zonneschijn van harte gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje ben heel benieuwd hoe het gegaan is en de naam natuurlijk.... geniet van de kraamtijd.
Ben om 18:12 uur bevallen van onze gezonde zoon Maz Luca. Hij is gezond, heeft al goed aan m'n borst gedronken en weegt 3720 gram. Ben thuis bevallen. Maz had wel in vruchtwater gepoept maar omdat er in heel Eindhoven aan de weg wordt gewerkt en het spits was, hoefde we naar het ziekenhuis. Gelukkig want een uur nadat de vliezen waren gebroken was ons menneke er al!
@zonneschijn wat een bijzondere naam! en wat een mooi gewicht! gelukkig heb je niet heel eindhoven door gemoeten met de spits!! hele fijne kraamtijd teogewenst....
ik ga naar me bed want hoelater het word des te beroerder ik word. zoonlief ligt ook te slapen hopelijk slaapt hij door maar dat zal wel niet...
Van harte gefeliciteerd Zonneschijn (+ man en Senna) met jullie zoon (en broertje) Maz! Wat een geweldige naam trouwens, hoe kom je daar op??!
WOOOOOW zonneschijn! ik ben er ff een dagje niet en je bent gelijk bevallen!! van harte gefeliciteerd met jullie zoon MAZ geniet lekker van je gezin! idd wel spannend nog 3 dagen en dan kan ik testen...ben redelijk nuchter maar hoop toch op een positieve test @joyce leuk he als ze gaan lopen en kletsen! mijn bevalling duurde vanaf het inleiden 24 uur...na het breken van de vliezen ongeveer 12 uur @clau hoe istie? ik hoorde dat je had gebeld? alles goed met jinthe? loopt ze al n beetje? hier gaat alles super alleen is noa de laatste tijd er aanhankelijk...nog gefeliciteerd met de 16 maandjes!
goeiemorgen alles goed hier?? hier nog niet echt ben alleen maar zieker geworden vanacht bah. zoonlief kwam vanmorgen uit bed en die had al gelijk 38,5 net ff een zetpil gegeven en hij krijgt nu weer even een opleving. hoelang mag hoge koorts eigenlijk aanhouden? en kan het geen kwaad dat hij 10 dagen geleden ook al 3 dagen koorts had??
JEEEEEJ Zonneschijn feli met MAZ!!!! Geniet met zijn 4tjes van elkaar de komende tijd Je hebt het ff vlot geklaard, en fijn dat je niet naar het ziekenhuis hoefde..dan was je misschien wel in de auto bevallen! Ik ben erg benieuwd naar je ventje.. En kom tzt wel een afspraakje met je maken hoor! Ben ook heel benieuwd wat Senna ervan vind? Nou tot snel ! Liefs!
Nou de Sushi en sashimi die gister bezorgd werd was errug lekker !!! En mijn toetje was ook echt overheerlijk en simpel! Schuimkransen frambozen sausje gemaakt slagroom alles door elkaar..dessertwijn tot siroop inkoken erover chocolades snippers erover en klaar en HEERRRRLIJK haha Zondag gaan we met fam. van vriend allemaal eten. Iedereen maakt wat, en wij zorgen dus voor het toetje hihi !! Vandaag een dag van alles ophangen enzo..en dingetjes kopen. En vanaaf weer werken! Fijne dag allemaal! Groets
Wat een leuk nieuws! Zonneschijn gefelicteerd met jullie zoon!! En dan heb je zeker snel gedaan zeg....
zonneschijn van harte gefeliciteerd met je zoon. Een geweldige naam He meiden sorry dat ik er niet zoveel ben. Ben enorm druk thuis. Hoop binnen kort wat meer rust te vinden om hier weer te posten. gr ilona
zonneschijn: van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Maz! heel aparte naam, ik heb er nog nooit van gehoord. spreek je het ook uit zoals het er staat?? geniet van jullie kleine hummeltje en ook van de kraamtijd! en nu is senna grote zus, wauwie!!!
HEEEEEE WAT HEB IK NOU GEMIST Zonneschijn Van Harte Gefeliciteerd met je zoon!!!!!!!! Bulldog: Beterschap poeh wat een hoge koorts.
hier druk van het weekend dus ben er niet veel....vanmorgen getest...kon het toch niet laten maar helaa negatief over n paar daagjes nog maar n x proberen...als ik nog niet ongie ben..