Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

hier is chiel ook eerste kleinkind van beide kanten van de familie, en idd, helemaal leuk!

2. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    mogge!
    Hier nog kindjes last van de wintertijd gehad? Hier was ons mannetje om 6 uur oude tijd wakker. We zijn toen lekker nog een uurtje blijven liggen met z'n drieen in het grote bed, gezellig.
    Hij doet opeens van die grappige dingen. In de slaapkamer liep hij opeens naar de deur en keek om 'eten, eten'. En ook als hij wilt slapen loopt ie naar de deur van de huiskamer en kijkt achterom zo van 'waar blijf je'. Hij gaat zelf de trap op en loopt ie naar z'n kamertje. Zo grappig :)

Ik werd toen ik mijn man leerde kennen vanzelf tante, van twee die net zo oud als ik zijn. Zijn zus was er vroeg bij nl. Ben zelf enigst kind, dus van mijn kant wordt ik geen tante

Verder staat het hele huis op z'n kop hier. Beetje last van nesteldrang ;) De helft staat ook op MP, hopelijk is er wat belangstelling dan hebben we meer ruimte.
    ik ga weer ff verder... fijn weekend

3. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @schaapje miss toch maar ff een andere test halen dan voor de zekerheid..

hier 3 x tante echt leuk ...
    een jongen van bijna 4 , een jongen van 14 maanden , en een meisje van 4 maanden...

4. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @ellen lekker is dat je huis ff aankant maken.

hier wel last gehad van de nieuwe tijd we zaten om half 7 al beneden nieuwe tijd grrrrrr.....
    terwijl hij gister pas om 10uur naar zn bed ging...

5. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Toen ik bij me vriend kwam werd ik ineens tante van 2 neefjes van nu 16 en 3 nichtjes nu 10, 14 en 21 !
    Hij scheelt tien jaar met zijn broer en zus, vandaar! En nu wordt ik voor het eerst tante aan mijn eigen kant, want me broer verwacht zijn 1ste!! Is ook wel leuk om mee te maken vanaf het begin! En dan heb ik nog 2 broertjes, maar dat zal nog wel even duren denk ik ( 9 en 19 jaar oud).

Gister een verjaardagsfeestje van een meisje dat 2 werd gehad, op een kinderboerderij! Was erg leuk, alleen jammer van de regen... Gelukkig deerde dat Frits totaal niet en heeft die heerlijk lopen banjeren door de plassen met zijn laarsjes!

Iemand al plannen hoe Sint en Kerst gevierd gaan worden? Zit een beetje uit te dokteren hoe ik het best kan gaan vieren... Aangezien mijn ouders in scheiding liggen en die dus water en vuur zijn op het moment helaas...

Fijne Zondag nog!

6. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    jinthe heeft vanacht bij mijn moeder geslapen dus die haal ik zo weer op,maar die werd om kwart over 8 a 10 voor half 9 wakker hoorde ik..:D dus die heeft gewoon geslapen!

7. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon

haha ik hoop het ook niet,maar dat zie ik morgen op de sportschool wel:p ik ben vandaag weer streng bezig,dus komt wel goed:)

8. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Inderdaad jammer van de regen, maar kinderen trekken zich daar niks van aan! Leuk zie het voor me lekker banjeren in de plassen.:D

Inderdaad wennen die nieuwe tijd voor de kinderen, hier nieuwe tijd half zes wakker :$maar gelukkig ging ze daarna nog verder slapen.

Leuk om te lezen dat er nog meer tante zijn!:D

9. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Goed hoor, waren wel lekkere dingen die je opnoemde.:D

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meiden

vanmorge stukje van me slijmprop verloren en al heledag onrustige gespannen buik. (zou het???) durf niet te hopen want verlies nu geen slijm meer was maar 1xtje elke dag een beetje als er verandereingen zijn hou ik jullie op de hoogte maar ga er niet vanuit;)

11. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    spannend flex! het kan het begin zijn, maar kan ook nog wel dagen duren!

Hou je in de gaten!

12. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

spannend hoor flex!

hier geen idee hoe we sinterklaas vieren, ik denk bij opa en oma.
    en met kerst ben ik jarig, maar we hebben besloten om die dagen naar duinrell te gaan, ff lekker met ons 3-en een paar dagen weg!

oja @ schaapje: welkom terug! dat is weer lang geleden. hopelijk heb je gauw een positieve test in handen!

13. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    #12373 linda221, 25 okt 2009
    Laatst bewerkt: 25 okt 2009
    hier werd noa vanmorgen half 8 oude tijd wakker dus half 7 nieuwe tijd..pfff ze ging om half 9 weer naar bed tot 11 uur...smiddags heeft ze niet geslapen...

@flex spannend joh! zou het dan toch gaan beginnen>>?? houd ons op de hoogte!

@schaapje idd een ander testje proberen dan maar...ben benieuwd..

wij zijn 5 december bij mijn ouders sinterklaas vieren en 6 december met mijn schoonouders...

@kleintje rot zeg dat je ouders midden in een scheiding zitten...en echt kl*te dat ze nu elkaar niet kunnen luchten of zien...dat lijkt me erg moeilijk...sterkte!

14. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    @Kleintje,sorry had er helemaal overheen gelezen:(

Ik wil je veel sterkte wensen nu je ouders in scheiding liggen!

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey,

helaas nog steeds dikke buik en hondsberoerd heb helenacht liggen woelen wel weer wat dik slijm verloren vanmorgen maar volgens mij is me buik van slag omdat ik beetje ziekjes wordt?:(

16. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

nou flex, het lijkt erop dat het niet zo heel lang meer zal duren (hmmm, beetje raar zeggen.... zo enorm lang zal het ook echt niet meer duren)
    maar voor jou rust hopelijk dat het sneller komt, zodat je weer wat rustiger kan gaan slapen?

oja, moaatje, wat een ontzettend leuke naam!

17. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Maakt niet uit hoor, ze doen er al bijna een jaar over... Eerlijk gezegd heb ik ze voor mijn gevoel al een beetje aan de kant gezet, elke keer dag geklaag over elkaar , daar werd ik ook niets wijzer van en helpen kan ik ze niet! Alleen voor de kleine en mijn broertje van 9 probeer ik er steeds maar wat van te maken met dit soort dagen!

Hier nog geen last gehad van de tijd! Werd gister gewoon om 7 uur wakker |(|nieuwe tijd dus) en vandaag ook!
    Merk wel dat hij een beetje hangerig is, maar meneer heeft ook 2 kiezen en 2 hoektanden die doorkomen.. Zo zielig gezicht soms met die rode wangen en niks willen...

Ik zit te bedenken wat ik vandaag ga eten.. Wil wel iets met aardappelen,iemand nog ideeën??

18. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Sterkte Flex!

19. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    He wat vervelend zeg vooral als ze allebei klagen tegen jou, dan zit je er mooi tussen. Dat je nog zo'n klein broertje heb, echt een nakomertje!! Sterkte ermee!!

Ik ga vandaag bloemkool eten maar dat is niet orgineel. Misschien iets van winterkorst bijv, hutspot, boerenkool, hasjee enz.;)

Fl3x: Ik hoop dat je gauw beval, maar slijmverliezen zeg niks hoor helaas heb het ook drie weken gehad.8)

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik ga denk ik zo de vk maar bellen want mijn inlegkruisjes zijn steeds nat en heb buikpijn

Deel Deze Pagina