Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @ellen
    hier overdag slaapt hij maar een uurtje en dat was het!
    ik dnek dat hij snachts alles herbeleeft van overdag.
    hij is ook zo druk en actief die kan echt geen 5 minuten stil zitten.

hopelijk gaat het over!
    waarom werd hij vanacht wakker dat je hem niet stil kreeg??

2. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    owww hier ook zo'n druktemaker haha heel de dag bezig..en dan moet ik haar er echt inleggen
    meestal gaat dit zonder problemen..maar soms toch eventjes mopperen..en soms dat ik wakker wordt en ze tussen ons in ligt hihi
    Maar over het algemeen gaat het prima zo..slaapt langer nu met een rolluik :D en 's middags is het een beetje om Sem dr schooltijden heen slapen..das wel plannen.

3. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    bwtje kruip ze dan zelf bij jullie?

nou ik ga er weer van tussen moet weer werken

fijne dag allemaal...

4. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Nee haha die kan gelukkig nog niet uit bed..tenminste doet ze niet hihi
    Maar dan heeft vriendlief dr gehaald en heb ik helemaal niet door lol
    En dan wordt ik wakker en ligt ze er ineens tussen hihi ;)

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

morgen meiden,

hier rot nacht gehad esmay was helenacht overstuur en weet nie waarom:(

6. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Hier nog geen bevalling hoor... al dacht ik vannacht effe dat het begon... Voel vanalles, dat was bij Senna helemaal niet zo, maar ja die was ook zo mini.

Heb nog niet bijgelezen, m'n vader is op de koffie.

Flex, balen van je heel erg gebroken nacht....
    En anderen ook weer of niet? Ellen en Bulldog ook?
    Hier ook bijna elke nacht er wel een keer uit voor speentje, soms ook 3 x...
    Ik ga weer even koffie drinken, tot later!

7. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Bulldog: geen idee wat er was. Hij huilt niet 'gewoon' maar gaat heel hard uithalen met gillen, alsof ie heeeeel erg boos is om iets. Overdag ook, hij wordt ook echt heeel boos als ik iets van hem afpak, of hij geeft iets weg en heeft er dan spijt van. Hij begint z'n willetje te ontwikkelen of zo.

8. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Ben nog niet bevallen hoor!

Heb verschrikkelijke dagen gehad. Om te beginnen, na zeer uitgebreid onderzoek in het ziekenhuis durven ze nu te zeggen dat het waarschijnlijk niet mijn vliezen zijn... Pfff. Maar geen garantie. VK zegt dat een hoge vliesscheur ook weer zelf dicht kan gaan. Nou, ik snap het niet meer. Moet in elk geval blijven opletten of ik koort krijg. Maar geen enkele garantie dus.

Zondag is Babet gevallen. Vriend liet met haar de hond uit terwijl ik lag uit te slapen. Toen is ze van zijn arm gevallen, op haar achterhoofd, op de straatstenen.
    En ze huilde zo afgrijselijk! Dit heb ik nog nooit gehoord. Ik herkende het helemaal niet van welke eerdere huilbui ook. We moesten opletten of ze suf werd of ging overgeven van de dokter. Overgeven heeft ze niet gedaan, maar ik vond haar heel erg timide en rustig. En ze bleef ook maar huilen. Dus we hebben de huisartsenpost gebeld en die wilden ons toch meteen zien (andere assistente, vreemd). Toen zijn we doorgestuurd naar de EHBO. Het was laaiend druk, maar wij mochten meteen voor. Geen goed teken meestal. Er is toen een ct scan gemaakt van haar hoofd. En ze moest hoe dan ook blijven. Op de scan was gelukkig te zien dat ze GEEN hersenbloeding of schedelbreuk had, want daar waren ze bang voor.
    Met een wekadvies zijn we doorgestuurd naar een ander ziekenhuis, en elk uur kwam er een verpleegster om haar wakker te maken. Volgende ochtend konden we gelukkig met een gezonde dochter naar huis.

Maar het zijn me de dagen wel geweest. Babet is eerst twee weken ziek geweest (neusamandelen) en heeft antibiotica gehad. Afgelopen vrijdag begon mijn eventueel gebroken vliezen verhaal, zaterdag was Babet weer beter en zondag viel ze. Ik ben gebroken, en probeer vandaag eindelijk mijn rust weer te herpakken.

Sorry, het is na lange tijd een ego verhaal, maar moest het echt even kwijt.

9. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Moaatje: jeetje joh, wat moet jij geschrokken zijn... en dat allemaal terwijl je hoogzwanger bent. Hopelijk rust je een beetje uit vandaag

10. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Jeetje wat schrikken meis!!!
    poeh gelukkig is alles goed afgelopen..maar idd ze zijn toch verplicht kindjes te laten komen onder een bepaalde leeftijd?
    En bij de eerste hulp mogen deze ook sneller door omdat ze nu eenmaal kwetsbaarder zijn en groot gelijk toch..als jij daar bijvoorbeeld zit met een kapotte knie heb je ook zoiets van laat dat kleintje door ;)

Nou knuffel dr maar extra! papa zal ook wel geschrokken zijn!!

