Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hee dames hier is onze drukke week ineens heel rustig geworden!!
    Sem heeft haar eerste duikvlucht uit haar bed gemaakt, niet tijdens het slapen maar tijdens spelen (06.30)...en toen ging het deurtje open en is ze dus op dr hoofd gevallen :S
    Is even weggeweest ook, ogen draaien enzo :( best eng..ambulance geweest! en 's middags nog dokter heeft in de middag nog overgegeven...en vannacht nog een keer..
    Maar is nu weer lekker aan het spelen...Maar de schrik zit er goed in!!
    De komende dagen doen wij dus rustig aan met haar, helaas geen K3 voor Sem dit weekend..
    Ik moet de komende 2 avonden werken..maar zit er ook wel een btje doorheen..maar wij moeten zelf vervanging regelen..vind dat wel vervelend..maar ga het niet al te lang meer trekken zo!
    Dus er zal toch iets moeten veranderen..

Dames ik hoop dat met jullie alles goed gaat..ik hoor ook steeds meer van de mex. griep ik wil liever niet vaccineren ook nog geen oproep of advies hierover gehad..maar mijn werk komt natuurlijk wel in aanmerking..en wij zijn de risico groep..
    En dan nog een kind van 4 en 1...waarom dat ie maar lekker aan ons huisje voorbij gaat..in sinterklaas stijl!..

Voorlopig dus rustig aan hier..en hopelijk in November weer kletsen hier!!
    Dikke knuffel voor jullie allemaal!!!!

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ bwtje jeetje meid dat is schrikken zeg :$
    heeft ze er niks aan overgehouden? hoop het niet sterkte meid

3. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @bwtje das wel schrikken gelukkig speelt ze nu weer wat!
    snap dat je er goed van geschrokken ben.
    en doe een beetje rustig aan met je zelf...
    is er niemadn die voor jewil werken?

4. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    flex hoe is het met jou??
    hou je ht nog vol??

5. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    wat is het toch weer rustig de laatste dagen....

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

het rommelt beetje sinds afgelopen nacht maar zet niet door helaas

7. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    jeetje meid
    hoop voor je dat het snel mag beginnen!!

8. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Sjoon: Heb je al getest???

Bwtje: Zo dat is zeker schrikken zeg gelukkig is het nog goed afgelopen zeg. Heb je nou gelijk een hekel aan het bed gekregen???

Linda: Hier zijn ze vorig jaar geweest voor hondenbelasting toen maakte de kinderen zoveel herrie toen hij aan de deur stond dat hij gewoon argwanend keek.:D

Fl3x: Zit net met verbazind naar je banner te kijken nog maar 5 dagen.:$

Fijn weekend allemaal;)

9. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@ mineke: nee, nog niet getest, maar ik wacht nog ff af. misschien blijft het nu nog wel even uit omdat het morgen mijn laatste werkdag is? onbewust?? geen idee. dacht daar straks dat ik wel wat ongiepijn voelde, maar nog niks in de broek gezien zeg maar! haha

10. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Hoi meiden..
    @bwtje,wat een schrik zeg!!:( ik hoop dat alles nu goed gaat met sem..
    @Sjoon,spannend!!:)hoop voor een positieve test voor je;)
    @lin,beterschap!!
    @schaapje,hoeis het nu afgelopen..??

11. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Hier alles goed,jinthe is vandaag naar de kapper geweest,heb 1 cm van haar blonde lokken af laten knippen,want werd wel erg lang,en stond een beetje armoedig!Dus nu valt het gelijk weer helemaal naar mijn zin!!:D:D

Ik kom morgen wel weer ff spieken:p

12. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @clau dankje! ben inmiddels al weer beter denk dat het een ini mini griepje was ofzo want met een echte griep ben je vaak langer ziek dus...zijn jullie weer helemaal beter???

@bwtje wat naar allemaal zeg! had ze een hersenschudding>?? dat hebben ze vaak als ze daarna moeten overgeven enzo ...moest je haar vannacht om de 3 uur wekken>??? balen van k3 voor dr!

@flex oooow nog 5 daagjes!! hopelijk komt mijn voorspelling van 11 nov niet uit en komt ze eerder!

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

Esmay krijgt volgens mij een kiesje want ik voel 1 puntje!! :D:D en er is nog steeds een hoektand onderweg en nog een kies volgens mij gaat wel hard ineens nu

Ohja ze heeft eindelijk tot 6 uur doorgeslapen!!! ipv half 5 :D

14. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    flex ik vind het nu ook hard gaan hij had 1 snijtand nu komt de 2e en 3e door en de 4e zie ik ook al zitten daarna nog 4 grote kiezen en dan is hij eindelijk klaar...

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey hier gieteren nog even gekeken naar de tanden zou er komt nog een partij aan :$

behalve dat de andere 4 tandjes nog niet helemaal uitgegroeit zijn
    krijgt ze dus 2 hoektanden en 3 kiezen waarvan 1 kiesje inimini door is mssn sliep ze drm wel zo slecht maare vanmorge was het gewoon 7 uur!!!!:D:D:D dat was wel het betere werk;)

16. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Hier al heel lang 7 tanden en 3 kiezen!
    Gisteravond had ze 39 graden koorts, gaat vandaag gelukkig weer wat beter. Klein beetje verhoging en snipverkouden en een hele rare hoest hoop dat het gauw over is.

17. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Mineke: geen Mex. griep?

18. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Hoe hebben jullie het gedaan (of gaan het doen) met de tweede baby kwa kamer en meubels? Ik ben er nog niet over uit. Of een nieuwe babykamer of een peuterkamer. Ik vind alleen een peuterbedje met 2 jaar nog te vroeg denk ik.

19. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @ellen mijn vriendin heeft een peuterbedje gedaan..haar dochtertje was net 2 dat de 2e geboren werd...gaat prima...ik neem ook een peuterbedje voor noa als we een 2e verwachten...

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

hier hebben we gewoon een 2de babykamer erbij genomen wil esmay zo lang mogelijk in ledikantje laten slapen totdat ze eruit gaat klimmen dan gaan we over op een ander bed

Deel Deze Pagina