Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

#11941 Delfino, 4 okt 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 okt 2009
    ik heb een poll op mijn hyves gezet over wanneer jij denkt dat ik ga bevallen je mag stemmen als jullie willen ;)
    weet niet of iedereen kan stemmen of dat je een vriend moet zijn moet je maar ff uitproberen.
    Wilma Profile - hyves.nl

2. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hallo allemaal ben ik weer weekendje bij mijn ouders geweest ging heel goed me noa alleen wel last van doorkomende kiezen! enorme bulten achter in haar mond...en zaterdagavond toen ik bij haar ging kijken of ze nog lekker lag, lag er een paar plekken met bloed op de hydrofiel die onder haar hoofd lag...noa slaapt vaak met haar mond open en kwijlt dus best veel, zeker nu er weer kiezen doorkomen...nu zat er dus ook bloed bij...
    ze is wel best hangerig de laatste tijd en eenkennig en wil heel vaak bij mij zitten en o wee als ze denkt dat ik weg loop..

@firtbaby balen zeg van die oorontsteking...en vervelend dat hij al zoveel ab heeft gehad...sterkte! hopelijk is hij snel weer beter!

@flex je schrikt je echt een ongeluk he als die kleintjes vallen? gelukkig is het goed afgelopen en ze zullen denk ik nog wel vaker vallen! hopelijk voel je je snel weer wat fitter...kan je esmay niet een keertje bij je ouders/schoonouders brengen zodat je ff lekker kan uitrusten>?

@ellen fijn dat raul weer lekker vrolijk was vandaag...gek hea dat het zo ineens weer over kan zijn...een hoop kindjes hier met verhoging en hangerig....ik denk toch bij de meeste tanden en kiezen...

3. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @wilma ik denk dat je 11 november (sint maarten) bevalt!;)

4. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Firstbaby: Hoe gaat het nu met Danny?
    Succes met je gesprek met de dokter vandaag.

@ bulldog: Slapen overdag gaat hier heel afwisselend. Als hij slaapt overdag gaat jij rond 13uur naar bed, na het middageten. Soms slaapt hij 2uurtjes, soms maar 3 kwartier, soms helemaal niet. Gisteren was het zo'n dag. Hij wilde niet slapen. Niet om 13uur. Niet om 15uur. Pas om half 8 's avonds ging hij naar bed.

5. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

Dank jullie wel voor jullie troostende woorden. Ik wil 't ook zo graag.
    Maar goed.... op naar de volgende ronde.

Ben van het weekend ziek geweest. Buikgriep, overgeven, diarree. blegh... Gisteren ging het weer en vandaag zit ik weer op het werk. Hoe weet ik nog niet, want het gaat het nog niet zo goed. Maar ja... beter dan thuis zitten. Toch?

Suzanne zit ook al niet zo lekker in haar velletje. Er komen nu veel kiezen door en een aantal dat op doorkomen staat. Vindt het zo zielig voor haar. Ze is hangerig en is helemaal geen schootzitter en nu komt ze graag bij je zitten.
    O ja... sinds gisteren wil ze alleen nog maar met 1 handje los lopen. Het wordt zo echt een grote meid... en ze was gisteren 15 maanden. Jeetje, wat gaat de tijd toch snel.

Zo.. ga maar weer eens wat werk verzetten..... :)

6. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    xxxx1974: Fijn dat hij weer beter is.:)

Firstbaby: Wat zei de huisarts??

Fl3x: Je zit al naar de datum uit te kijken he wanneer de baby komt!;)

Bulldog: Lekker zeg zo'n stuk van je haar af, ben het hier ook heel te tijd al van plan. Alleen elke zaterdag is er wat dus heb nog geen kans gehad om alleen langs de kapper te gaan.:D

Coco: Hier precies hetzelfde hoor met slapen, geen touw aan vast te knopen!

Bianca: Bah vervelend zeg dat je griep heb gehad, gelukkig dat het nu weer de goeie kant op gaat.
    Nou aan 1 hand lopenkanp hoor dat duurt ook niet lang meer en dan gaat ze zelf aan de wandel.;)

Linda: Zielig he zo'n last van haar kiezen, was hier een paar weken geleden ook. Zag toen na een paar 'lastige'dagen tot mijn verbazing dat er drie stuk in 1 week door waren gekomen. Nou dan mogen ze wel hangerig zijn he.;)

7. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Hallo allemaal!

Ben een tijdje weg geweest, lekker 2 weken naar Rhodos geweest en nog een weekje lekker geluierd thuis met de mannen!Het was echt fantastisch, kleine bleef maar zwemmen, spelen en zonnen :D!!

Maar ja , dat betekent wel dat ik van jullie niet meer zo op de hoogte ben ;), ik hoop geen schokkende dingen gebeurd!

Zouden jullie mij een beetje bij willen praten??

Hier nog een mooie foto van mijn ventje!

