nog dan hangt het eronder he..wij hebben dat bij de gewone buggy ook eronder en erachter maar dan moet het kind er wel in blijven zitten..maar kiepert niet om. Dus bij deze ff kijken dan ja..moet niet omvallen als kindje erin zit :S En ik las dat de regenhoes ook niet zo goed sluit?
Ja dat is wel een misser geen ligstand idd.. dat zullen ze nog wel aanpassen denk ik..Maar de buggy is ook niet voor boodschappen maar als extra wagen. En in de wandelwagen kunnen we nog laaien !
hier geen probleem met de regenhoes. als het kindje er in zit, en je hebt tassen eraan hangen, en je staat niet achter de wagen, zorg dan dat het kind niet met de voeten ergens tegen aan kan duwen, want dan kan de wagen wel omkieperen.
hmmm ja vooral bij eva haha de rouwdouwer Ja dit stond vooral bij oudere kindjes dat die de regenhoes zo los schoppen omdat hij niet goed sluit.. Nou ja eigen ervaring merk je het vanzelf..wij doen niet zo moeilijk hehe en willen gewoon een mini buggy erbij
Vandaag moet bij de febr. mama's 2010 de eerste al bevallen..kindje leefde niet meer een meisje ! Het rakelt allemaal weer op van toen met Nick. We sturen een bloemetje en een knuffeltje naar haar.. Ze ligt nu denk ik in het ziekenhuis, en je moet dan gewoon bevallen dat lijkt mij wel echt moeilijk hoor.. En dan ben je al zover en dan verwacht je dit nieuws gewoon niet meer
@bwtje vreselijk! dat is echt ieders nachtmerrie! ik kan me voostellen dat het je enorm aangrijpt (ik denk iedere zwangere/moeder) en idd toen ook met nick...pfff ik weet ff niet wat ik moet zeggen...wens dr maar veel sterkte...
@ hier net goed nieuws gehad ze hadden vorrige week bij surf een verdikte nekplooi gemeten vandaag had ze neiuwe echo en alles is goed! ze hadden gewoon niet goed gemeten!
@flex het zit haar tot nu toe niet mee hea tijdens haar zwangerschap eerst die bloedingen dan die verkeerde meting....gelukkig nu goed nieuws en dat ze maar een mooi en gezond kindje mag krijgen!
@ Mineke: Lees het nu pas, maar nog gecondoleerd met je oma. Sterkte de komende tijd.. @ bwtje: Wat een naar nieuws zeg bij de februarimama's. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, echt erg... @ Flex: De eerste mama al bevallen... Beetje vroeg, maar fijn dat alles goed gegaan is. Ik ga nu even douchen. Ben een beetje laat vandaag met alles. Heb gisterenavond gewerkt en kan nu een beetje moeilijk op gang komen. Kom vanmiddag wel weer kletsen.
Bedankt voor alle wensen, hier alles weer achter de rug. Zal weer vaker komen meeschrijven, waren zulke rare dagen. Bwtje: Wat erg dat dat meisje gestorven is, zit hier gewoon met kippevel. Flex: Fijn dat het bij surf meeviel, nou maar hopen dat alles goed blijf gaan. Iedereen een fijne dag gewenst.