Fijn dat alles goed gaat en ik ben wel heel benieuwd naar het geslacht,mijn gevoel zegt een knulletje weer bij jullie,maar ik zal uiterst nog 7 weken moeten wachten of ik gelijk heb
@zonneschijn ik mocht ook de eerste dag niet uit bed en was gecateteriseerd omdat ik anders 100% zeker flauw zou vallen... ik zou anders idd overwegen om een spiraal te laten zetten die kan er ten alle tijden weer uit en dan kan je eventueel over 5 jaar alsnog als je dan echt geen 3e meer wil besluiten om te steriliseren... wij zijn er echt 1000% zeker van dat we geen 3e willen ik vind 1 al druk hahaha ben soms echt gesloopt...2 wil ik wel heel graag omdat het ook weer kriebelt en ik wil gewoon graag dat noa een broertje of een zusje heeft...enig kind lijkt me vooral voor haar niet zo leuk...dus hopelijk kan ik jeroen tegen die tijd zover krijgen dat hij er dan een knoop in legt hahaha @bulldog hahaha mij schoot ook gelijk te binnen die heeft straks een elftal haha! ik zou dat misschien ook hebben hoor...ik wilde ook gewoon heel graag een meisje! nu heb ik een meisje dus als de volgende ook een meisje is vind ik hetheel leuk, een jongetje ook dus ik ben met ieder geslacht heel blij....(dat is natuurlijk iedereen want de gezondheid is het belangrijkst maar je begrijpt wat ik bedoel...)
esmay haar 8ste tandje is vanmorgen doorgekomen volgens mij komen er nu nog een hoektand en een kies maar kunnen ook 2 hoektanden zijn beetje lastig om te zien
haha nou hier komt geen heel elftal hoor wil er uiterlijk 3 maar meer niet! vind het nu al redelijk vermoeiend een kind huishouden en werken. @linda dat vind ik ook het belangrijkste dat het gezond is en ik mag blij zijn dat ik er al 1 heb. maarja stiekem hoop ik er wel op maar als het een jongen zou zijn ook goed.. gister lag hij om 19;00 op bed maar werd al om 22;00 wakker grrrr. hij kan ook niet goed tegen witte bonen in tomaten saus! tegen rode kool , boerenkool, wiite bonen in tom saus en visticks kan hij niet tegen daar krijgt hij buikpijn van... @blondie spannend hoor ben erg beniuewd welk geslacht jullie wondertje heeeft. @zonneschijn wat balen da tje man later thuis was en met 2 kids zat die moesten eten het lijkt me lastig maar denk dat je daar wel aan went.
@linda enigs kind lijkt me ook niks mijn man is enigs kind en altijd door en door verwent toen we net gingen samen wonen dacht hij dat ik alles voor hem ging doen, toen had hij aan mij toch een verkeerde....
@annike zie dat je meeleest stel je eigen voor heb je ook een juni kindje? heb je al een paar x mee zien lezen hihi...
@Schaapje,ben benieuwd of je nog positief hebt getest..?? Ik had van de week eens teruggelezen,maar Erranick,daantje krokus,meryem etc hebben ook al heel lang niet meer gereageerd
@Blondie: Da's best een redelijk groot verschil tussen onze kleintjes, scheelt meer dan tien centimeter. Had je bij Luuk veel meer kwaaltjes? In elk geval fijn dat je deze keer een betere zwangerschap hebt! @Zonneschijn: Ik was al jaren aanvalsvrij, maar tijdens de zwangerschap was het teruggekomen. Een paar dagen na de bevalling verdween het weer. Het kwam dus door de zwangerschapshormonen. Je hebt groot gelijk wat betreft Senna, want het is uiteraard veel belangrijker dat ze gezond en vrolijk is. Hoe zwaar was Maz bij de geboorte? Ik heb vanmorgen een test gedaan en die was negatief. Mijn zus was alleen vergeten te vertellen dat die testen van Moeders voor Moeders pas positief aangeven bij een HCG-gehalte van 500 of hoger en dat terwijl je bij reguliere testen soms al vanaf 20 HCG een positieve test kan krijgen. Dus eigenlijk heb ik dan nog steeds geen echte zekerheid. Ik had deze avond wat harde ontlasting en er kwam een klein veegje bloed uit m'n vagina en daar bleef het bij. Ik heb daarna even zitten googlen en het schijnt dat als je zwanger bent je bloedverlies kunt krijgen van niezen, een hoestbui of persen tijdens de ontlasting, omdat je baarmoedermond beter doorbloed is. Zucht, ik begin een beetje gek te worden van die onzekerheid.
Claudia: Een keer zondige moet kunnen hoor anders hou je het niet vol. De vakantie was super. Bulldog: Jammer dat hij niet doorgeslapen heeft. Wat grappig dat je graag stiekem nog een meisje wil hebben de meeste vrouwen volgens mij terwijl ik zelf het liefst een jongetje wilde. Schaapje: Blijf spannend. Word alweer tante mijn andere schoonzus ik ook zwanger. Hoeveel keer zijn jullie al tante????
@mineke: Gefeliciteerd! Mijn zus en twee broers hebben in totaal acht kinderen (tussen de 1 maand en 20 jaar). Ik werd dus op mijn zevende al tante. Mijn schoonzusje heeft één kind en m'n andere schoonzusje verwacht in april haar eerste kindje. @claudia0404: Lief dat je daaraan dacht. Ik ben twee dagen overtijd, maar m'n cyclus is normaal gesproken regelmatig en ik voel m'n menstruatie vrijwel altijd van tevoren aankomen. Ik kreeg in eerste instantie wel krampen, maar die verdwenen een dag na de NOD weer. Ik moet er wel bij zeggen dat mijn dochter afgelopen week ziek was (40 graden koorts en twee doorkomende tandjes) en ik daardoor niet zo veel rust had 's nachts en overdag, dus het zou ook nog kunnen zijn dat mijn cyclus daardoor van slag is. Ik vind die bloeding dan alleen een beetje vreemd. 't Is inderdaad spannend!
Ik heb mezelf echt 3 dagen vol zitten VRETENchocolade,gevuldespijskoek.. Er gaat nu dan ook gelijk de rem er weer op,en ik hoop maar dat ik niks ben aangekomen
Ok is idd heel spannend zo,ik weet nog wel dat ik in het begin van mijn zwangerschap van jinthe het gevoel had dat het anders was maar wel menstruatiepijn Ik zal voor je duimen Hoe heet je dochtertje ook alweer ben zo moeilijk in namen onthouden
Zo jij was wel heel vroeg tante, ik voor het eerst toen ik 20 jaar was. Mijn zus en broertje hebben samen 7 kinderen. En twee schoonzussen en zwager hebben samen ook 7 kinderen. Maar daar komen er nou weer 2 bij als alles goed mag gaan Wil je niet blij maken maar ik verloor ook een heel klein beetje bloed de eerste 14 weken als ik verstopping had. Je adertjes springen sneller alles is gevoeliger.
Gefeliciteerd met je schoonzus haar zwangerschap En leuk dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad
ik ben nog geen tante...noa is het eerste kleinkind aan bij de kanten van de ouders...dus wordt ze lekker verwend hihihih @clau je mag mag best wel een keertje zondigen...je kan het best eigenlijk 1 dag in de week houden dat je wat mag wat je heeeel erg lekker vind en de rest van de week streng zo is het het beste vol te houden en val je ook snel af.. ben je veel aangekomen dan door die zondig dagen? hoop t niet voor je..