@ Bulldog: Spannend zeg, januari schiet al op. Over de schutting: Ik zou er wel wat van zeggen tegen de buurman. Wel op een vriendelijke manier, je wilt natuurlijk ook niet meteen ruzie... Maar als aan jullie kant de spijkers er door heen komen vind ik wel dat je het recht hebt om er wat van te zeggen hoor. @ iedereen: Weten jullie allemaal al wat jullie aan Sinterklaas gaan vragen voor de kleine?
@zonneschijn je weet het nooit 3 weken geleden was mn wagen kapot mn verwarings radiator was kapot! moet 700e terugbetalen aan de belasting dienst! weet nooit wat er op je pad komt natuurlijk! en zoonlief moet eerst weer doorgaan slapen anders durf ik er niet aan te gaan beginnen aan een 2e! weet nog hoe moe ik was in de eerste weken dnek niet dat ik dat dan zal trekken... je bent niets vergeten te onthouden hoor haha...
@coco wij doen dit jaar nog niet echt aan sinterklaas hj heeft er niet veel besef van komt volgend jaar wel. bovendien moet ik werken 5 december grrr...
O, jammer zeg, dat je moet werken 5 dec. Wij gaan wel aan Sinterklaas doen. Gewoon gezellig met het gezinnetje. Zak cadeautjes met voor iedereen wat erin. Maar ik zie zoveel leuks in de winkels, zou het het liefst allemaal halen. Maar ik wil niet gaan overdrijven he want inderdaad, mannetje krijgt er nog weinig van mee. Maar voor mezelf vind ik de voorpret en alles al helemaal geweldig. Voel me echt weer een klein kind. (vorige week Sinterklaasfilm gekeken en ook helemaal gek van de Club van Sinterklaas, hihi.... schaam, schaam,....)
hij krijgt wel wat hoor voor sinterklaas maar we gaan het niet uitgebreid doen wat ik ga halen voor hem weet ik nog niet! enne club van sinterklaar vind ik ook super hahahaha...
mannetje ligt nu op bed als hij wakker is gaan we even naar toys xl effe bouwblokken halen en potloden en een paar boekjes mennertje sloopt alles hier. heb nog een kodo bon liggen die hij met zn verjaardag heb gehad..
Inenten Mexicaanse griep: gaan wij wel doen. Aangezien ik in de risicogroep zit (trombose). Dus wij gaan dit wel doen en zeker ook voor Suzanne. Sinterklaas: ja, wij vieren Sinterklaas. Niet dat ze 't snapt. Maar bij mijn schoonouders hebben we al 2 oudere kinderen die er midden in zitten; dus ja. Aan onze kant, vieren we wel sinterklaas maar niet echt zo groot als bij mijn schoonouders. Mijn neefje is 1 jaar ouder dan Suzanne; dus die snapt 't ook niet zo echt. Maar gewoon als familie gezellig onder elkaar. hier: ben druk bezig mijn kast aan het leegruimen. Jeetje wat heeft een mens veel bij elkaar gespaard. Heb al 3 dozen naar de kringloopwinkel gebracht, omdat ik er toch niks mee doet. Iemand nog een kast nodig (ik zet 'm zo op MP). We gaan a.s. maandag beginnen met verbouwen. dus ja... ik moet 'm kwijt. zwangeren onder ons: nog eventjes he... zeker voor degene die al op 't eind lopen. Nog eventjes en dan hebben jullie je kindjes in de amren... Ja... en ik ben weer ongesteld geworden. Maar ja. ik wist 't eigenlijk al. Ik had een week van te voren al zere borsten. Met Suzanne: ze wil alleen maar lopen. En dat merken ze op het kdv ook. ze komt naar je toe kruipen. Reikt haar handje en ja... dan gaan we heel de kamer door. en een lol wat ze heeft. Ze kan trouwens nu ook al zelf de trap opklimmen. Trouwens... ze klimt overal op. Zo... en nu ga ik m'n kast op MP zetten.
hier wordt sinterklaas 2 x gevierd bij allebei de opa's en oma's...noa zal wel het een en ander van dr ooms en tantes krijgen...van mijn ouders krijgt ze van little people de speel en leer stad, van mijn schoonouders heb ik maar iets van kleertjes gevraagd...ze heeeft en krijgt al zoveel speelgoed...van mijn oma mag ze ook nog iets uitzoeken...(ik dan haha) ik denk die kassa van fisherprice met die grote munten die had ik zelf vroeger ook en op het kdv vind ze hem ook geweldig...verder krijgt ze van ons nog een paar dingetjes die ik het hele jaar door verzameld heb (aanbiedingen) maar verdeel het ook nog een beetje met sinterklaas en kerst...ik ga dr niet TE veel verwennen al zal dat toch wel gebeuren... ik leef idd ook weer helemaal in mijn kindertijd hahha zie allemaal leuke dingetjes in de speelgoedboeken...haha dingen die ik vroeger wilde hebben maar niet kreeg...zou het liefst ook allemaal kopen maar pff...weet nu al niet meer waar ik al die zooi kwijt moet en dan nog het zijn allemaal dingetjes die leuk zijn voor volgend jaar met 5 december te geven....de dingen die ik nl leuk vind zijn een winkeltje/keukentje en dat soort dingen..nu is ze daar nog te klein voor..
de Mex griep vind ik een lastige. Normaal zou ik mij niet laten inenten, heb maar 1x in m'n leven griep gehad. Dat terwijl mijn man het veel vaker heeft (pas geleden nog). Alleen nu behoor ik als zwangere tot de risicogroep... Heb gelezen dat later in je zwangerschap (na 24 weken?) je meer kans hebt op complicaties aan de longen omdat deze minder ruimte hebben. Moeilijke keuze, ben er nog niet over uit. Werd zojuist gebeld door het kdv dat mannetje koorts heeft. Veel kindjes hebben er last van. Ga hem maar vroeg ophalen.
we gaan trouwens geen peuterkamer kopen maar laten ons mannetje lekker in z'n vertrouwde kamertje slapen. Voor de baby kopen we nog wel een ledikantje, kleding- en ladenkast. Op MP heb ik niet zoveel bijzonders kunnen vinden. Zit nu wel elke avond te kijken...
hey meiden vandaag naar vk geweest met de beeb was alles goed ze groeit als kool ze schat haar nu op 4 kilo en ze verwacht ook niet dat ze deze week komt omdat ze zo goed groeit ik zat met tranen in mijn ogen op de terugweg denk bij mezelf jezus moet je dat nou echt zo zeggen?? *zucht* zullen de hormonen wel zijn denken jullie niet? @ mex griep ik laat me nue inenten en esmay als ze een aanvraag ontvangt krijgt zij um wel weet niet hoe dat gaat ben er nie zo mee bezig nl
ik las net een stuk van het rivm over de nieuwe griep en zwangerschap. Voorkomen is van groot belang maar ze weten niet wat het risico is op het ongeboren kind. Voor de liefhebbers: RIVM - Nieuwe Influenza A en zwangerschap
@ Flex: Hier werd de baby toen 2 of 3 weken voor de bevalling op bijna 4 kilo geschat. Toen ik beviel bleek hij echter maar 3295 gram te wegen. Klopt echt vaak niks van die schatting, dus maak je er niet druk om. Succes met je laatste loodjes!
@flex die schatting wil idd niet altijd wat zeggen bij mij schatten ze toen op 7,5 pond en hij woog maar 6 pond! ik hoop voor je dat de vk ongelijk heeft en de kleine zich snel mag aankondigen....