Succes met bevallen enzo ben errug benieuwd! :D

11. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @moaatje jeetje dat is niet niks zeg zeker niet nu je hoogzwanger bent! noa was laatst van de commode gevallen toen ben je me ook rotgeschrokken...ze had verder niets maar je hart zit in je keel....op de straat is nog veel erger...pff...gelukkig is het allemaal goed afgelopen...sterkte alvast met de bevalling hopelijk ben je dan helemaal uitgerust...en gaat alles snel en makkelijk;) dikke knuffel!

12. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Moaatje, jeetje zeg dat is wel flink schrikken en heftig hoor helemaal als je zo op het eind van je zwangerschap loopt...
    Gelukkig viel het uiteindelijk mee en heeft ze niks engs eraan over gehouden. Nu jij weer even bijkomen voordat je bevalt.

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ moaatje ooh jee meid wat moet jij en je man zich doodgeschrokken zijn zeg!! gelukkig is alles goed met haar en met die kleine in je buik ook! doe rustig aan even lekker bijkomen nu

14. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Ik kon juist gisteravond er niet op de site komen!

Moaatje: Spannend zeg dat het zo spannend is met de zwangerschap op het laatst.
    Wat vervelend dat Babet gevallen is, ook voor je man die zal zich wel rot voelen. Gelukkig is alles goed afgelopen.;)

Bwtje: Leuke foto's zeg.

Irritant zeg al die gebroken nachten. Hier Judith ook al twee nachten een uur wakker geweest. Niet dat ze huilt hoor maar ze lig hard te zingen van blah bloeh blah enz. Grr ik vind het irritant kan er niet van slapen.:D

15. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Moaatje: Sjees, wat erg zeg! Gelukkig dat het uiteindelijk meeviel, maar wat zullen jullie geschrokken zijn. Je man voelt zich superschuldig zeker?
    Nu lekker een paar dagen uitrusten... voordat je moet bevallen.
    Als ik je niet meer 'spreek': Succes met alles!

16. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Mineke: Ik had het gisteren een paar keer, over de hele dag, maar vooral 's avonds dat de site eruit lag.

17. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @moaatje jeetje wat erg gelukkig heb ze er niks ernstigs aan overgehouden!
    hoe is het nu met haar?
    hopelijk kan je nog een beetje uitrusten voor dat je bevalt!

@mineke ook al slapeloze nachten hier is het al een paar weken elke nacht raak.

ben gistermorgen met koppijn opgestaan en ben er weer mee naar bedgegaan
    en nu ben ik er weer mee opgestaan ggrrrrr...

18. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Hoe is de nacht geweest bij jullie? Hier gelukkig weer normaal, lekker doorgeslapen maar wel om 6 uur op....

19. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

@ Moaatje: jeetje zeg. Nou digiknuff hoor.... en sterkte.

ik word gek hier. Suzanne zit in haar 15 maanden sprong. Huilen, nee lees krijsen, als ze haar zin niet krijgt. Alsof ze geslacht wordt. Het is echt geen leuke periode. Moet steeds nee zeggen en het lijkt of ik de hele dag politie agentje aan het spelen ben. Zelf spelen ho maar, terwijl ze een hele volle mand met speelgoed heeft. Nee, ze wil perse bij onse zijn.

Maar gelukkig bestaat er internet en heb ik gelezen in oei, ik groei... de 15 maanden sprong... pff.. hoe lang heeft 't bij jullie geduurd en hebben jullie een 15 maanden sprong gehad?

Wordt er best wel moe van. Het vergt ook energie van mij.
    Nou, ik lees 't straks wel. Ik ga de auto ophalen bij de garage. Die staat daar voor een beurt.

20. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    #12000 Coco, 8 okt 2009
    Laatst bewerkt: 8 okt 2009
    @ bulldog: Hoe vaak wordt hij wakker dan 's nachts? En wat doe je dan?
    Hier gaat het tegenwoordig wel goed. Hij wordt tussen 6 en 7 wakker (BV) en slaapt daarna nog ongeveer een uurtje. Wat wij hier deden toen hij nog regelmatig kwam 's nachts, ipv om de beurt eruit, is af en toe één iemand een nachtje rust. Lekker beneden op de bank liggen, alle deuren dicht, en de kleine is de hele nacht voor de ander. Na zo'n nachtje ben je weer lekker uitgerust.

Ik wil hier trouwens onderhand eens van de BV af. Ik geef nu nog één voeding 's ochtends. Maar het doet nu af en toe een beetje zeer als hij drinkt, en ik krijg ook hele schrale tepels. Misschien dat ik nu, na 16 maanden, voor het eerst tepelkloven krijg..?
    Maar iig, gisterenochtend had hij voor zijn doen lang geslapen, 7.15, dus ik dacht, we gaan het gewoon proberen. In plaats van ontbijt-op-bed-BV, meteen naar beneden. Lauw flesje melk en een boterhammetje....SCHREEUWEN! Ik hem hem nog proberen te sussen, maar hij wilde absoluut aan de borst, heb er dus maar gewoon aan toegegeven.
    Voor de mama's die ook lang BV hebben gegeven; Hoe hebben jullie die laatste voeding laten vallen? Ging het moeizaam of was kleine het er wel mee eens? Nog tips?
    Op zich vind ik het niet erg om nog langer BV te geven hoor, tot een jaar of 2 vind ik ook prima. Maar dan moeten wel mijn tepels stoppen met zeer doen.

Kleine zit hier nu lekker ter swingen op K3, grappig om te zien.

Deel Deze Pagina