Dank jullie wel voor de lieve reacties. Babet heeft gelukkig niets overgehouden aan haar val en is weer helemaal zichzelf. Alleen is ze nog wel wat voorzichtiger met lopen geworden. Geeft niks, ze was zo wild en onvoorzichtig. Sjoon , feli met je nieuwe baan!!! En met het lopen van Chiel! Flex, feli met de geboorte van je nichtje! Bulldog, hoe is het nu met je mannetje? Babet had ook ongeveer twee weken op en af koorts. Ze heeft toen een kuurtje penicilline van HA gekregem , en nu is het gelukkig helemaal over. Zonneschijn, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Maz Luca! Linda, balen voor je, ik hoop dat het gauw raak is. Claudia, knap hoor! Vind je het moeilijk vol houden of voelt het wel goed? Hier nu officieel over de datum heen. Morgen weer controle bij vk. Heb behoorlijk last van mijn rug vandaag. Babet is daarom na haar middagslaapje naar mijn moeder toe. Ben zo blij dat die om de hoek woont. Erg makkelijk. Ben zo benieuwd wanneer ik nou beval. Babet was ook een dag of 10 later dan uitgerekende datum, dus ik denk dat ik nog wel even zo rond loop.
ooh moaatje hoop voor je dat je vandaga of morge de kleine in je armen hebt @ hier vandaag heledag harde buiken net met hond uitlaten een wee gehad 1tje maar daarna nie meer (jammer) nu is me buik enorm onrustig echt steken en dat continu vanmiddag plonsje vocht verloren maar wat het was geen id want daarna helemaal niks meer verloren
hier nog niet ongie geworden alleen door mijn negatieve test gister ga ik pas woensdag testen...wel zo'n beetje de hele dag een misselijk gevoel.. @moaatje fijn dat t goed gaat met babet ik hoop voor je dat je je kleintje snel in je armen hebt!
Nou Flex, volgens mij ook flink aan het rommelen?!! Gaat wel hard nu allemaal he dames! Sommige staan op het punt van bevallen/gevorderde zwangerschap, andere gaan de volgende ronde in voor de 2de.... Jeetje, het lijkt nog zo kort geleden dat we allemaal in het "juni-2008-schuitje" zaten haha.... Wij gaan volgend jaar pas voor een 2de, zijn er nog meer dames die dan ook gaan? Ik vind het trouwens ook wel knap, als je nu een baby krijgt! Op deze leeftijd zijn dreumesjes heel , maar dan ook drammerig! Ik krijg van Frits soms echt geen minuutje rust, moet je nagaan als je dan je aandacht over 2 kleintjes moet verdelen, wowie... Nu is die gelukkig wel een beetje zijn sprong aan het afbouwen (mag ook wel na 1,5 maand dwars liggen) en blijft die me lieffie, maar ook hij gaat zo snel.. Alleen eten/drinken, tanden poetsen , kleertjes zelf doen ( vooral uit haha), lopen-rennen-klimmen.... Nou ik hou op, ik lijk wel een oud omaatje met dat terug kijken hahaha
wij willen ook voor een tweede gaan, maar omdat ik per november aan mijn nieuwe baan begin, denk ik dat we er nog even een paar maandjes mee wachten...dus waarschijnlijk ook in 2010, maar wanneer precies, geen idee nog...
nou dames hier de kans op deze ronde zwanger te zijn nu echt opgegeven...vanmorgen toch getest en weer negatief. ik hoop dat ik snel ongie wordt en de volgende ronde in kan..
goeiemorgen @moaatje jeetje alwee overtijd hoop dat je niet zolang hoef als bij babet! @kleintje wij willen ook volgend jaar voor een 2e gaan ! en ik moet er nu ook niet aan denken om zwanger te zijn aangezien ik hier een hele dag bezig ben .... @linda wat jammer dat de ongi maar snel komt dan nieuwe ronde nieuwe kansen!
zoonlief heeft alleen savonds nog koorts heb net maar even de huisarts gebeld en moet om 11;20 even lagns komen. heb hem de laatste dagen bij mij en bed laten slapen omdat hij zo ziek was hopelijk slaapt hij straks weer in zn eigen bedje als hij beter is en dat hij gelijk weer doorslaapt..... gister belde mn broer op of dat ik op wil passen op mn nichtje tuurlijk wil ik dat hihi.... die slaapt lekker door snachts en daar heb je geen last mee...
zit nu op mn gewicht voordat ik zwanger werd erg he heb er gewoon een jar over gedaan. merkte wel sinds ik stopte met de pil dat het wel wat sneller ging! ben sinds zondag gestopt met roken had zon last van me keel en nog steeds. even volhouden en hopen dat ik niet te veel aankom..
morgen meiden, hier is alles weer okeej op bekken pijn na had even rust nodig vandaag maar even helemaal niks doen op het verzorgen van esmay en de hond na dan
@flex dat is al een hele dagtaak het verzorgen van esmay en de hond.. ben ne tnaar de dokter geweest zoonlief had een keelonsteking en had dus daarom koorts.. als het donderdag niet over is moet ik ff terug komen. hopelijk is dat niet nodig.
dank je meiden het gekke is , is dat hij al weer een stuk levendig is van het weekend was het echt erg maar toen had hij dag en nacht koorts en nu alleen maar savonds...
Bulldog: Beterschap , heb je een kuur gehad?? Hier heel de ochtend met roompot gebeld, had gisteravond een midweekje geboekt voor volgende week. Was last minutes aanbieding voor 4 p.p., gelijk betaald. Kreeg ik gisteravond een mail dat Judith niet mee mag, omdat ze die echt voor 5 de persoon rekende. Kan ik wel begrijpen, maar probleem was dat ze geen alternatief hadden!! Mocht het per slot van rekening op het laatst toch wel, neem het bedje gewoon zelf mee. Moet alleen even toeristenbelasting betalen op het park zelf, maar dat wist ik van tevoren daarom had ik erbij gezet dat we mijn 2 volwassen en 3 kinderen zijn. Nou jah het is opgelost, maar ben wel weer een halve dag verder, wel erg vriendelijk personeel maar jah ze zitten met die regels. Vorig jaar mocht het wel op een ander park vandaar dat ik nu deze misstap maakte, is lekker voordelig en wij vinden het niet erg om klein te zitten. Maar schijnt per park verschillend te zijn, nou weten we dat ook weer.