Bekijk bijlage 19919

8. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    He kleintje leuk dat je er weer ben, wat een schatje zeg!! Lekker zeg op vakantie geweest!!:)

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ linda oooh arm meisje zo jammer hoop dat ze zich gauw beter voelt
    haha 11 november hoop het niet hoop stiekum op volgende week ofze :$
    esmay kan wel naar me schoonouders maar bjorn is zoveel vrij max dat ik alleen ben zijn 3 dagen
    vandaag alweer de laatste dag en hebben tot 11 uur op bed gelegen :D

@ bianca heh gatsie buikgriepp:( als je je echt niet goed voelt zou ik gewoon lekker naar huis gaan.
    en ook suus al kiesjes :( en ook al last staat me wat te w88 als ik het allemaal zo hoor met Esmay die heeft nu 3 tanden tegelijk die doorkomen.
    gefeliciteerd met de 15 maanden van suzanne :D
    @ mineke haha idd ik kan echt niet meer wachten maar dat komt vooral doordat ik de heletijd zo moe ben.
    kijk vooral uit naar me kraamtijd (hoop nu wel thuis door te kunnen brengen) ikke lekker op bed liggen en kraamverzorgster doet me huisje :p
    @ kleintje heeerlijk zeg 2 weken rhodos fijn dat jullie genoten hebben:D en wat een prachtig ventje zeg!!

iemand trouwens nog wat van moaatje gehoort??

10. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Kleintje: Welkom terug van je heerlijke vakantie.
    Je hebt geen schokkende dingen gemist. Wel wat zieke kindjes geweest, maar verder gaat het met iedereen zn gangetje. Ook nog geen bevallingsnieuws, al gaat het bij Zonneschijn en Flex niet lang meer duren denk ik.

@ Flex: Nee, al hele tijd niks van Moaatje gehoord, ze heeft hier al een hele tijd niet gekletst. Zij moest toch ook rond deze tijd gaan bevallen?

11. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Moaatje en ik lopen bijna gelijk, volgens mij is ze 2 dagen verder. Maar verder weet ik ook niet hoe het met d'r gaat.

Heb wel de hele tijd gelezen en had me voorgenomen om ook steeds te reageren, maar komt er maar niet van...

Dagen gaan zo snel en ik ben zooo traag, heb net als Flex ook geen energie maar er moest nog wel vanalles gebeuren. Nu zijn we uit de naam voor ons jochie, is het kamertje af, geboortekaartje klaar en hebben we alle spulletjes in huis (alleen nog geen enveloppen...). Dus effe wat meer rust.

Bianca, wat rot dat je zo ziek was.

Kleintje, lekker zo lang vakantie en nog mooi weer gehad... jaloers...

Firstbaby, wat naar van Danny... Gelukkig ben je niet aan de antibiotica begonnen en gaat het weer wat beter.

Rest ben ik even kwijt... nog een ziek kindje geloof ik; beterschap... Sorry voor de anderen...

Moet zo naar kdv; leidster neemt afscheid en ik moet nog even iets aardigs doen of kopen...

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ ZONNESchijn zag bij oktober mama's dat ze d88 dat haar vliezen waren gebroken heb je daar nog iets over gehoort heb er verder niks over gelezen meer

13. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @Flex wat doet jou vriend voor werk? ik zou ook willen dat jeroen wat meer vrij was:p

@bianca wat vervelend dat je zo ziek was! wat goed dat suzanne al aan 1 handje loopt! nog gefeliciteerd met de 15 maandjes!

@Keintje welkom terug! fijn dat de vakantie zo leuk was! leuke foto zeg!

noa is wel weer wat beter alleen nog wel een beetje hangerig aan mama...aan de ene kant wel schattig soms...lekker knuffelen:) maar soms kan ik geen stap zetten of ze jankt al...pff

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

hij werkt bij de politie en werkt normaal 36 uur maar heeft nu ouderschapsverlof en werkt meestal 3 om 3 ;)

15. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Hmm dat heb ik gemist... dat berichtje. Het gaat ook zo snel daar dat ik vaak blz's oversla...
    Wat fijn dat je mannetje ouderschapsverlof heeft genomen!!

Linda, oja Noa was het die ziek was....Fijn dat het weer ietsje beter gaat.

16. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Haha, ik zie nu dat ik zelf gereageerd heb op d'r eventueel gebroken vliezen-stukje... Stom dat ik dat niet onthouden heb....
    Vergeet echt zoveel, irritant van mezelf...

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

hihi zwangerschaps dementie;) dat is hier ook een groot probleem hoor :)

18. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Flex hoe zit het trouwens met die pup? Is dat nog doorgegaan of komt ze nog?

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

de pup hebben we nu 3 weken ofzo en gaat goed :D:D:D

20. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    en met de zindelijkheidstraining?? Is zeker wel zwaar nu je op je laatste loodjes loopt..

Deel Deze Pagina