Lekker dat-ie nu wel al een tijd ligt te slapen. Wel lastig hè, dat-ie ergens anders beter slaapt. Doet Senna op het kdv ook; soms 2,5 uur en thuis ligt ze eerst een uur te kletsen en te staan en slaapt dan na 5 x terug leggen 3 kwartier (soms een uur)....
vind het erg lastig ja wat ligt er nou lekkerder dan zn eigen bedje.. wat raar dat senna dat ook heb. een collega van mij zegt dat wij hier wateraders hebben...
nee, een dorp vlakbij deventer! en nu ga ik wel in deventer werken, niet in het stadscentrum, maar op een ander winkelcentrum... en anders zou ik 18 km op en neer moeten rijden voor chiel naar het kdv te brengen, beetje onzin natuurlijk.... hopelijk werkt het nu je zijn bedje verplaatst hebt bulldog! flex... hoogeveen is hier 60 km vandaan. omdat je ook wel eens schreef dat je in nijverdal kwam?
@flex gefeliciteerd met je nichtje leuk dat je zondag al mag kijken! @bianca noa is vandaag 16 maanden...ik zit al 1,5 maand in die 15 maanden sprong de laatste tijd gaat het wel iets beter maar ze wil de hele tijd opgetild worden...en dan op de meest onhandige momenten (als ik bijv aan het koken ben) i.c.m. de doorkomende kiezen is het gewoon ff een vermoeiende periode maar het gaat voorbij (hopen we dan) @sjoon gefeliciteerd met je nieuwe baan! heb je al een nieuw kdv/gastouder dan? is er bij jullie geen wachtlijst? verder geen nieuws dus vandaag ging toppie met noa op het kdv volgends de leidster normaal wil ze amper slapen nu 2 uur geslapen dus ze waren helemaal blij enne noa 16 maanden vandaag! verder geen nieuws..
morgen meiden @ linda fijn dat het goed ging op het kdv! gefeliciteerd met haar 16 maanden @ hier rotnacht gehad esmay heeft weer heerlijk lopen brommen zo irritant geluid maar goed weet al hoe de rest van de dag gaat verlopen ze is natuurlijk strond chaggo ik iig wel
Pfff... hier sinds vanmorgen menstruatie-achtige krampen (om de 5 minuten ongeveer) en wat slijm/bloedverlies (al sinds paar dagen). Zou het nou toch bijna beginnen... Manlief zit vandaag voor z'n werk in Hengelo en belde daarstraks dat er rook uit de motorkap kwam... grrr... Wegenwacht heeft niks kunnen vinden... We hebben echt pech met de auto, we hebben um pas sinds 1 aug en we hebben al voor ruim 500 euro reparaties nodig gehad en nu dit weer...
Flex, succes vandaag... Enne.. jij mag ook al bijna thuis bevallen! Wil/mag je dat ook trouwens of liever niet? Linda, nog 3 dagen en dan kun je testen. Spannend?
owww het begint nu echt spannend voor jou te worden he Zonneschijn!!! Ik als oud Buddy krijg toch wel een berichtje he als het zover is?
@ zonneschijn ooooooh wat spannend meid!!! en wat een pech zeg met de auto ik wil niet thuis bevallen vind dat te eng helemaal na esmay en jij wil jij wel thuis??
VK komt over 20 minuten... worden echt wel weeën nu... auw flex, laat het van moment afhangen, denk dat t snel kan gaan namelijk...
@zonneschijn spannend hoop voor je da thet gaat beginnen! balen van je auto zeg... heb maar weer eens een ziek kind hij had vanacht 39,3 koorts en daarnet ook weer. oma had griep van de week en nu opa ook! de broer van me schoonma is vandaag getest op mexicaanse griep dus hoop niet dat hij dat heeft want dan heeft hij het van mn schoonma die niet getest is maar wel de verschijnselen had. om half 5 krijgen ze de uitslag dus ben beniuewd ben bang dat zoonlief het dan ook heb aangezien dat hij ook niet wil eten. ppfff zit me nu al druk te maken .... aangezien dat kids onder de 2 jaar risicogroepen zijn.
ooh meid wat vervelend dat hij ziek is hoop niet de h1n1 meid! kan me voorstellen dat je daar bang voor bent
Ik heb weinig tijd om op iedereen te reageren, maar ik wil Zonneschijn even heel veel succes wensen met de bevalling. Zet hem op mied! En bulldog, beterschap voor jouw zoontje. Hopelijk is het niet de Mexicaanse griep. Nou, ik ga weer, het was kort maar krachtig, maar heb het druk. Fijn weekend allemaal!
Vk is er en blijft; 4-5 cm ontsluiting. Ons jochie gaat vandaag komen (zegt de VK). Ze heeft gestript in de hoop dat weeën sneller komen. Mijn ouders zijn er voor Senna.
dacht nog even snel kijken of er al nieuws is ... zo dat schiet al op 4-5cm vandaag jullie zoontje in je armen hopelijk heb je een voorspoedige bevalling!! heel veel succes ...