@ bianca hier is het stil mssn stilte voor de storm?? @ linda wat vervelend dat je zo ziek bent beterschap! @ bulldog heb nog niks over het inenten gehoort voormezelf wil ik het nu niet ivm de baby maar zoals voor esmay weet ik het niet maar alleen risicogroepen krijgen toch ene enting??
@bulldog nee mannetje is werken en noa kdv...ik kan nog wel voor mezelf zorgen hoor over inenten ik vind het heel moeilijk....er is nog zo weinig van bekend...ikzelf laat me zowiezo niet inenten...omdat we nu ook met zwanger worden bezig zijn en dan schijn je 2 maanden niet zwanger te mogen worden...en wat noa betreft....aan de ene kant vind ik het ook eng al die kleine kinderen die in het ziekenhuis liggen enzo ik zou er niet aan moeten denken dat er iets met me kleine meisje zou geboren ik zou echt gek worden...maar straks wordt ze ziek van die prik...of krijgt ze later allerlei klachten...ik vind t moeilijk...
Linda en Bianca; veel beterschap! Inenten; gister was op tv dat ze misschien kinderen van 0 tot 4 jr in willen gaan enten. 50% van de mensen die op de Intensive care belanden met mex. griep zijn jonger dan 16 (of 18 dat weet ik niet meer precies...). Ik denk dat ik Senna wel in zal laten enten, die heeft al zo weinig bij te zetten en ze gaat naar kdv waar veel gesnottert en gehoest wordt... Maz zou ik denk ik niet inenten, die komt toch nog nergens... alhoewel we ook al wel wat snotverkouden bezoek over de vloer hebben gehad... Van de andere kant is er volgens mij erg weinig bekend over bijwerkingen enzo van die vaccinatie, wel beetje eng toch ook. Gisteren naar CB geweest; Maz zit al op 4180 gram en Senna nu op 7690 gram. Het lijkt of Senna eindelijk een beetje in gaat halen (heel klein beetje), joepiiiieee! Ik ga snel voeden Maz moppert...
@zonneschijn fijn dat maz en senna zo lekker groeien! ben je inmiddels al n beetje gewend aan de drukte van 2 koters? @flex ik ben benieuwd wanneer die kleine meid van jou zich nu gaat aankondigen..
ben net lekker in n heet bad geweest en een lekker maskertje opgedaan...voel me iets beter maar nog niet je-van-het heb echt zo'n vieze smaak in me mond..die je hebt als je ziek bent (ik wel tenminste)
@linda ik bedoelde eigenlijk omdat je zei dat als je nu je vruchtbare periode deze ronde aan jullie voorbij gaat??? @zonneschijn dat dat ze lekker groeien had senna met de geboorte een laag gewicht?(weet het niet meer ) gister stond in de krant dat ze verwachten dat er veel kinderen kunnen sterven in de leeftijd van 0-5 jaar brrr krijg er dan toch de rillingen van ... ik weet ook niet wat wijsheid is om te laten enten of nie t ze weten de bijwerkingen er ook niet van. in november word er besloten of de groep van 0-5 jaar ook geent worden... mn ma die werkt in het zkh en ze zei dat er veel mensen in het zkh liggen met de mex griep maar voornamelijk mensen met chroniche klachten...
@bulldog oow op die manier....nee ik bedoelde meer in de zin van als ik vandaag of morgen me ei heb...ik ga niet klussen als ik ziek ben...ik heb er geen zin in(omdat ik me niet lekker voel) en anders besmet ik straks jeroen nog...maar heb net een ovutestje ertegenaan gegooid en had een licht 1e streepje dus mijn ei komt er nu nog niet aan...
ik vind het ook eng hoor die mexicaanse griep...deed er eerst heel nuchter over maar als het om mijn kind gaat wordt ik toch ook wel huiverig..
@linda ja als ik ziek ben of me niet lekker voel dan heb ik daar ook niet zon zin in gelukkig is je ei nu nog niet maar als je beter ben dan kan je er flink tegen aan hihi.. ik heb zelf zo iets als ik die mex griep krijg dan kom ik er wel weer bovenop maar betreft mn manneke tja das toch een ander verhaal brrrr....
@bulldog ja dan gaan we er flink tegenaan haha ik heb dat dus ook...noa is mijn alles en als er wat met haar gebeurt...maar ja zo denkt iedere moeder natuurlijk...t is lastig...je wilt het beste voor je kind maar is zo'n prik het beste? ik vind dat ze eerst betere informatie/voorlichting mogen geven...
ik kreeg zojuist een telefoontje. een kind van een collega van een vriend van ons heeft de mexicaanse griep. het dochtertje van 4 mnd van onze vrienden heeft nu koorts, en ik ben er afgelopen 2 weken wel een paar keer geweest. en dinsdag voor het laatst. zou ik me nu zorgen moeten gaan maken?? of ligt dit net weer iets te ver weg voor een eventuele besmetting??
@sjoon jeetje wat naar zeg! ik zou chiel gewoon goed in de gaten houden en als hij verhoging krijgt de dokter bellen! hopelijk krijgt hij het niet!
@sjoon morgen testen! waren jullie nu nog bezig of hadden jullie ivm je nieuwe job een stop ingelast?
in principe een stop ingelast ivm met nieuw werk ja. maar ik heb tot nu toe geen ongieklachten. maar daarintegen ook weer geen last van mijn borsten (had ik bij chiel wel achteraf terug gedacht) dus tja, ik ga niet morgen testen, misschien wacht ik nog een weekje af! kijken wat er eventueel gaat komen.....
kreeg net controle aan de deur ik schrok me rot....was het van de hondenbelasting...of wij een honden hadden?? wist niet dat ze daarvoor aan de deur kwamen..als het de arbo was geweest dan had het ook niet erg geweest ik heb niks te verbergen en loop hier in mijn pyama rond dus maar toch ik schrok me dood..
ja is idd wel schrikken! maar ik geloof dat ze niet gauw komen controleren. als je niet te vaak thuis bent van je werk denk ik...
@sjoon zou chiel goed in de gaten houden dat hij geen koorts krijg en kortademig word! @linda da zal wel schrikken geweest zijn heb ooit 1x controle gehad terwijl ik weer aan het werk was. de hondenbelasting kan wel eens aan de deur komen maar volgens mij komt dat niet vaak voor.. zoonlief ligt lekker te slapen zal zo wel wakker zijn altijd een uurtje. paar deuren verder zijn ze allemaal aan het boren en zagen grrr..
hallo allemaal! hier voel ik me al n stuk beter ga denk morgen maar gewoon weer werken...ik houd niet van thuis zitten dus...