OWWWW BUDDY WAT SPANNEND!! Hou me op de hoogte he??? Je kan het!!! wie weet heb je vandaag of morgen je menneke al in je armen !!!!
Ik heb dr een sms gestuurd, misschien is het al zover..of is ze hard aan het werk nu JEEEJ nou Zonneschijn is dus de eerste van het lijstje!!! Wij hebben de kids erin, en vanavond komen ze sushi bezorgen dus gezellig avondje saampies! En dan maak ik straks nog een lekker toetje! Als dat gaat lukken hihi Hij had vandaag als verrassing ook een bloemetje gekregen op zijn werk van mij deze : mooi he? Bekijk bijlage 20704 Nou allen een fijne avond en Zonneschijn succes en geniet ze vanavond! met zijn 4tjes!
mooie bloemen zeg!! ik vind het echt enorm spannend zou zonneschijn haar kleine man in haar armen hebben?? oeee nu kriebelt het bij mij ook heel erg hihi maar moet nog effies w88
ben erg benieuwd of hij al is geboren!! @flex snap wel dat je nu niet meer kan wachten ik had dat toen ook!! het was gelukkig geen mex griep! zoonlief heeft nog wel erge koorts 39,6 hij houd niks binnen had net sperziebonen gegeten die wou hij wel en geef hem net een fles melk en hij gooit er zo alles uit ook de sperziebonen....
hoop dat hij snel weer beter is! hier net de foto's van me kleine nichtje gekregen tranen staan me in de ogen zooooo mooi is ze! nu wordt het w88 nog moielijker hahaha
hihi ze is bevallen!!! Maar de rest mag ze zelf komen vertellen.. Ik heb per sms wel gevraagd of ze nog op ZP komt posten.. Nog geen reactie (logisch) Dus de eer is verder aan haar om het nieuws te komen brengen!
hey, ik zit hier midden in een bevallingsverhaal dus het mijne zal nu niet zo spannend aijn maar melania kan ondertussen (gelukkig) stappen en zegt 1woordje aai (naar alle beestjes dat ze ziet) en voor de rest eigenlijk niets nieuws maar even een update, nu ik even over bevallingen bezig ben ben een benieuwd hoe lang die bij iedereen hier geduurd heeft? en als je kleintje er al is proficiat aan zonneschijn
ZONNESCHIJN,Van harte gefeliciteer met jullie ZOONTJE!!! Ben benieuwd naar de naam en hoe het met jullie is,en hoe Senna het vind