Hebben die bekers ook al namen dan? We hebben wel de Avent-anti-lekbekers maar weet niet of het dezelfde zijn die jij bedoelt (lig nu boven in bed, m'n kraamrusttijd uit te liggen/laptoppen, dus kan ff niet kijken). Maar die anti-lekbekers lekken bij mij, bij jou ook? Oja, Senna vindt het tot nu toe prima, maar is op ma, di en vandaag bij kdv. Het weekend was ik vooral boven met Maz, dus veel heeft ze nog niet van um meegekregen. Ze is wel heel nieuwsgierig en wil op um klimmen en pakt hem dan ook best hard vast of midden in z'n gezichtje ofzo. Ze begrijpt echt nog niet dat-ie gaat blijven en dat dat ook wel es ten koste van haar aandacht zal gaan. Ilona, leuk dat je er ook weer bent! Iedereen, dank voor de felicitaties! Heb nog niks van Moaatje gehoord... Flex, ben ook heel benieuwd wanneer jouw meisje gaat komen..! Zet um op met de laatste loodjes. Vervelend dat je zo'n last/pijn hebt. Bwtje, weer even druk als altijd hihi... Doe maar lekker rustig aan en rust tegelijk met Eva mee uit! Al beetje uit de verhuisdozen of staan er nog genoeg onuitgepakt?
@ bulldog: Ligt niet aan jou hoor, maar aan Wilma, hihi... Ik heb het ook opeens zo koud. Heb de verwarming al een paar keer aan gehad. Daarentegen vind ik het wel weer heel lekker hoor. Lekker buiten wandelen met een dikke jas, 's avonds vroeg de kaarsjes al aan... heerlijk. Maar het is inderdaad zo koud.
Is het koud ja...? Ik zit al een week binnen... haha. Het ziet eruit als heerlijk weer. Vorige week donderdag heb ik nog in de tuin in de zon gezeten, dus kan me niet voorstellen dat het zo koud is nu (maar geloof jullie wel hoor ).
@zonneschijn ze heten dacht ik magic je hebt ze in verschillende kleren en maten ik heb altijd blauw maar nu geel. bij mij lekker ze ook heel erg zelfs ik heb deze beker 3weken terug gekocht en hij lekt nu al. ja het best koud buiten heb net even mn zoonlief buiten gewandelt hij heb er gewoon een rood neusje van. ik denk dat senna daar nog te jong voor is om te begrijpen miss wel goed ook dan krijg je daar miss geen last mee.(of wel) wel leuk dat ze intresse toont.
Ik vind het ook echt koud worden hoor! 's Ochtends als ik naar school fiets heb ik Judith al een muts opgedaan. Ik heb een antilekbeker van Avent maar omdat Judith er niet lekker uit drinkt is hij maar twee keer gebruikt denk ik dus lekken doet hij nog niet, is hij te nieuw voor.
Hey meiden,alles goed hier?? @zonneschijn,wat een heerlijk ventje zeg *SMELT* @bulldog,hoe gaat het nu met de ziekenboeg..?? Ik heb hier mijn iegen dieet, Sóchtends een bruine boterham met mager beleg. dan om 10 uur fruit. Dan smiddags 2 bruine boterhammen met mager beleg. En dan sávonds een stukje tartaar,met 200 gram groente. En voor de boterham een glas water en magere melk. En voor de rest alleen maarwater Hier gaat het heeel goed met ons allemaal,jinthe heeft gister haar eerste baby peuter diploma gehaald haha En sinds vanmiddag wil ze lopen aan 1 hand..eerst vond ze het best eng,maar nu doet ze het!!Ben zo trots op mijn kleine meisje @Mineke,hoe gaat het nu met je zoontje,al een beetje van de schrik bekomen??
hier nog niet ongie... hier lekker ook alle anti-lekbekers! @balen bulldog van die lekkende ader hopelijk is het door die ingreep snel over! en ook balen dat je zoontje nu alleen nog bij jullie in bed wil...hier ook een paar nachtjes met noa op de logeerkamer gelegen omdat ze ook aan het janken was snachts en niet helemaal lekker.. vandaag bij schoonmams geweest ipv kdv omdat ze zo aan het hoesten was en ook een beetje warm aanvoelde... nu even een kussen onder dr matrasje gelegd omdat ze telkens zo gaat hoesten als ze plat ligt...nu gaat het geloof ik wat beter..ik hoor nog wel veel gehoest en geproest via de babyfoon.. ik ook verkouden, keelpijn barstende koppijn denk dat noa me aangestoken heeft..ga vanavond denk ik maar vroeg naar bed...
Goeie morgen allemaal Claudia: Gefeliciteerd met haar diploma!!! Leuk zeg aan 1 hand lopen word ook al een grote meid, nog even en dan kan je ze niet meer bijhouden. Ga weer goed hoor met mijn zoon, hij bleef alleen mooi binnen spelen gisteren maar daar heb ik niks van gezegd ga vanzelf weer over. Linda: Beterschap, hoop dat het vandaag weer beter met jullie allebei gaat!
