Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @firstbaby sterkte met danny!

hier gaat alles goed alleen vanmiddag was noa ineens hangerig greep naar dr oortje en een beetje een rode wang...me moeder had r getempt en ze had 39,3...me moeder dacht dat er weer een kies doorkomt..vanavond voor het slapen gaan 38,3...ze heeft prima gegeten...alles op. kip (van een kippenpoot ) spinazie en aardappels...dus echt ziel is ze niet zou je denken..ik hou het wel even in de gaten verder was ze vanavond wel vrolijk...alleen een beetje aanhankelijk...hele tijd bij me willen zitten..en dr flesje moest ik vanavond voor dr vasthouden alsof ze een baby is..ik hoop niet dat ze ziek wordt...:(

@bianca balen meis! ik gun het je zo! je hebt in ieder geval een zeer regelmatige cyclus...(geef dr maar een positieve draai aan)

2. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Linda: Beterschap met je meisje!!;)

Fijn weekend allemaal.

3. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Mineke: Dank je. Wat erg dat je dochter het ook heeft moeten meemaken. Jij weet dus hoe zwaar het is. Hij heeft niet gespuugd, maar na de ingreep had hij wel steeds kotsneigingen. Maar hij begon veel water te drinken.. en heeft volgens mij alle restanten oud bloed weggespoeld. Hij heeft gister veel geslapen. Vanar 19:00 tot 7 uur in de ochtend geslapen. Wel verhoging nu.. heb hem een zetpil gegeven en hij ligt weer te slapen.

Linda: Dank je. Beterschap voor Noa!

4. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @firstbaby agoss hopelijk kanpt hij snel op...met noa weet ik niet wat er aan de hand is...ik denk zelf een kies maar ja dan zegt men ook dat ze daar alleen een lichte verhoging van hebben..vannacht weer 39.3 zetpil gegeven...en vanmorgen was de koorts weg...ze doet gewoon normaal vrolijk lekker gegeten niets aan de hand..ja ze is ietwat sneller aan het huilen om iets.. net naar bed gebracht weer 38.7....ik snap dr echt niets van...ook maar weer een zetpil gegeven en dr kiezen goed ingesmeerd met dentinox...ze ging verder gelijk slapen/..straks naar me ouders en blijven daar slapen morgen housewarming+verjaardag van me neefje....hoop dat het goed gaat...

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ linda en firstbaby beterschap met jullie kleintjes!!

@ hier een chaggie esmay ben ik mooi klaar mee:(
    vannacht nl totaal niet geslapen door die indalingweeen toen ik eindelijk sliep gingen de buren effe lekker lawaai maken in de tuin AAAAAAh om half 8 smorgens al! voel me zo licht in me hoofd net gevoel alsof ik flauw val denk vanmiddag aaah ga effe lekker slapen nou mooi niet dus mevrouw was na een half uur alweer wakker:(:(:(

Esmay is net trouwens ook van de bank gevallen pffff zat er ook een keer aan te komen mevrouw luisterd niet naar me tja en ik lag net op me knieen haar blokken op te ruimen ze nam een duik op het kussen en stuiterd zo van de bank had id dat ze niet echt hard viel eerst op haar armpje iig maar goed toch huilen natuurlijk en ik was best wel beetje boos op mezelf maar ook op haar maar goed effe lekker knuffelen en twas weer goed.

en me plicht roept alweer zo te ruiken....

6. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hey meiden

ben ik ook weer
    vakantie was heerlijk!

@linda hier ook een kind dat ziek is geweest 2 dagen koorts 39,3
    en weet niet waarvan het is geweest na 2 dagen was het weer over!

@firtsbaby leuk dat je er weer bent hopelijk is danny snel weer beter!

morgen reageer ik meer en lees ik alles terug heb nu niet zoveel tijd!

fijne avond.

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ bulldog fijn dat je lekkere vakantie hebt gehad:)

8. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Jammer dat hij verhoging heeft, wel lekker dat hij de hele nacht geslapen heeft. Mijn dochter had toen keel-en neusamandelen en oren doorprikken. Haar moesten we elk uur wakker maken 's nachts om wat te laten drinken, maar ik heb ze niet wakker hoeven maken kwam telkens al binnen het uur zelf voor een slokje.
    Mijn dochter had toen wel gespuugd en was daar enorm van opgeknapt. Echt vies oud bloed, als ze niet spugen kunnen ze diarree krijgen van het oude bloed moet je dus niet van schrikken.
    Positieve is dat mijn dochter daarna er vreselijk van opgeknapt is en een stuk beter is gaan eten en gaan groeien vooral in breedte want het was eerst eens sprietje en nou is ze lekker normaal.;)

Linda: Hier pas ook gehad met Judith die had drie dagen hoge koorts, toen een dag niks en toen kreeg ze allemaal uitslag. Was het de zesde ziekte.

Bulldog: Fijn dat je het naar je zin heb gehad op vakantie.:D

Fl3xgirl: Kan gebeuren he van de bank vallen, het is alleen jammer dat ze er niet van leren hier doet mevrouwtje het na 5 minuten alweer.;)

9. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Firstbaby: wat zielig voor Danny en voor jou ook moeilijk geweest.... Hopelijk knapt ie snel weer op.

Linda: hier hetzelfde. Eén rode wang, koorts, hangerig, wilde de hele tijd op schoot (normaal niet). Hij is om 17.00 gaan slapen en niet meer gehoord. Ik zag wel dat zijn laatste twee hoektanden op doorkomen staan. Zat ook de hele dag met z'n handen in z'n mond. Kijken hoe het morgen gaat.... Jij ook beterschap.

10. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    #11930 Firstbaby, 3 okt 2009
    Laatst bewerkt: 3 okt 2009
    ...

11. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Hallo Dames,

Wij komen net van de eerste hulp vandaan. Ik belde omdat Danny bijna 40 graden koorts had. Ik vertelde overzijn ingreep van gisteren en van zijn oortje waaruit continu pus uitloopt. Eerst een flinke discussie of het nou pus of vocht was haha. Ik zei.. PUS! Vocht is helder.. dit is dik.. slijmerig en geel/groenig! Toen mochten we dus komen. Danny Blijkt een flinke oorontsteking te hebben. We mochten de dubbele dosering paracetamol geven..240mg. Danny weegt nog geen 10 kilo. We hebben antibiotica gekregen. Dit is al de 5de keer dit jaar dat hij antibiotica krijgt. Ik maak me daar echt veel zorgen over. Het zorgt wel dat de infectie weggaat, maar het is ook slecht voor zijn lichaampje..

Flex: wat erg dat Esmay is gevallen, je was zeker geschrokken he?
    Heeft ze er iets aan overgehouden..bult/blauwe plekken? Of viel het mee?

Bulldog: Dank je. Ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad. Laat ons weten hoe het is gegaan..

Linda: Wat vervelend dat Noa nog steeds verhoging heeft. Ik hoop dat ze snel opknapt, veel beterschap. Ik vind het ook zo lastig hoor. Ik heb daarom met de spoedeisende hulp gebeld. Wist het even niet meer. Zo lastig als ze zeurderig zijn..

Ellen: Dank je. Veel beterschap voor Raul. Hopelijk is hij snel de oude. Hoe gaat het met je zwangerschap? Last van kwaaltjes? Anders dan bij de zwangerschap van Raul?

Mineke: Ook keelamandelen? Dan was het voor haar veel zwaarder/moeilijker. Dan had ze ook moeite met eten of niet? Hoe oud was ze? Bedankt voor je tips! Ja ik had gister al zwarte onlasting gezien en dacht gelijk aan oud bloed.

12. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    xxxx1974: Beterschap, hoe gaat het vandaag??

Firstbaby: Zo echt vervelend zeg gelijk nog een ooronsteking erbij, hoe kan dat?? Konden ze dat nog niet zien toen hij geholpen was?? Nou maar hopen dat het de laatse keer is geweest en dat het helpt dat de neusamandelen zijn geknipt!! Vervelend zeg zoveel kuren, goed poetsen dan maar is reuze slecht voor de tandjes.
    Mijn dochter was al 3 jaar dus dan kan je het wel beter uitleggen. Ze heeft drie dagen niet kunnen eten, ze probeerde alles maar kreeg het niet doorgeslikt, leefde op pap en appelmoes. Terwijl er twee dagen voor staan, maar zij deed er een dag langer op. NOu maar hopen dat de kuur gauw aanslaat, doet echt zeer oorontsteking. Mijn zoon heeft al drie keer buisjes gehad dus ervaring genoeg hier helaas.;)

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ firstbaby oooh wat vervelend zeg van die oorontsteking :( hoop dat dat snel over gaat meid!
    Esmay had niks overgehouden aan de val alleen een enorme rothumeur.

14. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @firstbaby wat naar dat danny nu ook nog een oorontsteking heeft!
    ik zou het anders even overleggen met de dokter van de antibiotica!
    lijkt mij ook niet goed 5x in een jaar.

15. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @ellen beterschap met raul!
    die snijtanden schijnen het ergste te zijn..

16. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @flex hou je het nog vol?
    bijna 36 weken alweer wat gaat het hard..

17. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hoelang slapen jullie kindjes nog overdag?

gister mn haar laten knippen heb het nu op mn schouders en een schuine lok.
    er is 15cm afgeknipt..

ben er nu weer van tussen vanmiddag naar mn moeder is jarig.
    morgen weer werken jammer genoeg
    ben er dinsdag weer

fijne zondag nog...

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

zolang ik een bed of een bank onder me kont heb is het te doen:p

haha merk echt dat me energie nu echt 0,0 is:)
    gelukkig zijn na 4 dagen de indalingsweeen weg!

19. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Sinds vanochtend geen koorts. Ik ben dus ook niet gestart met de antibiotica.

Mineke: Nou de kno arts vertelde vrijdag na de ingreep dat er uit het linkeroortje enorm veel vocht is uitgelopen. Ik denk dat zij dit positief bedoelde. Maar als het vocht daar te lang blijft zitten.. dan wordt het ontstoken en komt er pus uit.

Flex: Dank je. Gelukkig heeft Esmay er niets aan overgehouden.

Bulldog: Dank je. Ja ik ben niet begonnen met de antibiotica. Ik ga morgen een afspraak maken met de huisarts om het te bespreken..

20. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Firstbaby: kan mij goed voorstellen dat je je zorgen maakt.... sterkte!

Bulldog: hier nog twee slaapjes op een dag van ongeveer 1,5 uur. Rond 10 uur en rond 15 uur. Op één slaaptje redt ie het nog niet tot 19 uur.

Flex: 0,0 energie is niet veel ;) lastig als je nog zo'n kleine hebt rondlopen of niet?

Vandaag had ik een heel ander mannetje. Hij heeft van 17 uur tot vanochtend 6 uur non-stop geslapen. Vandaag was ie supervrolijk, niets meer aan de hand.... apart. We zijn lekker naar het strand geweest om uit te waaien, hij was er helemaal stil van.

Deel Deze Pagina