Juni 2008 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Champy, Jun 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    @coco
    hij word meestal 3 of 4 x per nacht wakker ik haal hem er dan uit en neem hem even bij me en als hij weer slaapt dan leg ik hem weer terug!
    als ik hem e rniet uithaal dan raakt hij over zn toeren en slaapt hij helemaal niet meer.

het begin echt op te breken ...

ik vind het echt knap van je dat je zolang bv heb gegeven...

2. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    Goeiemorguh

3. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    Jeetje wat een rotnachten meiden sterkte leuk is anders..
    Ons wacht straks ook niets anders hihi

Ik heb bij Sem 1,5 jr BV gegeven en uiteindelijk alleen de avond voeding nog gehad..of de ochtend weet het al niet meer LOL
    en dat werd uiteindelijk soms nog..tot helemaal niet meer..
    Eva was er iets eerder mee klaar..die was 1 geweest, maar ze had vrijwel geen interesse meer..dus ja dat ging vanzelf over..
    Heel makkelijk dus 3e maar weer afwachten wilde ook sowieso met Eva klaar zijn voor de volgende..

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

morgen meiden!!

hier heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk geslapen!!
    en vanmorgen ging me telefoon was me moeder met super nieuws!!!

Mijn nichtje suzan/susan weet niet hoe je het schijft nog is vannacht rond 1 uur geboren ben zo happy was in 1 klap klaar wakker:D:D:D:D

5. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

hey meiden, wat een drama nachten van sommige! jeetje, pfff het zou mij denk ik ook op breken op een gegeven moment.

flex gefeliciteerd met je nichtje!

en moaatje:: jeetje zeg. gelukkig is het allemaal goed gegaan met je meisje... enne, zoiets vind ik echt geen ego bericht hoor!!
    en nog maar heel eventjes dus... spannend!

ik heb wel mee gelezen maar niet echt meer onthouden wat er geschreven was.

ik heb ook een nieuwe baan, en nu ben ik een beetje opzoek naar een gastouder voor chiel. alleen een nadeel is dat het kdv een opzegtermijn van 2 maanden heeft. niet makkelijk. had ook al gebeld, maar t kan niet anders volgens hun, terwijl ik per november aan mijn nieuwe baan ga beginnen voor flexibele dagen...

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ sjoon gefeliciteerd met je nieuwe baan! wel vervelend van de kdv

7. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Flex: Gefeliciteerd met je nichtje.
    Toen Esmay werd geboren was er toch ook al een neefje van bijna dezelfde leeftijd? Grappig hoor, hebben straks allebei je kindjes een leeftijdsgenootje in de familie.

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

ja klopt neefje is 6 weekjes ouder :) en het is zeker leuk:D

9. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    4,378
    0
    0
    Bulldog: Irritant zeg koppijn, kan je misschien vanmiddag even slapen??

xxxx1974: Wel vroeg hoor 6 uur.:$

F3x: gefeliciteerd met je nichtje, leuke naam lekker gewoon gehouden.:)

Coco: Knap hoor zo lang bv gegeven, heb geen tips over afbouwen omdat ik er geen ervaring mee heb op die leeftijd.;)

Sjoon: Gefeliciteerd met je nieuwe baan, irritant van het kdv kost je twee maanden langer betalen, Ik weet dat je er op de psz ook op moet letten als je 4 jaar worden dat je het op zeg.

Nou nog niemand bevallen???? Ben zo nieuwsgierig!!!!:D:D

10. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    @flex gefeliciteerd met je nichtje!

@sjoon wat balen zeg van het kdv..

@mineke mn koppijn is al iets gezakt maar voel me slapjes!
    smiddags kan ik niet slapen...

heb net de kamer van mn manneke weer verandert terug naar de oude styl toen hij geboren was hij heeft toen af en toe doorgeslapen
    dus hoop dat het werkt en dat ik vanacht doorkan slapen ben er echt aan toe!
    moet er morgen ook weer om half 6 uit....

11. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

Mar 29, 2008
    1,553
    0
    0
    Bianca: hier ook dan het 15 maanden sprongetje, ik had er nog niet over gelezen. Ik denk (hoop) dat het maar 1 week of zo heeft geduurt. Idd ook wat jij allemaal beschrijft. Gelukkig was ie vandaag wel vrolijk, alleen niet toen ik wegging bij het KDV....

Coco: ik gaf alleen nog 's ochtends bv. 's avonds al gewone melk uit een fles. Op een dag gewoon gestopt, kreeg ook pijnlijke tepels. Hij maalde er niet meer om. Wel in het begin extra geknuffeld 's ochtends...

Sjoon: feli met je baan. Balen van het KDV.

Flex: feli met je nichtje

Bulldog: soms zijn kleine veranderingen heel ingrijpend voor zo'n kleine... hopelijk slaapt ie nu wel door. Je wordt er niet fitter op zeg maar

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

heb me broer gesproken hij belde me :D

het is dus susan met een S :D twas een hele vlotte bevalling en ze maken het bijden goed en we mogen zondag al komen kijken :D:D:D:D tis 2 uur lang rijden maar goed we maken er gewoon een leuke dag van :D

13. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    @flex wat leuk dat je zondag ag komen kijken...

hier is het eindelijk rust in de tent hij wou nu pas slapen
    effe rust voor me zelf ben echt brak dnek dat ik de gripe te pakken heb..

14. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

@ sjoon: gefeliciteerd met je nieuwe baan

@ flexgirll: gefeliciteerd met je nichtje

@ mezelf: gelukkig is ze wat minder chagerijnig vanochtend.... ben ook veel met haar bezig geweest. Nu ligt ze op bed en hopelijk slaapt ze lang.... kan ik even op adem komen. Heb al gepoetst vandaag. Opgeruimd... educatief dagje tot nu toe....

15. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Flex, leuk dat je zondag al mag!
    2 uur rijden? deze kant van het land toevallig?? hihi

bulldog, hopen dat je niet ziek wordt, ik was vorige week donderdag ook niet helemaal fit, snotverkouden geworden, en dan ook nog eens mijn stem kwijt op het werk.
    Niet te doen.... ik werd zo moe van het fluisteren en proberen te praten tegen klanten dat ik om 3 uur (pas) naar huis mocht. zondag avond kon ik weer een beetje geluid eruit krijgen..

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

mijn topo is niet meer zoals het is geweest met me 10en :) dus weet nie of het jou kant op is volgens mij niet

moet naar hoogeveen:p

17. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    @sjoon ik ben er een week vanaf van mn verkoudheid.
    hopelijk is het morgen weer over...

18. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,656
    0
    0
    Eindhoven
    Flex, gefeliciteerd! Leuk hoor nog een meid in de familie erbij!
    En leuk dat je er al zo snel naartoe gaat!

Sjoon, hé leuk een nieuwe baan! jammer dat het KDV nog niet zo meewerkt. Bij ons kdv kun je soms van dag ruilen (als er die andere dag plek is), misschien een idee om ook es te vragen.

Rest lees ik straks even bij, ben aan het dweilen...

Oja, ons jochie mag pas over een week komen (dan heeft de fijnste VK dienst...). Verder merk ik wel dat mijn lijf zich echt voorbereid nu, had ik bij Senna helemaal niet. Voelt net of z'n koppie er al bijna uitkomt en (on)regelmatig krampachtig gevoel.

19. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ja kan idd wel een dag ruilen, maar is niet makkelijk omdat ik niet meer in het dorp werk, maar hier verderop in een winkelcentrum....

20. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    zoonlief ligt nu 1,5 uur te slapen normaal maar een klein uurtje..
    hopelijk heb het met het verplaatsen van zn bed te maken.

hoorde van mn schoonma dat hij daar maandag smorgens 3u had geslapen en smiddags 2,5..
    zou bijna denken dat er iets mis is met ons huis...

Share This Page