@ Claudia: Wow, wat een crahdieet zeg. Ik vind het echt superknap van je dat je dat volhoudt!Mij zou het nog geen dag lukken, wat jij nu opnoemt, dat douw ik in mijn holle kies... Echt waar, mijn complimenten! @ Linda en Noa: Beterschap. Zijn jullie allebei een beetje opgeknapt na een nachtje slapen?
hoi meiden zit hier met een ENORME donderwolk boven me hoofd! Esmay heeft helenacht tot 3 uur zitte janken werdt er gek van en er was niks aan de hand want kwam je bij haar was het heel blij mama mama mama dus heb gee oog dicht gedaan want voor ik een keer slaap zijn we uur verder en om half 7 7 uur was ze alweer wakker zijn nu heerlijk chagarijnig met zijn allen. pfffff wordt weer een leuke dag ahum sorry moest me ei effe kwijt
nou, ik kan bij je aansluiten. Wij hadden 't precies 't zelfde vannacht. En dan gaat m'n wekker om 6 uur... dan is het wel heel erg vroeg... blegh.. maar het is vrijdag en dan heerlij k2 dagen vrij.
@flex en Bianca: hier hetzelfde, was het volle maan of zo???? Allemaal vreselijk sjacherijnig en verkouden. Vanochtend maar als 'uitje' naar twee bouwmarkten geweest om hem wat af te leiden, hij vond het wel leuk. @zonneschijn: wat een schattig ventje! *smelt* Eten is hier opeens een drama omdat ie zo moe thuis komt van het KDV. Hij vertikt het om 2x te slapen overdag maar hij redt het niet tot 19 uur en eten wilt ie niet. Hij wordt dan helemaal hysterisch. De laatste dagen dus gelijk naar bed om half 6. Hij heeft dus drie dagen geen warm eten gehad. Lijkt me dat als ie honger heeft, hij wel zou eten toch? Wat zouden jullie doen? Ga ff liggen, nu kan het.... De rest lees ik later wel bij.
@ Ellen: Hoe lang slaapt Raúl die ene keer op het KDV dan? Red je het niet om eerder te eten of dat hij op het KDV een warme maaltijd krijgt? Dat hij een keertje overslaat is geen ramp, maar 3 keer achter elkaar... Kunnen ze hem niet op het KDV bij het eerste slaapje wat eerder wakker maken, zodat hij later moe genoeg is voor een tweede slaapje? Ik roep ook maar wat, lastig.... Als het allemaal echt niet lukt zou ik hem wel een extra stuk fruit geven overdag, zodat ie toch aan zn vitamientjes komt. Hier zit ik nu trouwens met het probleem van helemaal geen slaapje. Heb meneertje om kwart voor 1 op bed gelegd, na zn broodje, maar stond na een kwartier nog steeds te zingen, en begon te huilen. Dus er weer uitgehaald. Nu zit ie met zn auto's te spelen, lijkt helemaal niet moe... En vanmiddag kan ik hem nu niet meer te slapen leggen, want ik moet zo de deur uit met hem, en daarna mijn man ophalen op zn werk en dan zelf gaan werken. Dus hij kan pas om 19uur naar bed toe, dan zal ie wel moe zijn.
@claudia met de ziekenboeg gaat het wel weer! zijn weer beter alleen zoonlief heeft nu 10 poepluiers op een dag komt volgens mij door de aankomende snijtanden. @linda miss dat ik dat eens moet proberen in het logger bed dan denk hij miss eeyy das mama`s bed niet! @flex vervelend dat esmay zo huilde vanacht je hebt je rust nu zelf ook hard nodig.
@ellen kunnen ze hem nie top het kdv eten geven? @coco vervelenm dat hij niet wilt slapen dat had ik van de week en we zitten te eten om half 6 en meneer valt gewoon in zn eet steol in slaap.
ik ga er weer vandoor moet luiers en billendoekjes halen zijn in de reclame en meo tboodschappen doen want morgen moet ik weer werken! kreeg net gelukkig een kortingsbon van de luiers binnen komt mooi uit want de aanbiedingen zijn niet meer voor 20e jammer genoeg.... iedereen een fijn weekend en flex en moaatje ik hoop dat jullie mogen bevallen van ut weekend..
Heb zojuist ff met de advieslijn van het CB gebeld. Zij vonden 4 boterhammen en 2 stuks fruit op een dag supergoed, alles wat aan avondeten binnenkwam was gewoon mooi meegenomen (en blijkbaar niet persee nodig) Op deze leeftijd eten ze ook gewoon minder. Ze dacht dat ie 's avonds erg overprikkeld was en gewoon naar bed was het beste. En idd overdag dan warm eten proberen aan te bieden. Ik ga het deze week eens proberen. Hij lustte alleen nooit potjes en dat is het enige wat ze willen geven op het kdv, geen zelfgemaakte prut. Ben benieuwd. Hij heeft net thuis 3,5 uur geslapen!! Op het kdv slaapt ie maar 1,5 uur of zo. Vandaag maar vroeg eten en dan boodschappen doen. M'n ouders komen morgen, hebben ze 3 maanden niet gezien. M'n ma zal wel helemaal hieper gaan doen, moeilijk om daar wat van te zeggen. Ben benieuwd of ie ze nog kent trouwens...
wat een rotdag vandaag!! *zucht* esmay kreeg vinger tussen de deur heb in paniek me vader gebelt maar gelukkig is er niks aan de hand even aankijken hoe het morgen gaat of ze haar vinger nog steeds goed beweegt voel me zo enorm stom ze is veel te snel geworden nu ze kan lopen... kijk nu wel 10x beter uit voor ik een deur dicht doe
hallo allemaal! hier nog steeds niet ongie...morgen maar eens testen... iemand nog interesse in een lekker in het leven bonnenboekje...ik vond ze niet zo interessant bovendien heb ik nog zat pampers liggen...pb me maar ff wie het eerst komt....
zou het echt volle maan zijn geweest? hier ook een janknacht en uiteindelijk weer op de logeerkamer beland...daar ging het wel goed...alleen nu al de hele dag last van een hele zere schouder...t zit echt helemaal vast vast verkeerd gelegen..