wat raar dat ze dan zo'n kleintje willen "afschrijven" omdat het als 5de persoon geldt.... en idd regels zijn regels, maar als het nou tot een bepaalde leeftijd ophogen?? 2 of 3 jaar ofzo iets.... in de meeste pretparken, en dierentuinen hoef je ook niet te betalen voor die kleintjes..
@mineke nee heb geen kuur gehad! moet zo over gaan. toen wij vakantie gingen boeken vond ik dat ook zo raar ik dacht we boeken voor 4 volwassenen en nemen de campingbedjes mee probleem opgelost dan hoef je niet een extra duur huisje te nemen want die 2 kinderen slapen toch nog in een campingbedje maar zo werkt dat idd niet helaas.... fijn dat je het nu heb kunnen oplossen waar gaat de reis heen?
@ Mineke: Fijn dat het geregeld is, maar jammer dat je er dan zo'n rompslomp aan hebt he... Wij zaten pas met ons weekendje weg in een 2-persoonshuisje met 2 volwassenen, een kindje en 2 honden. Lekker knus! Wij vinden het ook niet erg om klein te zitten, het enige dat je in het huisje doet is slapen en douchen.
Precies veel meer doen wij ook niet was ook heel verbaasd toen ik net de bevestiging kreeg dat je wel gratis uw huisdier mee mag nemen en over een baby doen ze moeilijk (sta op de site baby is 0 t/m2 jaar)!! Bulldog: Nou jah is beter ook zonder kuur, als ik het zo hoor heb je het ergste al gehad nou alleen nog beter worden. We gaan naar Duitsland park van Roompot Hambachtal, zit een zwembad bij met glijbaan dus de grote kinderen stonden hier helemaal te juichen. We hebben al maanden beloofd met zijn allen een keer te zwemmen maar er komt niet van 'schaam' dus dat kunnen we nou mooi even goed maken.
Nee ideaal he dat die kleintjes nog gratis meemogen. Pas hier in een speeltuin in de buurt geweest, moet ik Judith wel betalen maar dat was zo goedkoop. Koste 0,75 cent per kind dus was 2,25 kwijt en ze hadden de middag van hun leven. Ik was zelf namelijk gratis
kijk, dat zijn wel bedragen waar je niet over kan vallen. en de volwassenen gratis? hahaha maar als jullie een mooie middag hebben gehad dan was het die 2.25 zeker waard geweest.
bekende bestemming ga je heen zijn met esmay daar in augustus 2008 geweest wij hadden een appartementje daarzo erg klein en oud enzo hebben jullie daar een huisje of ook in een appartement? Je moet echt naar idar oberstein gaan leuk plaatsje waar je van die edelstenen enzo hebt! zorg voor contant geld op het park want wij konden nergens geld pinnen omdat de automaat stuk was. hoop dat jullie leuke tijd gana hebben daar
@mineke leuk zeg dat je een last minute hebt kunnen krijgen en wat fijn dat het allemaal gelukt is en dat jullie met z'n 5en kunnen gaan! noa vind nu de sprookjesboom op zappelin he-le-maal geweldig als dat liedje begint dan gaat ze ook met die handjes omhoog heen en weer en gaat ze dansen haha je lacht je rot dus elke keer als ik dan dat liedje zing (er was eens een sprookjes boom een hele mooie sprookjesboom...in het sprookjesbos) dan gaat ze al met dr handjes in de lucht...
Jah wij hebben ook appartementje, hadden jullie toen ook voor 4 personen??? Moeten we bij elkaar op schoot hihi. Neem aan de pinautomaat nou wel gemaakt zal zijn. Maar zal geld meenenemen. En is dat zwembad wat?? Want op de plaatjes ziet het er goed uit maar schijn bedriegd soms he.
@bulldog,hoe is het nu met je zoontje..?? Hier gaat alles goed,jinthe leert met de dag woordjes bij Dus dat gaat heel snel,ze kan nu ook goed met staan haar evenwicht bewaren.Maar het lopen laat nog wel even op zich wachten denk ik,maar dat komt vanzelf wel Ik zwem altijd met jinthe op woensdagochtend,nu moet ze morgen diploma zwemmen,voor kleine kindjes,Zo schattig *SMELT* En met mij gaat het ook goed..ben 10 kilo afgevallen,maar dat was al bekent hihi..
@claudia ja het gaat wel goed met mn zoontje gelukkig nu alleen het slpaen nog en ben ik weer gelukkig..
Hee dames ik lees nog wel mee hoor Maar weinig tijd elke dag op de kalender staat wel iets genoteerd..dus ik probeer deze maand levend door te komen! Ow ja en nog zwanger zijn..verder elk moment dat we iets in huis kunnen doen die tijd pakken..en verder werken.. Dus zal deze maand wat rustiger hier zijn!! zal af en toe fotootjes plaatsen over hoe en wat wij doen misschien wel leuk Ennuh dames ik las bull je menneke ziek, beterschap! Mineke fijne last min. vakantie!! wat een gezeik btw vind dat nergens over gaan hoor! wij doen bij centerparcs ook huisjes voor 4 pers. en dan wel aangeven hoeveel kids maar je bepaald zelf grootte huisje..zijn mensen die ook 6 pers. pakken en met 4 gaan dan zeuren ze toch ook niet hehe Leuke foto zag ik voorbij komen En clau WOW 10 kilo pfff daar mag ik straks weer aan gaan werken maar tot nu toe is er nog hoop, nog niets aangekomen maar ik denk dat dit niet lang meer duurt hehe! Lin al ongie? Spannend hoor die tijden he! Nou dames die ik vergeten ben sorry Old buddy hoe is het met jullie 4tjes lekker genieten?? Zo raar wij hebben er straks ook een ventje bij, shoppen lukt al aardig dus mijn MP verslaving wordt weer gevoed hehe Vanaaf ben ik weer werken Sem heeft een halve dag en Eva zit hier naast mij onderuit relaxed de irri tubbies te kijken hehe doeg allemaal!
wij hadden een appartementje in het "hotel" zoals ze dat zo noemen voor 2 personen (konden onze kont nie keren maar was wel erg knus hihi) lift was steeds kapot moesten we met wagen en al de trap af (zaten beneden) maar er zijn meer appartementen gebouwen volgens mij hoop iig dat jullie gebouw beter onderhouden is het zwembad vond ik toen niet heel geweldig was vies en veel kluisjes waren stuk en toen wij er waren was babybad ook stuk lekker als je met een baby zit ik mocht toen niet zwemmen maar voor kinderen is het zwembad wel erg leuk. mssn zijn onze eisen voor een zwembad te groot haha we zijn nl de zwembaden van centerparcs gewent nog maar de rest van het park vond ik wel erg geslaagd (al zijn wij er niet veel geweest) om bij het hoofdgebouw te komen moet je onder een tunnel door (trap) met een gedeelte voor kinderwagen waar je naar beneden kan maar dan moet je geen 3wieler hebben zoals wij dat hadden. maar dat is ondertussen alweer jaar geleden hoop dat het nu beter is allemaal