Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    gefeliciteerd flex met de 37 weken! weer een mijlpaal en nu mag je officieel thuis bevallen! of wordt t toch het ziekenhuis?

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

wordt het ziekenhuis maar mocht ik het nie redden thuis hihi

3. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @clau ahhhh wat schattig!!! hihihih en voor je het weet loopt ze! ik had ook gedacht dat het nog wel even ging duren ze ging nl elke keer als ik haar neerzetten staand en dr liet lopen aan mijn handjes en dan losliet gelijk op dr kont zitten maar ineens ging ze lopen...nu loopt ze heel stabiel..

gister was madam iets te enthousiast met lopen en doen rond de salontafel en struikelde zo en kwam met dr wang tegen de tafel...:( gevolg...een blauwe plek op dr wang...lijkt nu net of ze mishandeld wordt:p

4. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0

Nou ben benieuwd kan geen kwaad een beetje negatieve ervaringen als je niet veel verwacht kan het alleen maar meevallen.:D:D
    Word wel erg nieuwsgierig, nou jah maandag kunnen we het zien!;)

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ mineke ik heb het er heel leuk gehad hoor:D:D geniet ervan!! denk dat jullie het e rook heel leuk gaan hebben

6. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    GGGGGGrrrrrrrrrrr komt hier net een overstuur ventje binnen die was buiten aan het fietsen. Eerst komt zijn vriendje aangereesd van Job is aangevallen door een hond en hij huilt heel hard en zijn fiets is gevallen en hij is in de bosjes weggekropen en die hond is ook in de bosjes gegaan. Ik helemaal overstuur op mijn fiets gesprongen kwam ik hem gelukkig om de hoek al tegen. Helemaal overstuur en onder bladeren, modder en huilend maar nog heel gelukkig. Was die hond op hem gesprongen zij hij en toen was hij gevallen had een zere buik en arm want het was een grote zwarte hond. En hij was weggerend en toen was hij weer op hem gesprongen. De bazin van de hond had hem van hem afgehaald vertelde hij en de hond liep los.
    Nou was hij al geen held voor dieren zal nou wel helemaal bekeken zijn.
    Vind jammer dat ik niet weet waar ze woon bah was toch boos, ben al geen hondenvriend die beesten horen gewoon aangelijnd als ze niet luisteren. Sorry moest het even kwijt.

7. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @mineke wat balen zeg...is je zoontje al weer een beetje van de schrik bekomen..? balen dat je niet weet waar die vrouw woont..ik was ook verhaal gaan halen...ze had je zoontje op zijn minst even thuis af kunnen leveren en haar excuses aanbieden...

8. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    @ mineke,hoe is het nu met je zoontje??

Echt rot dat je niet weet weet waar die vrouw woont,ik had er ook op hoge poten heengegaan!!

9. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    vandaag zag ik trouwens dat er een hoekje van noa dr voortand af is...dr zit nu een klein scherp randje...ik baal dr echt van vooral omdat ik niet weet hoe het is gebeurt...je ziet het niet onwijs maar toch...gelukkig zijn het maar melktandjes...

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ mineke jeetje zou me ook kapot schrikken en die vrouw effe flink de waarheid hebben gezegt als ik zou weten waar z ewoonde! gelukkig is hij in orde!

@ linda jeetje wat vervelend van haar tandje:( en zoals je al zei gelukkig is het maar een melktandje

@ hier vanmiddag is esmay met haar gezicht op de tegels gevallen tand door de lip :( na even gehuilt te hebben in mama's armen was het gelukkig allemaal weer goed

@ zwnager zijn ben het echt goed zat heb enorm last van me doos lopen doet pijn en kraakt aan alle kanten als ik zit straalt het door maar me benen buik en rug:( en als ik lig kan ik me niet meer bewegen zonder pijn te hebben kortom wordt tijd dat die kleine zich meld liefst vannacht nog :p:p:p

11. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Mineke, jeetje zeg wat vreselijk schrikken... hopelijk hoor je nog iets van excuses van de eigenaar van zo'n hond...

Lees hier af en toe wel even mee, maar is toch stuk drukker zo met 2 kleine en ben ook nog erg moe. Ik kom snel weer wat meer posten en reageren hoor...
    Verder kraamtranendag hier.. pff...

Even een fotootje van ons manneke showen...

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

ooooooh wat eenn dropje zeg!!!! *smelt*

13. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Ga hier weer goed hoor met mijn zoon gelukkig, hij kan er alweer een klein beetje om glimlachen toen we er grapjes over maakte. En ik had ook nog geluk vanavond want hij wilde toch wel even met mama kroelen omdat hij zo bang was geweest. Is hij al heel vaak te stoer voor, hij is dan ook al zeven.:D Krijg ook al geen kusje meer voor het schoolplein, thuis nog net.:)

Linda: Balen zeg van haar tandje, ik zou het ook vervelend dat je niet weet hoe het komt. Maar gelukkig dat je het niet zo goed zie.

