heb gebelt ze belt me binnen uur trug ze was bij iemand maar mevrouw van de praktijk zei dat het waarschijnlijk al wat gaande is dus spannend
srry dat ik nie eerdre kwam maar moest koken maar de vk denkt dat het geen vruchtwater is dus moeten maar weer afwachten
Fl3x: Jammer zeg dat je niet bezig was, echt vervelend dit getob dan duren de dagen nog langer. Als je het telkens denk ga je er helemaal op zitten wachten. Hopelijk kom de baby snel!!
goeiemorgen alles goed hier???? @kleintje wat vervelend dat je ouders gaan scheiden! @flex succes met de laatste loodjes.
@bulldog hier werd madam vanmorgen wakker om 6 uur...pff...toen nog ff met dr in t logeerbed gaan liggen toen begon ze eerst te keten en mij te pesten...en toen zij ik nu gaan slapen...en toen ging ze gekgenoeg slapen tot half 8 dus dat was wel lekker...
@ bulldog: ja... hier 1-tje... om 6 uur wakker... schijnt voorlopig nog wel blijven. totdat ze er aan gewend zijn, gaat de klok weer naar zomertijd @ hier: suzanne heeft zondag een aantal stapjes los gezet. Ze liep tussen mijn vriendje en mij in. Zo knap. En gisteren op het kdv ook weer een aantal stappen los gezet... ik ben trots, maar moet je haar kop zien als ze los loopt die is nog trotser. Sinds afgelopen donderdag heeft ze allemaal ronde vlekken en witte bultjes op haar buik en haar zij. Ik heb gedacht aan de 5e ziekte. Maar dat is het niet. De 5e ziekte begint in het gezicht. Nu is niet ziek of zo. Ze eet en drinkt goed. ze speelt en is alert. Nu schijnt het uitslag te zijn. En zitten we te gissen, wat het is... Heb er al mentholpoeder op gesmeerd omdat het erg jeukte. @ flex... oh meiske... ik vind het zo spannend.... m'n telefoon staat paraat... ik w8 op je smsje... en anders zit ik Claudia wel te spammen.... Claudia.. dan weet je 't... ben net zo nieuwsgierig als gij
@bianca wat goed dat suzanne losse stapjes zet!!! zo trots als een pauw dat ze dan zijn hea hiihhihi en jij en je man natuurlijk ook!!! over 3 dagen kan je testen! spannend! voel je al wat? symptomen of iets dergelijks? ik duim voor je!
@ bianca hier zit alles nog binnenboord en aangezien ik vandaag nergens last van heb ineens denk ik dat het wel zo even blijft maar heb je nummer stuur gewoon een groepsms als ze is geboren
ben niet de enigste dan! hier al 2 dagen 6uur vanmorgen was het kwart voor 7 da was wel lekker.. iemand nog tips om zoonlief te slapen slapen hij breek heel de tent af op het moment smiddags en savonds. na 20 min vind ik het wel goed en haal hem er dan uit en dan ga ik met hem op mijn bed zitten tot hij slaapt...
hij is net eindelijk na een half uur gaan slapen ben op zn kamer gaan staan en heb hem over zn hoofd staan aaien ...
heb foto's van esmay van haar fotorepotage heb er 3 had ze niet digitaal dus heb een foto van de foto gemaakt zal ze ff showen
FL3x: Leuke foto's zeg, ze word echt al een grote meid. Bulldog: irritant zeg dat niet in slaap wil vallen, heeft hij geen speen of vaste kroel waar hij rust van krijg? Iedereen een fijne avond.