Fl3x: Vervelend he als ze zo vallen zeker als het dan ook nog bloed! Geef ze maar een dikke knuf.
    Nou maar hopen dat de baby gauw komt!

Zonneschijn: Logisch dat je niet veel post, je mannetje is net 5 dagen. Wel erg schattig en mooi gaaf ze helemaal niet in de kreukeltjes.;) Vervelend zeg die kraamtranen, maar jah hebben we allemaal gedaan hoor dus kop op ga echt weer over.

Iedereen welterusten;)

14. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Was later eigenlijk wel blij dat ik niet weet waar ze woon, was echt boos. Had ik misschien wel dingen gezegd die niet zo aardig waren.:) En de schade valt mee zijn kleren waren nog heel, alleen vies! Alleen van zijn bril is wat lak af dat is wel balen maar jah dat hebben kinderen al gauw.

15. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @zonneschijn wat een poepie zeg! echt een mooi manneke! en gek hea dat je niet veel post en moe bent...je bent net 5 dagen geleden bevallen! stond er ook echt van te kijken dat je toen dezelfde dag nog op het forum was....en die kraamtranen ik ken ze en ik vond ze vreselijk! moest janken om alles en niets...gaat wel weer over...lekker genieten! deze week gaat ze snel voorbij!

@mineke fijn dat je zoontje al weer een beetje kon lachen! jammer hea dat ze op een gegeven moment zich te groot voelen voor kusjes en knuffels;) noa knuffelt en geeft graag kusjes aan papa en mama zou er nu nog niet aan moeten denken dat ze dat straks niet meer wil...als zegt ze nu ook soms als ik zeg krijgt mama nog een kusje? NEEEEE:p wel leuk dattie dan toch vandaag ff lekker met je ging kroelen;)

@flex bale zeg dat je zo'n last heb....ik was het op het laatst ook zooooo zat en had overal last van...hoop voor je dat je meisje snel komt en niet zo lang op zich laat wachten als esmay...

ik ga binnekort even naar de huisarts om me hb te laten controleren...ben vooral de laatste tijd erg moe, maar als ik z terug kijk ben ik al extreem snel moe sinds dat ik noa heb...was natuurlijk bijna 2 liter bloed verloren bij de bevalling...6 weekjes later bloed laten controleren en dat was goed...daarna is het nooit meer gecontroleerd... ik dacht dat het gewoon kwam doordat het moederschap gewoon zwaar is en vermoeiend maar ik had mijn moeder aan de telefoon en die zei ik zou mijn HB maar eens laten controleren als ik jou was, dus ga ik dat denk ik volgende week maar eens doen...

hier nog steeds niet ongie...als ik zaterdag nog niet ongie ben dan nog maar een testje denk ik pfff...wordt er zo langzamerhand gek van die cyclus van mij...

16. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven

aahh wat een schattig mooi ventje zeg!!!!
    Druk he 2 :D hihi
    Maar als deze net zo rustig wordt als Senna nou dan komt het wel goed hihi :D

Zo'n raar idee ik krijg straks ook een ventje hehe

17. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    fijn he zwanger zijn hahaha :D
    meid ik hoop dat je snel mag bevallen dan ;)

18. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Nou ik denk dat jij in het volste recht staat!!!!
    Tuurlijk ben je boos..hond kind en dan als eigenaar naar huis gaan?!
    Vind ik niet kunnen je blijft erbij, of je laat een briefje achter excuses bloemetje maakt niet uit..maar die persoon komt er makkelijk vanaf zo!

En wie weet gebeurd het nog een keer en is het erger...
    Ik zou er zeker iets mee doen, maar ja zou dan ook echt link zijn hoor :D hehe
    Gelukkig is alles goed afgelopen maar toch...

19. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    owww das irri zeg nog nie ongie zo blijf het wel spannend he..
    Nou hopelijk weet je snel meer!!

20. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Het was weer vroeg eruit na een nacht werken, maar denk dat ik zometeen ff met Eva erin ga liggen..hehe
    Sem is schaatsen met school en blijft daar over ben errug benieuwd hoe ze dat vind hihi nu met echte schaatsen vorig jaar deed ze dit nog met die 2 ijzers eronder hehe

Ik had eigenlijk cursus vandaag maar gaat niet door..dus kan ik ff slapen..Alleen mijn oma is jarig vandaag dus nu kan ik mooi 's middags gaan en hoeven we dit vanavond niet te doen..toch nog genoeg op het programma :D!

Dames misschien nog tot straks en anders ben ik slaapjes doen haha

tot vanaaf misschien nog!
    doeg!

Deel Deze Pagina